Alice-in-wonderland
הסיכות הצבעוניות, הבובות וכל המתנות הזרקו לפח. המילים היפות והסיפורים נשכחו. כל מה שקשור לאיש הנחמד נמחק, אז למה הוא עוד כאן?

היא הייתה בת 3

Alice-in-wonderland 15/09/2016 787 צפיות 4 תגובות
הסיכות הצבעוניות, הבובות וכל המתנות הזרקו לפח. המילים היפות והסיפורים נשכחו. כל מה שקשור לאיש הנחמד נמחק, אז למה הוא עוד כאן?

היא הגיבה לאט, לאט מידי… אבל מי יאשים אותה? היא הייתה בת 3, היא לא הבינה כלום וחשבה שהאיש הנחמד שאמא נפגשת איתו ימשיך לבוא לבקר אותן פעם בחודש, היא לא העלתה בדעתה שהוא יעבור לגור עם שתיהן. אבל מי יאשים אותה? היא הייתה בת 3.

הוא נראה לה נחמד, איש שמן שתמיד מביא לה ממתקים ומשחק איתה, ואמא גם מחבבת אותו, להבדיל משאר החברות שלה, ילדות רחוב שחוזרת הביתה רק כי הן באמת באמת חייבות.

ואז הוא עבר לגור עם שתיהן, הוא היה נורא נחמד והוא סיפר לה סיפורים מפחידים לפני השינה, למרות שאמא לא הסכימה. והיא באמת אהבה אותו וכבר התחילה להתרגל לרעיון שהוא יגור איתן, כי אמא מחבבת אותו והוא לא מעליב אותה.

ואז הגיעה החתונה, היא ידעה מה המילה אומרת אבל לא באמת הבינה את המשמעות. אמא לבשה שמלה יפה, למרות שהיא לא אוהבת שמלות, אמא הלבישה אותה בשמלה והברישה את שיערה שתמיד היה מלא קשרים. היא הרגישה מכובדת. וכל האורחים הביאו לה מתנות, ואמא הזמינה עוגת שוקולד גדולה גדולה עם המון סוכריות, במיוחד בשבילה. זה היה כיף.
אחרי החתונה הם עברו לבית גדול והאיש הנחמד תמיד קנה לה בובות וסיכות צבעוניות. ויום אחד הוא הצליח לשכנע את אמא לקנות לה שרקן!

אחרי כמה חודשים, האיש הנחמד חזר הביתה כועס, הוא צעק על הילדה וטרק את דלת חדר השינה. הפעם לא היו סוכריות או סיכות או בובות. היא רצתה להיכנס לחדר ולבדוק מה קרה לאיש הנחמד אבל הדלת הייתה נעולה. הוא צעק עליה שתרים את רגליה ותתטוס מהדלת.

עברו כמה שנים והאיש הנחמד כבר לא היה נחמד, הוא היה רע. הוא השאיר את אמא לגדל אותה, אבל לאמא לא היה זמן, היא עבדה בשתי עבודות מהבוקר עד הלילה. כשאמא חזרה האיש הנחמד שכבר לא היה נחמד צעק עליה כי הילדה מטיילת ברחוב.

עברו עוד כמה שנים, הילדה כבר בת 13, היא שונאת את האיש הנחמד שפעם היה נחמד. היא ממררת בבכי בכל לילה. היא מתחרטת שהיא אמרה לאמא שהיא אוהבת את האיש הנחמד, כי אם היא לא הייתה אומרת אז הוא לא היה גר איתן.
אבל עכשיו כבר מאוחר, אמא עדיין עובדת, וכשהיא תחזור הילדה כבר תישן עמוק. כשהיא תתעורר, אמא כבר תהיה בעבודה. היא לא תוכל לספר לה שהאיש הנחמד בכלל לא נחמד, ושהיא לא יכולה לסבול אותו, ושהיא רוצה ללכת לגור עם אבא. ושהכל קרה בגלל שהיא לא הבינה מה קרה והגיבה לאט, אבל מי יאשים אותה? היא הייתה בת 3….


תגובות (4)

זה אמיתי? אם כן, אני מצטערת בשבילך

15/09/2016 20:40

החיים הם לא פשוטים.
תאמיני או לא אבל התמונה שאת רואה לעומת התמונה הכללית היא שונה.
התפיסה משתנה ככל שאנו מתבגרים.
התפיסה של ילדה בת 3 היא לא כמו נערה בת 13 ולא כמו בחורה בת 23.
דברים יכולים להשתנות… לטוב וגם לרע.
בהצלחה!

17/09/2016 00:58

זה קורה וזה לא באשמתך, אני מצטערת בשבילך שהמצב כזה, תנסי לדבר עם אמא שלך, אני אשמח להקשיב אם את זקוקה לאוזן קשבת ניטרלית

29/11/2016 22:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך