הבהלה לחיסון

26/12/2020 388 צפיות אין תגובות

סופסוף הגיע החיסון המיוחל, רוב האנשים פחדו, כבר יש חיסון, מי יודע מה הוא מכיל? אולי הוא מזיק? ויהיה יותר גרוע.
מאחר והחיים באמת קשים בלשון המעטה החליטו רוב האנשים בני 60+ להתחסן. הבלגן חוגג!, ישנם כאלה שהתקשו למצוא תור בטלפון והיו כאלה שהתקשו למצוא תור בדרך הדיגיטלית.
אילנה התיישבה מול המחשב ובדקה, אין שום סימון לתור לחיסון בכללית. לא התייאשה והתקשרה למוקד אחרי שעה שהחזיקה את האפרכסת כאבה לה יד ימין. נחה קצת. בשעה השנייה להזמנת התור שוב החזיקה את האפרכסת קרוב לשעה הפעם ביד שמאל והנה ענתה לה מוקדנית וסידרה לה תור לא במקום מגוריה.
"לא נורא!" העקר שאני ברשימה, לא הכל הכי נוח אבל זה מה יש.
בשבת הזאת הגיע אל אילנה מידע באחת מקבוצות הווטסאפ שמחסנים את כל מי שבא בתנאי שהוא נמצא בקריטריון המתאים. אילנה חשבה : "ננסה להקדים את התור הרשום לי בשבוע. הגיעה לכניסה למרפאה : שומו שמים, התור מפה ועד להודעה חדשה. כל רגע פקח מאיים שאם לא ישמרו מרחק בכלל לא יתקבלו. אחר כך הודיעו שיתקבלו רק אלה שתורם נקבע להיום. בסך הכל חשבה אילנה שתוכל לקצר את את התור אבל הדבר לא עלה בידה. דחיפות, חוסר סבלנות וסובלנות, החליטה שזה תענוג מפוקפק ומה גם שהיו כאלה שלא עטו מסיכות כמו שצריך!.
בדרך לביתה פגשה אשה שאמרה : צריך להיזהר, יש הרבה נגיפים מהזן החדש.
ענתה לה : "אין סוף לזה אחכה לתור המקורי שנקבע לי . כולה זריקה קטנה. מה זה לעומת חיסונים במרפאת מטיילים?
את הטרלול קשה לנצח, הולך ומתגבר. שומר נפשו ירחק!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך