Me. Just ME.
זה של חברה מאוד מוכשרת.. לא שלי

הוא יגיע בסוף.. כשהסוף יגיע

Me. Just ME. 16/03/2015 876 צפיות 4 תגובות
זה של חברה מאוד מוכשרת.. לא שלי

יום יבוא.
וכשהוא יבוא, אתה תראה אותי באור אחר. אני אהיה יפה ומתוקה מספיק כדי שתתאהב בי. לא כמו עכשיו.. סתם ילדה.
וכשהיום הזה יגיע, אתה תבין איזה טיפש היית , שלא שמת לב אליי ולא הבחנת בעובדה שאני אהבתי אותך במשך כל הזמן הזה…
אבל גם אם היום הזה יגיע, אתה לעולם לא תדע כמה חשבתי עלייך ובאיזו דרך.. איך שכל פעם כשראיתי זוג משלב ידיים-דמיינתי אותנו, ובכל פעם שהרגשתי בודדה- הרגשתי אותך. ולפעמים, אפילו הרשתי לעצמי לדמיין אותנו מתנשקים ושאתה אומר לי שאתה אוהב אותי… אבל תמיד הכל התנפץ כשהבנתי שאני כנראה לא מספיק טובה בשבילך.. למרות שאף פעם לא אמרת לי דבר כזה, זו פשוט התחושה. גם אם כולם אומרים לי שאני צריכה מישהו יותר טוב זה לא עוזר.. אני אוהבת אותך…
והיום הזה יבוא.. היום בו הרגשות שלי כלפייך יתפוגגו וסוף סוף אני אוכל להמשיך הלאה ולהתנתק מה"אהבה" הזו …להיות עם מישהו שיאהב אותי בחזרה.. לממש כל דבר שדמיינתי עליך. שדמיינתי עלינו- הזוג שלא יתממש לעולם…


תגובות (4)

תמסרי לה שזה חמוד ואישי, כתיבה פשוטה של כעס שבאה מבפנים מנוסח יפה ביחס לסיטואציה של התפרצות אמוצאנלית
שתמשיך לכתוב!
אליה\ן

16/03/2015 21:47

במילה אחת וואו♥
ועכשיו בכמה מילים:
כמו שאת מוכשרת נויוש ואת יודעת כמה את מוכשרת גם החברה שלך ממש ממש ממש מוכשרת. זה מרגש ברמות מטורפות, אהבתי מאוד, הזדהיתי חלקית וזה כתוב בצורה כל כך מושלמת.
ועכשיו ברצינות, תגידי לה שתפתח משתמש באתר ותתחיל להעלות סיפורים בעצמה כי אני רוצה עוד מהמקום שזה הגיע.
בקיצור, היא ממש מוכשרת וסליחה על החפירה♥♥
+5

17/03/2015 16:21

    תודה ואני בטוחה שכשהיא קראה את התגובה היא מאוד שמחה♥
    אוהבת אותך המון♥♥ :*

    23/03/2015 23:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך