Raven
תיהנו, תגיבו והעירו, תודה :) נ.ב - המשפטים שהיא כותבת ביומן כתובים עם צ'ופצ'יק (').

הבריחות של הבחירות – פרק 1: חלק א’

Raven 18/11/2014 690 צפיות אין תגובות
תיהנו, תגיבו והעירו, תודה :) נ.ב - המשפטים שהיא כותבת ביומן כתובים עם צ'ופצ'יק (').

' 20.12.15 ' אני כותבת בצד השמאלי של הדף ועוברת לשורות, איך אני אתחיל?
' קוראים לי לילי (ליליאן בשם מלא), אני בת 15 (כבר 19 ימים).
עיניים חומות-דבש, שיער חום-שוקולד חלק ארוך, 1.70 מטר ו.. זהו על עצמי.
כרגע אני ליד פח זבל, לא המקום הכי מומלץ אבל המקום היחיד* שאני יכולה לישון בו. אחרי מה שעשיתי אין* לי מקום אחר. אבל האמת, אני לא רוצה מקום אחר. מה שעשיתי הייתה
*בחירה שלי*, ואני לא מתחרטת על החלטות (חוץ מאחת).
היום היה היום השני* הכי מפחיד שהיה לי, למה? בגלל השוטר ההוא, הנרי*. הוא זיהה* אותי, וזה לא טוב, למרות שגם אם היה תופס אותי ריי היה משחרר אותי, אבל גם מעניש* אותי שלא נזהרתי מספיק. טוב הוא ה.. מעסיק שלי, אני חייבת לעשות מה שהוא אומר.'
זיכרונות כואבים מכים אותי, הפעם הראשונה שנפגשנו.

הייתי לבדי, השעה הייתה בערך 12 בלילה ולא עבר איש ברחוב.
' את יכולה לעשות את זה ' אמרתי לעצמי, ' את חייבת לאכול משהו, הוא לא ישים לב. כמו תמיד '. נכנסתי לקיוסק ונשמתי לרווחה. הלכתי במהירות ובלי לעורר חשד לאזור נידח של הקיוסק והחבאתי מתחת לחולצתי את הדבר הכי קטן ומשביע שיכולתי למצוא.
ברגע שהסתובבתי הוא היה מולי, " כדאי* לך לא לגנוב ילדה, באיחוד לא מריי תומסון "
הוא היה גדול, חזק ומאוד מאיים*. פחד תקף אותי, נתקפתי פאניקה. " למרות שרואים עלייך שזו לא הפעם הראשונה ושאת יודעת* מה את עושה, לצערך נפלת על מישהו מומחה*, אז קשה לעבוד עלי " הוא צודק, זו לא פעם הראשונה, באמת רואים את זה? *חיוך שובב* היה על פניו.
" אל תפגע* בי " הצלחתי לחלץ מפי בחשש.
" לפגוע*? לא אני, אני לגמרי מבין אותך ילדונת*, את רעבה ואין לך כסף, אני צודק? " השפלתי מבט לריצפה. איך הוא יודע את זה? " זה בסדר, תשמרי לך את זה, עלי " הפתעה עלתה על פני " למה*? " שאלתי
" אל תדאגי, אני יבוא לגבות תשלום מאוחר* יותר "
" מאוחר יותר? תשלום*? "
" הסבלנות* שלי מתחילה להיעלם, את רוצה* את זה או לא? " הוא אמר בחיוך עדיין, כאילו הוא זומם משהו. לא עניתי, רק הנהנתי קצרות. " יופי, אני שמח " הוא חייך חיוך של כאילו ברכה אבל הבנתי את המסר והסתלקתי משם.
לפחות עם משהו לאכול.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך