היא כל כך מיוחדת…

שקד :) 31/07/2013 1201 צפיות תגובה אחת

הכל התחיל בשיחה פשוטה מה נשמע? מה קורה? ולא יותר מזה
לא אהבתי לדבר איתה כל כך תמיד הייתי מתבאסת שהיא הייתה שולחת הודעה
תמיד הייתי אומרת "עוד פעם זאת"
היא תמיד רצתה שאני יתחיל את השיחה ושלא הייתי שולחת לה הודעה היא היא שולחת לי הודעה "איזה אגו?" ואז היינו מתחילות לדבר.
ככל שעבר הזמן דיברנו וכל שיחה שלנו רק חיזקה את הקשר שלי ושלה.
היו לנו מליוני ריב מי פה עד אילת כל יום היינו רבות ואז משלימות. לא הקשר הכי כיפי אבל לא רציתי לאבד אותו כי אין על הצחוקים שלי ושלה.
אני זוכרת את הריב הכי גדול שלנו לא דיברנו שבועיים היינו פוגעות אחת מהשנייה כל כך שאף אחת לא שלחה הודעה לשנייה בשבועיים האלה כל יום חשבתי עליה כל היום חשבתי אם כיף לה בלעדיי? בסוף היא שלחה הודעה והשלמנו, זו הייתה הודעה שבה היא רשמה כל מה שהיא הרגישה.
בשבועיים האלה עברו עליה הרבה דברים ואני לא הייתי שם בשבילה התעסקתי בכמה אני פגועה ממנה ועכשיו אני מבינה שלא הייתי שם שהיא הייתה צריכה אותי וזה כואב לי.
הקשר שלי ושלה הוא קשר מיוחד, קשר של אחיות היא יודעת עליי הכל ואני יודעת עליה הכל את הדברים שאני לא מספרת לאחרים היא יודעת מה מעציב אותי, מה משמח אותי הכל ואני מכירה אותה כמו כף ידי יודעת מתי היא עצבנית מתי לא,מה היא חושבת, בקיצור הכל!!

היא כל כך מיוחדת..
היא נדיבה,מצחיקה,תמיד פה שאני צריכה אותה,תמיד תגן עלי בקיצור תמיד היה תהי שם בשבילי שאני צריכה אותה ולא תתך לי לפול.
היא כזאת נסיכה באמת מלאך לא יכולתי לבקש חברה יותר טובה ממנה אני יודעת שהיא מוכנה לעשות הכל למעני והיא יודעת שאני מכונה לעשות הכל למענה.
היא תסלח לי גם אם באמת פגעתי בה והכל ימשיך כרגיל היא מבינה אותי כמו שאף אחד לא מבין .
היא כבר חלק ממני ואני מרגישה שאם יבוא יום ולא נדבר יותר זה היה היום שבו הלב שלי ישבר לשניים, כיאלו איבדתי את החצי השני שלי.

היא אחותי הנדירה ואני לא מתכוונת לוותר עליה אף פעם :)

חברים אמיתיים הם לא אלה שיקפצו איתך מהגשר… הם אלה שהיו למטה לתפוס אותך!!!


תגובות (1)

צודקת!!! אני שמחה שחזרתם להיות ביחד!!!

01/08/2013 06:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך