Lucy Koren
אז על מה אתם חושבים כשאתם מביטים למעלה? :)

הבט אל השמיים

Lucy Koren 15/03/2015 903 צפיות 6 תגובות
אז על מה אתם חושבים כשאתם מביטים למעלה? :)

שכבתי על גבי והבטתי מעלה אל השמיים השחורים זרועי הכוכבים. היא שכבה ממש לידי והביטה מעלה.
"כשאת מסתכלת למעלה.. על מה את חושבת? מה עולה לך?" שאלתי והסטתי את עיניי לכיוונה.
"את המלכים הגדולים מהעבר." היא צחקקה לידי.
"ראית יותר מדי סרטי דיסני.." אני אומרת לה ומחזירה את עיניי לשמיים.
"א' כל, מלך האריות זה אחד הסרטים היותר עמוקים שראיתי, וב' כל, גם את ראית יותר מדי סרטי דיסני אם הבנת למנ התכוונתי." היא מחקה בקול.
"אחד-אפס" אמרתי וחייכתי לעצמי.
הייתה שתיקה קצרה והיא קטעה אותה, "למה? על מה את חושבת כשאת מסתכלת על השמיים?" היא שאלה בשקט והביטה בי.
חייכתי לעצמי, נוצרת לעוד זמן קצר את הרגע. אני לא מסיטה את עיניי מהכוכבים כשאני עונה לה.
"אני מנסה לדמיין לעצמי מי שכב ממש פה, במקום שאנו שוכבות בו עכשיו והביט גם על הכוכבים. האם ידאה שאלה כוכבים? ואם לא, אז מה הוא חשב שהם? כמה השמיים נראו שונים אז, כי הרי סדר הכוכבים משתנה תמיד. מה שאנחנו רואים הם כוכבים מתים. חוץ מכוכבי הלכת שנשארים קבועים (אני חושבת..), שום דבר לא נשאר אותו הדבר שם למעלה."
אני לוקחת שאיפה של אוויר לפני שאני ממשיכה.
"נראה שאת ממש חושבת על זה הרבה." היא אומרת בחיוך.
"לא.. אלה מחשבות מתגלגלות מעכשיו." אני צוחקת במבוכה מעט.
"זה אומר שיש המשך?"
"בטח שיש. תמיד יש." אני אומרת וממשיכה.
"אם זה באמת ככה.. כל העניין של הכוכבים והסדר שלהם, אז איך זה שישנן קבוצות כוכבים שהתגלו כבר בעבר, ועכשיו הן עדיין קיימות. הדובה הגדולה, חגורת אוריון, שביל החלב.. הכל היה צריך להשתנות לא?!" אני לוקחת עוד שאיפה של אוויר ומביטה בה.
"המלכים הגדולים מהעבר.. קלישאה או לא, אני באמת מצליחה לדמיין דמויות שנמצאות שם למעלה. לא.. לא חייזרים, אבל כשאני מביטה במרחב השחור הגדול הזה אני מרגישה כאילו יש שם משהו." אני מסיימת ומחייכת.
"זה משהו שאת צריכה לכתוב לעצמך, זה נאום יפה." היא אומרת ומחייכת אלי.
"את צודקת." אני אומרת ופותחת מחברת.


תגובות (6)

חמוד חח

15/03/2015 14:30

לוסייי וואו איך התגעגעתי לסיפורים הקסומים והנוגים שלך!!
גם את נעלמת והותרת את האתר מעט ריק יותר משהיה…
לגבי הקטע, יש בו עומק ונגיעה פילוסופית על החיים כמו שהייתי מצפה לקבל מהכתיבה שלך, אבל אני מודה שמצאתי פה ושם טעויות כתיב/הקלדה, וגם בנוגע לניסוח ופרישת הרעיון אני יודעת שאת מסוגלת להרבה יותר!
אבל למרות זאת, תמיד יש לך את החתימה האישית הזו, אני אזהה את הכתיבה שלך ממרחקים!
שמחתי לפגוש שוב בסיפור שלך, מקווה שתחזרי לאמץ את האתר,
את אחת הסופרות המוכשרות והמוערכות כאן,
התגעגעתי!!! ♥

16/03/2015 11:05

    אני מודה שאת צודקת בהחלט.. אין פה יותר מדי תיאורים של המספרת או של מי שלידה, של המקום או כל דבר כזה.. זה קטע שיצא כששכבתי במיטה באיזה 1 בלילה והסתכלתי מהחלון חצי נרדמת והמחשבות האלה עלו לי בראש.. אז מהר לקחתי מחברת וכתבתי הכל. העלתי את זה ככה כי חשבתי שזה יתן לזה קצת אוטנטיות.. זה קטע ספונטני וקליל שכל אחד יכול להתחבר אליו.. את מי השמיים לא מקסימים? מה אף פעם לא הסתכל בהם וגלש למחשבות? כולם עושים את זה וחשבתי שהפשטות של הקטע.. שאין בו שום דבר ספרותי ייתנו לקורא את התחושה שהוא בעצמו המספר.. אם זה לא עבד, אני מצטערת חחחח אנסה לשכתב.

    21/03/2015 01:49

לוסי, אני לא מאמינה שנכנסתי וראיתי שפרסמת כאן דברים. מקווה שאת זוכרת אותי, זאת ג'יין^^ כן, שיניתי את תמונת הפיקאצ'ו ואת הכינוי שלי. אני נכנסתי לכאן במקרה והתחלתי לעבוד על הפרופיל שלי, ואז נכנסתי לסיפורים שכתבתי וראיתי תגובות שלך.
קראתי את כל שלושת הקטעים שפרסמת, ואני חייבת להגיד שהם יפיפיהם, מאוד! זה צירוף מקרים שהתחלת לפרסם ואני בדיוק חושבת לחזור לכאן, אבל מי יודע…
בכל מקרה, אני ממש התגעגעתי אלייך. מצטערת שלא יצא לנו לדבר וזנחנו את הקשר שלנו ממש מהר. אוהבת 3>

29/03/2015 19:01

גיינייי מה נשמע??? יאללה תחזרי לפה אני מתגעגעת לקטעים שלך. ואני מסכימה.. זנחנו את הקר דיי מהר וצריך להחזיר אותו

31/03/2015 09:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך