הבטחת לי…

18/06/2012 1369 צפיות 3 תגובות

גיבור שלי, אני מתגעגעת, אתה יודע בשבת דפדפתי בכל מיני אלבומים וראיתי תמונות מהבת מצווה שלי, ממסיבת הסיום, מהיום הראשון בחטיבה ועוד, אתה הבטחת לי שתיהיה איתי תמיד, ולא היית שם.
הבטחת שתיהיה איתי בבת מצווה שלי ותשמח יחד איתי, ולא הגעת.
הבטחת שתבוא למסיבת הסיום שלי ביסודי ולא באת.
תמיד אמרת שביום הראשון בחטיבה את תיהיה איתי וגם שם לא היית…
הבטחת אז כל כך הרבה דברים, לפני יותר מ4 שנים, כל כך הרבה הבטחות, אני יודעת שרצית לקיים, רצית להיות איתי, אבל לא ידעת…
אני מתגעגעת, אין יום שעובר ואני לא חושבת עלייך, אתה הבטחת שתמיד תשמור עליי, ואת זה אתה מקיים נכון? אתה שומר עליי מלמעלה.
אני יודעת שאתה תמיד רואה אותי, ותמיד איתי, ושומר עליי, אבל אני כל כך מתגעגעת…
מצחיק איך שבן אדם יכול להבטיח דברים ולתכנן תוכניות, מבלי לדעת מה צופן לו העתיד. אתה הבטחת שתיהיה איתי תמיד, אבל לא ידעת שהפרידה כל כך קרובה…
אהוב שלי, אני הבטחתי לך באותו היום, ואני אקיים את זה כל עוד אני בחיים, הבטחתי שאני לא ישכח אותך, אפילו לא לרגע…


תגובות (3)

וואו, אני עם דמעות, קטעים כאלה תמיד מצליחים לרגש אותי.
את כותבת מדהים, אני לא יודעת אם זה מניסיון אישי (מה שאני מקווה שלא..) או אם זה מומצא, אבל ריגשת. את ממש מוכשרת, ואת תיארת את זה בפשטות ובקצרה ועדיין העברת בי צמרמורת…

18/06/2012 23:55

זה מנסיון אישי… ותודה אני שמחה שאהבת…

19/06/2012 08:21

היי יובל, אני מסכימה עם קטי; הכתיבה שלך יוצאת דופן, ריגשת אותי מאד והצלחת בכתיבתך הפשוטה והתמימה לחדור לי ללב. תמשיכי לכתוב.

08/08/2012 19:16
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך