Scarlett
אני מניחה שזו נחשבת מין פריקה... אני פשוט רוצה שכל העולם יראה את הקטע הזה וישמע את הצעקות שלי. אני מניחה שרובכם תבינו את המצב שלי קצת שונה ממה שהוא, אבל זה לא משנה. מה שעשיתי לא ניתן לשינוי. מפריע לי שאחרי שהחלטתי דבר שאני בטוחה בו במאה אחוזים אני לא אוכל לממש אותו. קשה להחליט, אבל אני הצלחתי, הצלחתי למצוא את מה שאני בטוחה בו, אז למה שלא תתנו לי ללכת אליו וזהו?

רק אני מחליטה.

Scarlett 16/08/2016 873 צפיות אין תגובות
אני מניחה שזו נחשבת מין פריקה... אני פשוט רוצה שכל העולם יראה את הקטע הזה וישמע את הצעקות שלי. אני מניחה שרובכם תבינו את המצב שלי קצת שונה ממה שהוא, אבל זה לא משנה. מה שעשיתי לא ניתן לשינוי. מפריע לי שאחרי שהחלטתי דבר שאני בטוחה בו במאה אחוזים אני לא אוכל לממש אותו. קשה להחליט, אבל אני הצלחתי, הצלחתי למצוא את מה שאני בטוחה בו, אז למה שלא תתנו לי ללכת אליו וזהו?

לפעמים זה יכול להיות כ"כ קשה לעשות בחירה.
למה בחירה לא יכולה להיות מה שהיא?
למה אני לא יכולה להחליט משהו וזו תהיה ההחלטה שלי?
כי כשאני מגיעה להחלטה, אני בטוחה בה ועומדת מאחוריה.
האם אי פעם הבחירה שלי תוכל להיות הבחירה הסופית שלי?
מה שאני רוצה ועומדת מאחוריו?
כי כשאני מחליטה משהו, אני בטוחה בו, אבל זה לא נגמר כאן.
אחרי שאני מחליטה יבוא מי שלא יסכים איתי, ואז גם מי שינגוד אותי, ואני אצטרך להסביר. ואחרי כמה ימים אני שוב אסביר, ושוב אגיד. וזה קשה ומתסכל. לוקח לי זמן ומחשבה לגבש החלטה, וכשאני מחליטה לצאת באימרה שבחרתי, אני צריכה להצדיק ולגונן אליה ושוב ושוב ושוב. ועד שהבינו אותי יהיה את מי שלא, ואני יסביר גם לו ולחבריו. ואחרי כמה ימים שוב מזכירים לי את אותה החלטה.
"עוד לא מאוחר מדי לשנות" הם אומרים. אבל אני לא רוצה לשנות. זאת ההחלטה שלי, זאת הבחירה שלי, ואם אני עומדת מאחוריה אז יש לי סיבה, סיבה שאתם כנראה לא מבינים.
אז בכול יום מזכירים לי אותה בחירה, עד שמגיע היום הגדול. היום בו היא תתממש.
אז באותו היום, שכבר כמעט אין דרך חזרה, אתם באים, ומזכירים לי שוב מה רע בבחירה שלי.
"זה מאוד לא מנומס" אתם משתחצנים. אני שלמה עם מה שאמרתי, כי ככה אני מרגישה, ובהתאם לכל הנתונים בחרתי את מה שנראה לי הכי נכון.
אתם לא צריכים להדגיש לי כמה אני טועה וכמה ההחלטה שלי טיפשית.
זה היום שלי וההחלטה שלי.
תנו לי את החופש שלי!
וכשהיום עבר, כמובן תחזרו. אנשים שעוד לא ידעו יבואו. ואז הם יכעסו שוב. על אותה בחירה שמתה כבר מזמן.
למה דווקה ככה בחרת?
אני בחרתי במה שאני רוצה.
אתם לא מבינים.
אם לא יודעים.
תשקלו מילים.
בניגוד אליכם, אני יודעת מה אני אומרת, אני יודעת מה אני רוצה.
ואני הכי שונאת, שאתם נטפלים לחלק קטן בהחלתה, ורוצים שאני אשנה רק אותו.
אני לא יכולה. כל חלק קשור בשני. אני לא יכולה להסביר לכם את זה. אתם לא יודעים, אתם לא מבינים את המצב, אתם לא תבינו אותי, אני לא יכולה לשנות דבר קטן, זו כבר לא תהיה אותה בחירה.
ואז? ואז אני יודעת בדיוק מה יקרה. אני לא אנסה להסביר לכם מה יקרה, כי אתם גם ככה לא תבינו. השנים שהייתם בגילי חלפו להן מזמן. היום אתם חיים בעולם משלכם. מה שאני לא אגיד, אתם לא תנסו לבין, אתם לא תוכלו להבין, אתם לא תרצו להבין, אז שבו בשקט. תנו לי להתמודד עם עצמי.
***
אומרים שזה קשה לקבל החלטה, אבל החלק שקשה באמת הוא מה שבה אחרי זה. למה אני לא יכולה לקבל החלטה ואתם פשוט תבינו אותי?
עד עכשיו, אני לא ידעתי עד כמה זה קשה, לא לקבל החלטה, אלה לשכנע את כולם שהיא לא תשתנה, להסביר את עצמי. להסביר (למי גם ככה לא מקשיב) שעשיתי את הדבר הנכון ביותר, הרבה יותר קשה מלמצוא את אותו הדבר הנכון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך