Angeli odet
תודה על הזמן שלכם

החלתתי לעתיד

Angeli odet 21/01/2016 1232 צפיות 2 תגובות
תודה על הזמן שלכם

אני יודעת שלא כתבתי המון (המון המון ) זמן .
ואני לא אתרץ את זה בלימודים , לא הייה לי זמן או דברים כאלה .
פשוט לא יכולתי יותר , תיסכל אותי העיניין שיש לי שגיעות כתיב (אני דסלקתית ) ושאני עוברת מיליון פעמים על תקסט שכתבתי בשביל שלא אהיו בו שגיעות כתיב וגם שלחתי לחברה שתאזור לי ועדין הרגשתי שזה מאוד מתיש ולכן הפסקתי לכתוב .
אבל כל הזמן הזה סיפורים געשו בי , ושמרתי את זה לעצמי .
עד … שבתאריך 1.1.2016 (תאריך יפה לא ? ) אמרתי … : " די "
לא יכולתי אוד לישמור את זה בבטן ולהיתעצבן על המגבלה שלי .
וכתבתי במחברת רעיון לסידרת ספרים גדולה מאוד שאני רוצה לכתוב .
(זו קוטרת של ספר שיתחלקו לספרים בתת קותרת ומישם למספר ספים בכל תת קותרת . גדול לא ? )
והחלתתי שלא אתן למיגבלה שלי לעצור אותי מלעשות משהוא שאני אוהבת .
אף אחד לא יחסום אותי יותר גם לא עצמי !!!

ועכשיו הבנתי שאחד הדברים שאני רוצה לעשות בחיים זה להיות סופרת , לתת לאנשים ליראות דברים דרך העין שלי , לתת לאנשים הצצות לעולם הפנטזיה שלי .
אני יעשה הכול כדי להגשים את החלום שלי !!!
אחרי שכתבתי הקול במחברת קטנה הרגשתי מדהים . שלמרות הכול , אני יכולה לעשות הכול .
וכך אהיה .
אני מקווה לחזור לכתוב כאן כי למרות ההארות על שגיעות הכתיב , אני מרגישה בטוחה לכתוב כאן .
תודה על הזמן שלכם


תגובות (2)

כדי להגיע למטרה שמציבים לעצמך, צריך לעבור גם כמה מכשולים, לא מגיעים למטרה בקלות. אני אוהבת לראות בך את הנחישות שלך, ואת האומץ והרצון. הרי הרצון מעל הכל, לא? תמשיכי לכתוב ואל תתני לאחרים לחסום לך את דרכך…למרות שגיאות הכתיב שלך ( שעכשיו גם הסברת מדוע ולמה הם קורות) את רוצה את זה, את רוצה לכתוב ורואים את זה בברור. אז בהצלחה!

21/01/2016 21:34

    תודה רבה לך .
    אני מקווה שכול אלה שיש להם חלום ימצאו אליו את הדרך .
    וגם את .
    תודה על התמיחה …

    21/01/2016 21:57
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך