mi-chan
תחליטו אתם, תחשבו אתם, תעשו מה שאתם רוצים, תשלטו על החיים, על הרגשות ועל ההתנהגות שלכם לסביבה ולעצמכם, תחיו איך שאתם רוצים, אל תוותרו ולעולם אל תגיעו לתחתית הבור שאי אפשר לחזור ממנו…

החיים:

mi-chan 12/04/2013 592 צפיות תגובה אחת
תחליטו אתם, תחשבו אתם, תעשו מה שאתם רוצים, תשלטו על החיים, על הרגשות ועל ההתנהגות שלכם לסביבה ולעצמכם, תחיו איך שאתם רוצים, אל תוותרו ולעולם אל תגיעו לתחתית הבור שאי אפשר לחזור ממנו…

החייםה לכל אחד יש את החיים שלו, לאלה שיש להם חיים קלים מידי הם קשים יותר ממה שהחיים אמורים להיות, למרות שהם נראים קלים לאחרים שאין להם אותו הסוג של החיים אללו, לאלה שיש להם חיים קשים, הם תמיד יקחו את האור הקטן שבא מידי פעם ומביא אושר, הם האנשים שיודעים להסתפק במועט ויש את אלה שלא משנה איזה סוג חיים יש להם או יהיו להם, הם תמיד יסתפקו במה שיש להם ויש אותי, יש את הסוג שלי, אני שייכת לקבוצה שהאנשים שמנסים להסתפק במה שיש להם, אבל יש פעמים, שהחיים נותנים לי משהו שאני לא יכולה להתמודד איתו ולפעמים אני תוהה איזה חיים יש לי, לאן אני שייכת, למה אני לא מפסיקה לסבול בחיים שיש לי למרות שיש פעמים שאני נאחזת באור קטן שבא אליי ואני מנצלת אותו לטובה כמה שאני רק יכולה, כמו אילו שיש להם חיים קשים הסוג ששמח בחלקו.

ישבתי יום אחד וחשבתי אם הייתי יכולה לשלות על החיים שלי איזה סוג קבוע הייתי רוצה שיהיה לי אבל לצערי אני עדיין לא יודעת, כי עד עכשיו החיים לא מסתדרים לי ואני תמיד נופלת לבור עמוק ללא תחתית עד שאני מצליחה להאחז במשהו קטן שעוזר לי לעלות למעלה ואני עולה בעצמי ושוב נופלת.

יש פעמים שאני לא יודעת אם אני אצליח לעמוד בזה, לעמוד בלחץ שהסביבה נותנת לי, לעמוד במה שאנחנו קוראים לו חיים, לעמוד במה שהגורל יביא עליי, לפעמים אני חושבת לעצמי למה אני אף פעם לא נותנת לעצמי ליפול עד שאני אשנה את עצמי ואהיה כמו כל האחרים, יום אחד שלא תהיה לי אפשרות משל עצמי לחשוב, לעשות מה שעולה במוחי, לאהוב, לשנוא, להרגיש, אבל אני בכל זאת מחזיקה בסוף לא נופלת ואני לפעמים לא יודעת איך אני מצליחה, אני מתארת שזה בגלל החברות הנפלאות שלי שעוזרות לי כמו: ק׳, ס׳, ל׳, ס׳, ו׳, א׳, ס׳ ואפילו ש׳ אבל זה גם בזכות הרצון שלי להמשיך להתנגד במה שנופל עליי ומוריד אותי לאותו הבור.

אבל העניין הוא שלכל אחד יש זכות בחירה והוא יכול לעשות מה שהוא רוצה עם החיים שלו, כל אחד יכול לא ליפול, יכול להחזיק חזק ולהישאר גבוה למעלה מחוץ לבור המסוכן והמייאש, אנחנו אילו שיכולים לשנות את ההתנהגות ואת התנהלות החיים שלנו אז… למה אנחנו לא עושים את מה שאנחנו רוצים לעשות עם החיים שלנו? למה אנחנו לא בוחרים? למה?.

אני מצאתי תשובה לכך, אנחנו לא בוחרים משום שזה קל או קשה מידי לבחור, הכי פשוט לכל אחד זה בעצם, פשוט לזרום ושהגורל והחיים יראו לנו את העתיד שלנו ולכמה מהאנשים שמגיעים לשם מבינים רק במצב הזה שרק הם יכולים להחליט מה אנחנו עושים עם הגורל שלנו ואיך מתנהגים עם זה, איך מתנהלים עם הדבר שאנו קוראים לו… חיים.


תגובות (1)

אריגתו גוזיימס (תודה ביפנית) 3:

12/04/2013 13:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך