תסיקו מסקנות בעצמכם!

החתיכים והיפות מהמסיבה

21/09/2018 721 צפיות אין תגובות
תסיקו מסקנות בעצמכם!

SO…
השעה עכשיו 2 וחצי בלילה.
אני נכנס לאינסטגרם שלי ורואה את כל הסטוריז של חברה מהשכבה,כל אלה שלכאורה נהנים וקופצים עכשיו במסיבה של יב עד 4 בלילה.
ואני מסתכל ורואה את כל הבנים ללא חולצה,ואת כל הבנות עם שיער פזור וחלק.
כל הבנים נראים גברים,רזים חטובים עם חזה מלא ומגרה הרי כל הבנים של הבית ספר שלי חטובים ושזופים גאד דאמט!
ואני שיושב בחדרי קצת מלא ולא מחוטב בשיט ואפילו גם לא הציפס הכי מטוגן בשקית.
תוהה לעצמי…האם כדי לי להיות שמה?הם הייתי צריך ללכת ולשתות כוסית אכהול?האם היית צריך גם לקפוץ 6 שעות כמו מטורף לצלילי המוזיקה הרושעת?ואפילו להוריד חולצה למרות שגופי לא מושלם ולא חטוב כמו שלהם?
התשובה היא לא!
אני לא שם שיט על אותם בנים ובנות מהשכבה!כן כן שמעת נכון?
הרי מה אכפת לי?האם כדאי לי להיות בחברה שאולי לא הרגיש בה נוח,הרי חברים שלי לא הלכו למסיבה…אז מה אני אעשה שמה?בין כל השתויים והלוהטים של השכבה שבא לך ללקלק להם תפטמה בחזה!
והאם זה באמת ירגש אותי ואשמח אותי לקפוץ 6 שעות במקום עם אנשים שהם לא החברים הכי טובים שלי ולא אלו שמסיבים לי את השמחה בחיים?
כנראה שלא.
אז לא הלכתי למסיבה הזו שבה כל הלוהטים של השכבה,שבה כולם שיכורים,שכולם נהנים ושמחים שכולם לא יוצאים סאחים?
הרי קבלתי את התואר סאחי לא מעט מכמה אנשים למה?כי אנני רוצה ללכת למסיבה בה חבריי לא נמצאים וכי אני יודע ששום הנאה לא תצא לי מכך?
אני סאחי בגלל שאני מסרב להתשכר ולרקוד עם אנשים שלא היו רוצים לעשות את זה איתי?
האם אני סאחי כי אני לא "זורם" עם הזרם בכך שאנני הולך למסיבות שכל החתיכים והשווים הולכים עליהם?
והאם אני סאחי כי אנני רוצה לעשות נזק מוחי בגלל אכוהול?הרי אנחנו נערים גאד דאמט!
הרי אף אחד לא רואה את מה שאני רואה…לא רואים איך אני ניהיה שיכור טבעי תוך שניות עם חברה טובה וצחוקים טובים ובריאים..ולא דווקא מצחוק של הומור שחור שאני אמור לכאורה להתפקע מצחוק ואם אני אגיד שזה לא יפה לצחוק על אוכלוסייה מוחלשת סו אני סאחי.
אף אחד לא רואה את ההקרבה שאני עושה ,מנסה לזרום עם בדיחות שלא דווקא מצחיקות אותי או מקובלות עליי רק בשביל לא לבאס אחרים,אך בכל זאת אני יוצא הסאחי הגדול.
אז כן אני לא מקנאה באותם חברה שעכשיו במסיבה,אותם בנים ללא החולצה החטובים והשיכורים מהתחת שמדליקים את הבנות או את הבנות שמנסות להרשים את הבנים עם תנועתהן המושכות.
ועוד יותר מה זה אני לא שם זין עליהן!הרי אני יודע מה טוב לי!ולרקוד שיכור ללא חולצה,ולמצוא את עצמי על הרצפה,רק כדי לכפות על זה שאני לבד כי חבריי לא לידי ובמי שאני מוקף זה רק בבנים ובנות להוטים שעמוק בפנים אתה לא יודע אם הם באמת נהנים או שהכל זה רק רושם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך