זה סיפור אמיתי מקווה שתאהבו את הסיפור כי זה הסיפור הראשון שאני כותב !
:D
חחחחחח

החברה המדהימה שלי !!!!!

זה סיפור אמיתי מקווה שתאהבו את הסיפור כי זה הסיפור הראשון שאני כותב !
:D
חחחחחח

כל יום אני מתעורר בכיף ובשמחה בידיעה שמצפה לי יום כיף בבית הספר .
שלא תחשבו שאני חננה שאוהב לימודים ! , אני שמח מכיוון שאני יודע שאני אראה את החברה שלי .
אני יודע שאני אראה את החברה שלי , את החברה היפה שלי , את אותה חברה שכשאני רואה אותה הלב שלי מתרחב ונעשה גדול , וכשאני רואה אותה מחייכת וצוחקת אני צוחק איתה בגלל שיש לה צחוק שסוחף אנשים אחרים לצחוק .
היא כ"כ יפה שהיא צוחקת . ( היא כ"כ יפה בכללי ! ) .
היא כ"כ נחמדה , היא כל הזמן מחייכת , יש לה עיניים כ"כ יפות שאני כאילו נבלע לתוכן שאני מסתכל עליהן ,
העיניים שלה דומות לים תכלת יפה , והעישונים שלה דומים לחלל שבולע אותך פנימה …
בלימודים אני רוב השיעורים יושב לידה ואני כ"כ שמח .
היא מושלמת !
בסוף הלימודים אני הולך איתה ברגל הביתה ואני רק רוצה להיות איתה כל הזמן .
וכשהיא מגיע לבית שלה אנחנו מתחבקים חיבוק ארוך ונעים , וכשזה קורה אני רוצה שהזמן כולו יעצור , אני רוצה להיות איתה בלי הפסקה .
אנחנו מדברים כמה זמן ליד הבית שלה עד שמתישהו צריך לומר להתראות .
אף אחד מאיתנו לא רוצה לומר את זה , להתראות ,אבל בסוף זה בא ושנינו הולכים לדרכים נפרדות …
כשאני מגיע הביתה אני חושב רק עליה , כל הזמן עליה , על איך שאני רוצה להיות איתה , על איך שאני רוצה לחבק אותה , על איך שאני רוצה לשמח אותה ולראות אותה צוחקת .
אני לוקח את הטלפון ואנחנו מתחילים לדבר טונות זמן בהודעות , ובזמן הזה שאנחנו מדברים , אנחנו חולקים אחד עם השני רגשות וסיפורים וחלומות שהיו לנו .
אחרי זה שנמאס כבר להסתמס אני או היא מתקשרים אחד אל השני בנייד , אנחנו מדברים הרבה מאד זמן עד שההורים שלנו כועסים עלינו שאנחנו משתמשים בניידים כל הזמן ואז מתחילה השיחה של איך ניידים עושים הרבה קרינה וזה לא טוב וכל זה , אבל שהם מפטפטים להם אני לא מקשיב להם אני רק חושב עליה.
אחרי השיחה הארוכה אני לוקח את הטלפון בבית ומתקשר , אנחנו מדברים על משהו פשוט שקרה לנו במשך היום ומשם זה מתגלגל לסיפורים מעניינים ודברים מגניבים שקרו לנו .
אנחנו מדברים עד הערב לפעמים , ושנינו יודעים שאנחנו צריכים לנתק , ואז מתחילה שיחה ארוכה בין שנינו על מי ינתק , אני אומר את תנתקי והיא אומרת טוב אבל לא עושה את זה … , וככה זה די הרבה זמן אבל בסוף אנחנו מסכמים את השיחה בזה שאני והיא אומרים לשני שאנחנו אוהבים זה את זה ואז מנתקים …
אחרי זה אני מחכה לרגע הבא שאני אראה אותה …


תגובות (11)

קטנטן !!
אתה מותיר אותי ללא מילים !
מי ידע שאתה יודע לכתוב ?..
וואו , מסתבר שאתה ממש יודע לכתוב !
חוץ מזה , שלפי דעתי , לא כדאי להשתמש במילות סלנג , כמו "טונות" .
אבל זה בסדר ..
וואו !! זה הסיפור הראשון שלך !! D:
אה , ברוך הבא לאתר ! איזה כיף שאתה פה .. במשפחה השנייה שלי .
אתה יודע ? אני חושבת שזה כמעט ברמה של "אני אוהב אותך".
עשית לי עור ברווז !!
אממ .. אני יכולה להעבכיר עלייך ביקורת קצרה ?
אל תתקמצן במילים ! תמיד יש עוד זמן לחפור ככה .
(למרות שזאת חלקית אשמתי , האצתי בך -,- )
תמשיך לכתוב ככה ! D;

31/01/2013 13:28

יששששש!!!!!
( מה אני אעשה את לחצת עליי בזמנים אז לא יכולתי לפרט יותר !!!!! )

31/01/2013 13:32

*שלא* תעיז , אבל *שלא* תעיז , להפיל את האשמה עליי !

31/01/2013 13:33

אבל זה נכון !!!!!!
( אבל אני אוהב אותך בכל מקרה ! )

31/01/2013 13:35

אוווווו קטנטן … גם אני אוהבת אותך D:

31/01/2013 13:36

חיחיחי חמודים… : )

31/01/2013 13:37

אנחנו חמודים ..
איזה כיף לשמוע גם ממישהי אחרת .
קטנטן , סליחה על ההתנחלות בסיפור שלך -.-

31/01/2013 13:38

חחח זוג יונים.. והפעם אני מתכוונת לזה… חח אתם הפירוש למושג הזה… : )

31/01/2013 13:41

איזה כיף לשמוע !! זאת ממש מחמאה ..! תודה ;)

31/01/2013 13:43

ממש מחמאה !

31/01/2013 13:44

חחחחחחחח

31/01/2013 13:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך