Raven
הפסקתי את הסיפור שלי כי הוא לא הלך. מקווה שתיהנו מזה :)

החלום שלי (לא קשור לסיפורי ההמשך)

Raven 22/11/2014 634 צפיות 4 תגובות
הפסקתי את הסיפור שלי כי הוא לא הלך. מקווה שתיהנו מזה :)

אני חולמת את זה כל חיי למען האמת.
כל יום, כל שעה, כל דקה, כל הזמן.
הוא לא מספיק, הוא תמיד שם, מחכה לרגע הנכון.
הוא תמיד שם, כל כך מוחשי, כל כך רוצה לצאת, אך אני עוצרת אותו, דוחקת אותו לפינה.
הוא מתחנן כלפי, מתחנן שאתן לו לצאת, ואני רוצה לתת, כל כך רוצה. אך לא יכולה
הוא כל כך מפחיד אותי, הוא כל כך גדול ומאושר.
אם הוא לא יתגשם? מה אז? להמשיך לנסות?
אני פוחדת שלא רק שהוא לא יתגשם אלא גם שלא אוכל לנסות שוב.
יש כל כך הרבה דברים שיש להם רק הזדמנות אחת. זה או כן או לא.
אין אפשרות שנייה, אין גלגל הצלה. זה גורם לי לרצות לבכות, לבכות ולא לעצור.
הוא שוקע בתוכי, מכביד עלי, נותן לי לשאת את משקלו כבר 15 שנה.
15 שנה של סבל, של דיכאון, של רצון עז להגשים את החלום.
אבל אני לא מסוגלת, הוא גדול ממני, מצפה שאצליח לבדי.

אותו חלום כל חיי, הוא עדיין שם, קרוב.


תגובות (4)

אנחנו צריכים לחיות עם חלומות, כי זה מה שמניע אותנו לעשות את מה שאנחנו עושים. אם לא תנסי, את תחיי בסימן שאלה של ״מה היה קורה אם״.. (: שבת שלום

22/11/2014 02:50

    כן זאת בדיוק הבעיה, אני תמיד חושבת "מה אם? " אבל הפחד גובר על הרצון

    22/11/2014 03:18

"מה אם" זה הדבר הכי נורא שאפשר לומר. זה לא קיים זו אשליה. אם את מעוניינת לעשות משהו, עזבי את התוצאות. כולם מתרכזים בזה כל כך ושכחים שהעניין הוא הדרך. אם יש בחור שאת אוהבת השאלה אם את ילדה של וידויים או לא. אם כן תתוודי אם לא אז זה. כי זה כל העניין, להיות עצמיך, זה בכלל לא משנה מה הוא יענה לך. כל עוד תהי עצמיך האור שלך לא יכבה ומה שיהיה צריך לקרות יקרה בהתאם למי שאת והאישיות שלך. הרבה אנשים חושבים בסוג של אשליה שיש להם את הכוח לקבוע מה יהיה העתיד. שאם הם יבחרו מספיק טוב למי להתוודות על פי סיכויים ושטויות כאלה הם לא יצטרכו להתמודד עם דחייה. זה בולשיט. לא ניתן לדעת מה יקרה, הלא צפוי תמיד שם מגחך עלינו 'האדם מתכנן האלוהים צוחק'. אם החלום שלך הוא לעשות משהו וזו באמת את אז תפסיקי לחשוב על התוצאות וההשלכות של זה כי אין ספק שההשלכה הכי גרועה מהמעשים שלך תהיה – לא להיות את. אם תהי את לא משנה מה יקרה תקבלי בסופו של דבר בדיוק מה שמגיע לך. אם זו לא באמת את אז תוותרי.
ובכלל מה שהבנתי מהקטע זה שמדובר בחלום לא מציאותי. חלום כקונספט של מציאות מדומיינת מסוימת שזה משהו שהרבה עושים וזה גורר לדיכאון. חלומות כאלה אף פעם לא באמת מתגשמים. כל עוד האהבה שלך כלפי עצמך זו אהבה עם תנאים "אני צריכה להיות ככה וכככה ולהשיג ככה וככה כדי לאהוב את עצמי ואם לא זה ידכא אותי" הכל זו רק אשליה ואת בחיים לא תהי באמת מאושרת. כשיש לך חברה שאת באמת אוהבת זה לא משנה בכלל איך היא נראית או מה את עושה- את אוהבת אותה. כנל הורייך. תתייחסי כך גם לעצמיך.
מקווה שעזרתי!

22/11/2014 05:03

    וואו תודה :) זה באמת עוזר לי אבל הלוואי שהחלום היה בחור או להיות אני.
    בזמן האחרון כבר פחות אכפת לי מה חושבים עלי אז אני אני כבר הרבה זמן.
    פעם כן זה לא היה ככה אבל היום זה שונה.
    החלום שלי אולי קצת מטופש, אולי אפילו תחשוב שאני יכולה להגשים אותו ושאני קצת תופסת צומי כי זה החלום שהכי קל להגשים אותו.
    אבל יש לי סוג של זיכרון, מהזמנים שהייתי יותר פגיעה ופחות בטוחה בעצמי.
    מאז אני לא מסוגלת להגשים אותו, אני כך כך פוחדת שיקרה אותו דבר.
    בינתיים אני מעדיפה לשמור אותו איתי, אולי יום אחד אגשים אותו

    22/11/2014 13:16
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך