החבר הטוב שלי

HappyEnd 20/11/2015 739 צפיות 3 תגובות

אנחנו החברים הכי טובים.
הכל אני מספרת לך ואתה הכל לי.דיברנו על משפחה חברים אהבה תיכון צבא מוזיקה בגדים אוכל וסתם משיעמום וטימטום של שעות לילה מאוחרות. אנשים לא יכולים להבין מה סתם חברים טובים נו באמת בטוח היה לכם איזה.. קצת את יודעת..
אבל לא אף פעם לא קרה איתך שום דבר שקרה בסופו של דבר עם רוב החברים הקרובים שהיו לי.
אני אספר לך דברים לפני שאספר לחברות שלי ואתה תדע בדיוק מה להגיד. תמיד יהיה לך שירים חדשים לשלוח לי שיהיו בדיוק לטעם שלי ואתה תדע מה להגיד, שגם כשאני הכי עצובה אני אשכח מזה.
פעם זה לא היה כמו היום. היום השיחות האמיתיות שלנו כלכך נדירות צהל גנב לי את הזמן איתך. בתיכון היינו שעות לילות שלמים רק מדברים אני אפילו לא זוכרת על מה אני רק זוכרת שהיה ערב ובלי ששמנו לב נשארה לנו שעה לישון לפני הלימודים.
זה מדהים איך שתוך דקה שהכרנו הבנו אתה לא הטעם שלי כבן זוג ואני לא בשלך כבת זוג אבל המשכנו לדבר ולא הפסקנו. תמיד חשוב לי לדעת שאתה בסדר שאתה מסתדר בצבא שלא מעצבנים אותך הכל!
אמרת לי פעם שזו זכות שאנחנו מכירים ושאנחנו חברים טובים אמרת שאתה מקווה שהחברות הזו רק תתחזק ותמשיך לנצח. אמרת לי שתמיד באש ובמים לטוב ולרע אתה תמיד שם בשבילי וגם אני אהיה ככה תמיד שם בשבילך. והכי חשוב שאני צריכה להשאר בדיוק ככה ולא להשתנות בשביל אף אחד. חבר יקר שלי זה בדיוק מה שאני רוצה בשבילך .
אז שאנשים לא יבינו זה לא כלכך משנה עם חבר טוב כמוך למי אכפת משאר האנשים.


תגובות (3)

כתיבתך יפה, אך מעט לא ברורה. אהבתי את הרעיון למרות נגיעות האי-מקוריות שלו. רציתי רק לברר משהו אחד, האם זו היא התחלה של סיפור אהבה? את כותבת שהיא מעולם לא הייתה ה"טייפ" שלו, והוא לא שלה. אך מהצד השני, את מתייגת את הסיפור כסיפור אהבה, ואפילו מתארת את את רגשותייה של הגיבורה שלך כמעיין עיקצוצי אהבה. וכן, האם זו היא אהבה?

20/11/2015 19:46

זה לא סיפור אהבה זה סיפור אמיתי

20/11/2015 20:10

כל הסיפורים שאני כותבת הם אמיתיים מעצמי לכן אין לי שום מניע למקוריות או לחפש המשך שונה נטו לכתוב מה עובר עלי וזהו… הכתיבה מבולבלת בעיקר כי זה מורכב ממחשבות וזכרונות

20/11/2015 20:12
סיפורים נוספים שיעניינו אותך