חרש
המון בנים היום לא יודעים איך לגשת אל בנות ולדבר איתם. וזה לא נעשה בגלל שהם רוצים סקס זה בגלל שהם מחפשים אהבה. הרבה פעמים בחיים שלי רציתי לגשת למישהי ופשוט להכיר אותה לאו דווקא לילה במיטה. היום אני יודע איך לדבר ולהכיר בנות.
אני מציע לבנים שם לא לפחד ולד ר עם בנות זה רק יעשה לכם טוב. אתם יכולים להתפלא כמה פעמים שמעתי את הסיפור הזה;)

הדייט הראשון שלי

חרש 15/05/2013 1147 צפיות 12 תגובות
המון בנים היום לא יודעים איך לגשת אל בנות ולדבר איתם. וזה לא נעשה בגלל שהם רוצים סקס זה בגלל שהם מחפשים אהבה. הרבה פעמים בחיים שלי רציתי לגשת למישהי ופשוט להכיר אותה לאו דווקא לילה במיטה. היום אני יודע איך לדבר ולהכיר בנות.
אני מציע לבנים שם לא לפחד ולד ר עם בנות זה רק יעשה לכם טוב. אתם יכולים להתפלא כמה פעמים שמעתי את הסיפור הזה;)

אני בא ממשפחה דתייה ואף פעם לא ידעתי איך לדבר עם בנות. אחים שלי חזרו בשאלה וגם אני אחריהם. אחרי הצבא הבנתי שאני רוצה להכיר את העולם הזה והחלטתי לקחת את עצמי בידיים.
קראתי ספרים ומאמרים על דיבור עם בנות ואפילו סרטונים וכל זה. ולמדתי קצת מזה אבל באמת לא מספיק בשביל עצמי. הבעיה הייתה שלא היה לי ביטחון ללכת לגשת לבת כלשהי אלא פשוט לא ידעתי מה לומר לה. יום אחד אמרתי טוב בוא פשוט נלך לבר ונלמד מה בנים אחרים עושים. נסעתי לעיר ונכנסתי לבר וישבתי וראיתי שם מה אנשים אחרים עושים. ראיתי המון דברים שם ובמיוחד חבורה של בנות שלא הפסיקו להתחיל איתם. אחרי כמה שעות אמרתי אני חייב לדבר איתם ולהבין למה הם דוחות כל בן שמגיע. ניגשתי ושאלתי והם שאלו אותי אם אני רציני ואמרתי כן והוספתי את הסיפור שלי ואני פשוט מנסה להבין את הדינמיקה הזאת. הם צחקו והסבירו לי וגם התחילו לשאול עליי. בסופו של דבר זה הגיע למצב שכולנו צוחקים ומדברים ונהנים ואחרי כמה שעות אפילו הגעתי להשג משל עצמי וקיבלתי מספר טלפון ואני נתתי את שלי לאחת הבנות שם. חשבתי שעכשיו היא יכולה לעזור לי עם הבעיה שלי ועל כל זה. בבוקר ראיתי המון הודעות ממנה והיא רצתה פשוט להיפגש שלחתי לה אין בעיה ובאותו לילה החלטנו להיפגש. הבנתי שיש לי פה פריצת דרך משמעותית. הלכנו לעוד בר וישבנו צחקנו ודיברנו. הגענו למצב שדיברנו על סנוקר ושאלתי אם בא לה לשחק? היא ענתה בטח ונסענו לתלפיות (ירושלים) ושם לימדתי אותה לשחק. הפתיע אותי שהיא לא ידעה איך לשחק סנוקר אבל הייתה לי הרגשה שהיא פשוט נתנה לי שליטה על המצב. מפה לשם התעייפנו והסעתי אותה לבית. עצרנו מול הבית שלה והבנתי שהיא מחכה למשהו. לא ידעתי מה והיא גם ראתה שקלטתי שאני לא יודע מה היא רוצה ממני. שאלתי שמעי באמת אני לא יודע למה את מחכה ומה את רוצה ממני עכשיו. היא אמרה תעצום עיניים והתנשקנו. הראשונה שלי!! אחרי כמה דקות ככה היא שאלה אם אני רוצה לעלות לבית שלה והפעם ידעתי מה היא רוצה.
בסוף הלילה שאלתי אותה למה היא נמשכה אליי ומה אני עשיתי שכל החבורה הזאת של הבנות דיברתם איתי? היא ענתה שאני משהו שונה ולא כמו שאר הבנים שניסו להתחיל איתם בלילה. יא אמרה שאני לא חיפשתי את המיטה אלא באמת להבין מה עושים איתנו הבנות ולרצות אהבה אמיתית ולהיכנס לחיים האמיתיים.
הבנתי שאותה אני רוצה ואיתה אני יכול ללמוד הרבה על עולם הבנות;)


תגובות (12)

ואוו איזה כיף זה לשמועה שהיה לך את האומץ להגיד ולראות מה היה
אבל אני לא הבנתי דבר אחד
סלחה שאני שאולת ,
אבל תגיד אחשב שאתה איתה והכול
אתה התרחקתה מהיהדות?
ואני שמחה לשמועה שכיף לך
והבחירה שלך , אתה לא חייב לענות לי על השאלה כי אני טיפה חוצפנית אני יודעת
אבל לא משנה
שהיה לך חג שמח
ושמחה מאוד בשבילך
אוהבת שרית

15/05/2013 07:58

חחחחח אוקיי רק כדי להבהיר דבר אחד זה סיפור אמיתי בחלקו… אני היום בכיתה יא ואני כמו ההוא בסיפור חזרתי בשאלה… לי לקח זמן לגלות את עולם הבנות כמוהו…
ונענה על השאלה שלך: הייתה לי חברה ועוד לפני שהייתי איתה אני לא שמחתי בזה שאני דתי… היום אני מגדיר את עצמי כמסורתי ואני שמח איפה שאני היום…
ושיהיה גם לך חג שמח ומקווה שאהבת את הסיפור!!

15/05/2013 09:29

חרש אהבתי את הסיפור שלך מאוד
אבל אני לא הבנתי מה הבעיה של אותו בחור הייתה לגשת לבנות
טוב אולי זה בעיה שלו או משהו
אבל אני שמחה מאוד שמציתה את המקום שלך בו בתוך הסיפור
ואני רוצה להגיד לך שה׳ נתן לכול אחד בחירה חופשית
וכול אחד יכול לבחור
אני רק האכל לך דרך צלחה ושבכול מה שתעשה שה׳ היה איתך
אוהבת שרית

15/05/2013 09:42

תודה ואני מקווה גם לך! ואני לא יודע אם באת מבית דתי ועולם דתי אבל הבעיה אצלנו הבנים הרבה פעמים שאנחנו לא יודעים לגשת אל בנות. והמון בנים פשוט מסתכלים על בת ואין להם מושג מה לעשות… היום זה הרבה יותר גרוע עם החינוך הדתי וזה נהיה הרבה יותר קשה לבנים במיוחד אלה שנמצאים בפנימיות!

15/05/2013 11:16

ואוו באמת לא ידעתי שבנים מרגישים כך
פעם ראשונה אני שומעת כזה דבר
אני גדלה בבית מסורתי זה שני מקומות שונים אח אני יודעת מה זה דעת והכול

15/05/2013 11:23

חחחחח זה רק טעימה קטנה מזה…. אני הבנתי את זה בגיל מוקדם יש כאלה בגיל מבוגר יחסית בגיל ולא יודעים מה לעשות ולהתנהג…

15/05/2013 11:40

מה באמת אני עדיין בשוק
אבל אני מקווה מאוד שלבנים היה את האומץ לגשת ולהגיד כי הבנות יותר ביישניות
ועם אתם הבנים לא תגידו אז מי יגיד
ואני תאמת מאוד ביישנית עם רק בן אומר לי מילה יפה אני מסמיקה כמו עגבנייה
עזוב איזה פדיחות ואז אני מתחילה גם לגמגם
~פרצוף מסמיק אחשב~

15/05/2013 12:34

חחחח שמעי שמעי זה משהו שעובדים עליו ככה זה… ולא רוצה להישמע חצוף אבל יש לך שגיאת כתיב שחוזרת על עצמה… אחשב במקום עכשיו… את עולה חדשה?

15/05/2013 13:26

חחח סוג של
אני אחשב יספר לך פדיחה שלי
אני עד גיל 4 הייתי מדברת רק רוסית בכלל לא ידעתי עברית
וכשבאתי לכיתה א׳ צחקו עלי ארבה אז זה בסדר אני מרשה לך לצחוק כי כבר סבלתי מזה חחח

15/05/2013 13:32

חחחחח כמוני… נולדתי למשפחה שמדברת רק אנגלית… ביסודי היה לי מבטא בריטי כבד שאין לי אותו כבר… ורק עד גיל 6 התחלתי ללמוד עברית…

15/05/2013 15:33

חחחח אז כמו שאמרתי מי שצוחק צוחק אחרון חחח
אני אחשב גם מדברת כבר יותר טוב חחח
אוהבת שרית
ולילה טוב

15/05/2013 15:36

חחחחחח מעולה!!!
לילה טוב
גדעון

15/05/2013 15:53
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך