הבדיחות של אבא

27/06/2012 736 צפיות 5 תגובות

אני יודע שהוא צוחק, אבל זה לא נעים כשאבא מספר על כך שאני מאומץ בשולחן בארוחת הצהריים, וצוחק על השרשרת שלי שאני עונד, ועל זה שאני עובד זר מהפיליפינים ושאני ממנילה.
זה לא נעים.
מספיק שאחותי כל הזמן צוחקת עלי על זה שאני כביכול פיליפיני עובד זר מאומץ שנולד בפח זבל.
כשהיום אזרתי אומץ לספר לאבא שאני נעלב מהבדיחות שלו, הוא כעס עלי על כך ש"אי אפשר לצחוק איתי", ואני מנסה לומר לו שאני לא צוחק מהומור שבו יורדים עלי, אבל הוא כעס מידי בשביל להקשיב לי.
ועכשיו אני רוצה לבכות כל כך, כי אין לי כבר את היכולת לספוג עוד מהבדיחות שלו.
מספיק שאחי ואחותי מציקים לי, ועכשיו גם הוא.
העיקר שאמא שלי עוד נשארה "שפויה", ועכשיו אני פוחד שגם היא תתחיל בבדיחות האלו.
והחלק הכי כואב, שאבא שלי אפילו לא שם לב כמה שזה כואב לי.
לפעמים נדמה שהוא יודע עלי את כל מה שהוא לא צריך לדעת. כל מה שאני מנסה להסתיר – הוא יודע, אבל את הדברים הבאמת חשובים? בהם, הוא לא יודע אפילו חצי דבר בלי שאני אספר לו. כלום.


תגובות (5)

אומיגד אני נשבעת אני בוכה

27/06/2012 16:21

זה עצוב…
אבא שלך לא בסדר שהוא ככה צוחק עלייך.
אני לא אגיד לך לא להתייחס לבדיחות שלו، כי אני יודעת עד כמה זה קשה וכמעט בלתי אפשרי.

28/06/2012 03:21

חחחחחחחחחחחחחחחחח אחי אבא שלי אפילו לא יודע איפה אני לומד!
חחחחחחחחח אבל אני מבין על מה אתה מדבר….
לא בעניין הירידות… אבל בקשר לזה שאבא שלך לא מכיר אותך.. אני יכול להבין..

12/08/2012 02:39

אומיגאד זה כזה עצוב !
אתה מאומץ ?! אבא שלך יורד עלייך ?! O':
מילה שאני בוכה עכשיו :-[
והראל ? אבא שלך לא יודע איפה אתה לומד ? O_O
אבא שלי יודע הכול עליי …

12/08/2012 02:46

חחחחחחחחחחחחחח כי הוא לא גר בבית שלי!
פעם אחת אימא שלי אמרה לאבא שלי ללכת איתי לבית הספר!
והוא אמר שאין בית ספר כזה!!! חחחחחחחחחחחחחחחXD
עכשיו כשאני חושב על זה…
לא ראיתי אותו כבר חודשיים….
המממממ… מעניין איפה הוא….
שיהיה…

12/08/2012 02:49
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך