yaael;)
ואווווו נעלמתי לכול כך הרבה זמן!! החלטתי לשכתב את הסיפור "אבוד" כי אני לא חושבת שהוא יוצא בדיוק כמו שרציתי. אני מתכוונת להתחיל סיפור חדש בקרוב מאוד. אני מאוד מאוד מקווה שתהנו ממנו! אוהבת מלאאא

הוא

yaael;) 29/04/2016 651 צפיות אין תגובות
ואווווו נעלמתי לכול כך הרבה זמן!! החלטתי לשכתב את הסיפור "אבוד" כי אני לא חושבת שהוא יוצא בדיוק כמו שרציתי. אני מתכוונת להתחיל סיפור חדש בקרוב מאוד. אני מאוד מאוד מקווה שתהנו ממנו! אוהבת מלאאא

הוא ישב מולי ועישן סיגריה. הוא חייך למראה הגבה המורמת שלי.
הוא העביר את ידו בשערותיו החומות והמשיך לבהות בפני.
"לא מבין אותך" הוא מלמל לבסוף. הוא העביר את ידו הפנויה על פניו ואז כיסה את עיניו כאילו ביקש להיות בכול מקום אחר רק לא כאן.
"מה יש לא להבין?" שאלתי. עכשיו כבר לא יכולתי לקחת את המילים חזרה וכל מה שרציתי היה שהאדמה תבלע אותי ולא תשאיר ממני כל זכר.
"אני לא בשבילך" הוא הצהיר וקם ממקום. הוא הדליק סיגריה שניה ונשען על הקיר בעיניים עצומות. נעמדתי גם אני ונשענתי על השולחן שעמד מולו.
"מאיפה אתה יודע?" מאיפה לעזאזל הגיע האומץ הזה? למה לא הצלחתי לגרום לעצמי לסתום את הפה הגדול שלי ?
הוא פקח את עיניו, ההבעה הרגועה נעלמה מפניו.
"כי אני רוצה רק סקס! אני לי כוח לחרא הזה של רגשות עמוקים ומחוייבויות רציניות! אין לי זין לזה, תכניסי את זה לראש שלך!" הוא צרח ויצא מהחדר בטריקת דלת.
ידעתי שזאת תיהיה תגובתו לפני שאפילו ביקשתי ממנו לפגוש אותי. הוא רק יצא ממערכת יחסים שהתישה אותו נפשית. הוא רצה משהו קליל. הוא רצה משהו רגוע. משהו שלא נכנס לתוך מסגרת מסויימת ומכתיב כללי התנהגות.
אבל זה לא עצר את הדמעות מלרדת מעיניי ללא שליטה. אולי פעם אחת בחיי רציתי שמישהו ירצה אותי. שמישהו ירצה מערכת יחסים רצינית איתי ולא רק בילוי נוח ללילה כשהמיטה ריקה וקרה.
רציתי שהמישהו הזה יהיה הוא . אבל הוא לא רצה. ידעתי שאין לי סיכוי איתו אבל בכול זאת מצאתי את עצמי חושבת עליו .
פאק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך