A&A

היא תמימה , הוא חזק.

A&A 12/04/2017 990 צפיות 23 תגובות

היא תמימה ולא יודעת. הוא חזק הרבה יותר במוח ובכוח! גורם לה לוותר.. היא נערה יפה והוא מבוגר שחצן הוא בטח יודע איך לעשות את זה…
איך לגרום לה להיות בובה!
היא רוצה לדבר אך שפתייה דבוקות.
היא רוצה להתרחק אך רגליה קפואות.
יכול להיות שהוא נגע הרבה יכול להיות שפחות..
אבל זה משנה. תחושת הניצול…
לכל אלו שחושבים שהבנות "מפתות" גברים.
היא התלבשה בגדים ארוכים ולא צמודים!
היא בסך הכל הגיע לשם כדי לעזור.. מתוך תפקיד
"לעשות טלפונים" והוא התיישב שם עם המבט שלו.. לא סתם נחמד מידי! דיבר על עצמו.. כאילו היה בן 20. אבל השחצנות שלו לא גורמת לו להיראות צעיר יותר. הזכיר לה את הפעם הראשונה שהוטרדה.. איזה נער מתלהב שחשב שזה מגניב לגעת ולאיים! אבל היא לא חשבה שזה יקרה לה שוב!!!
שקולה יעלם באויר… בזמן שיש מולה אחד שמסכים לעצמו לדבר או לגעת בצורה גסה.
היא מרגישה טיפשה! היא מרגישה תמימה
כל כך קשה להגיד לא?! כנראה שלה כן!!!!!!
היא תמיד מנסה לצאת בסדר ומפחדת לצעוק חזק כדי שלא ירעיש בעור התוף של אדם אחר….
היא כזאת רגשנית… היא כזאת חסרת ביטחון!
היא כזאת… אני. : \


תגובות (23)

E8 E8

הייתי קורא לזה המלחמה למילה אבל את לא יכולה לכועס עליו, את לא התנגדת לפי מה שכתבת וגם לא הבעת התנגדות מילולית..

אבל העלת נושא מעניין, האם בן אדם חזק בפיזי ובנפש יכול להקפיא רק בעזרת חזותו? כנראה שכן.

13/04/2017 03:37
    E8 E8

    לכעוס*

    13/04/2017 03:38

    E8- וואו, מזועזעת מהתגובה שלך. היא לא יכולה לכעוס עליו?!
    אה אוקיי, אז קורבנות הטרדה ואונס שלא התנגדו הם האשמים.ות, נכון? כי הרי הם.ן לא אמרו לא לתוקף. כי הרי הם לא התנגדו. – זה מה שאתה חושב????
    אני ממש מנסה להרגיע את עצמי עכשיו. אני לא מאחלת לך להגיע לסיטואציה שאתה מוטרד מינית או מותקף בצורה כזו אף פעם, למעשה אני לא מאחלת לאף אחד.ת. אבל אם תהיה שם תדע כמה זה מקפיא. כמה אתה לא רוצה את זה אבל פתאום פשוט אי אפשר להגיב. ותאמין לי – כשמישהי לא רוצה את זה והיא קופאת לא קשה לדעת שהיא לא רוצה את זה.
    מי אתה שתשפוט אותה? מי? מי אתה שתתהה איך אפשרי להגיד לא במצב כזה?

    קח את זה לתשומת ליבך, יום נפלא.

    13/04/2017 11:52

    אלין את מלכה.

    15/04/2017 03:47
    E8 E8

    אני אצטט אותך
    "אני אישה, אני צודקת, אתה גבר, אתה אנס בלי מוח"
    יום טוב לדמוקרטיה

    16/04/2017 14:00

אני שונא גברים כאלו.
חבל שלא אמרת משהו… את כבר לא בת 18!

13/04/2017 11:11

    CnnBll – לגביי ה"חבל שלא אמרת משהו…"
    פשוט תקרא את התגובה הקודמת שלי. נכון גם לגביך.

    13/04/2017 11:53

    מילים – את מרעישה מההתלהבות שמישהו נכנס ל Zone שלך.
    כן! חבל שהיא לא אמרה משהו אחרת יש בעיה להוכיח בבית משפט. היא לא קטינה.
    מה לעשות?! זה החוקים בארץ!
    ועד שישנו את החוק (אם דרך צעדת השרמוטות או משהו אחר) זה מה יש.

    13/04/2017 13:44

    אני חושבת שכדאי לך להתעדכן לפני. החוק בארץ אומר שתקיפה מינית הוא ביצוע אקט מיני תוך כפייה בניוגד לרצון הקורבן. נקבע כי על הגבר (או האישה, אבל במקרה הזה הגבר) לשאול ולוודא את הסכמה המלאה של האישה לפני מגע מיני איתה, ואם לא ניתן אישור כזה מדובר בתקיפה מינית.
    היא אמרה כן? היא רצתה את זה?
    אין לך את הזכות לבוא ולבקר אותה. לאף אחד.ת אין.

    13/04/2017 15:26

    רק ביחסי מרות, גברתי העורכת דין.
    תתעדכני.
    התקיפה חסרת השחר 'שלך' מעידה על הפאנטיות והמחיר משלמת 'לא בת 18'.
    אני סיימתי עם ההתנצחות ההזוייה הזו ולא אגיב יותר.
    את מוזמנת להאשים אותי בעוד כל מיני האשמות.
    להבא, דברי איתי בפרטי. יש דברים שאפשר לפתור בשקט בלי שלטי חוצות!

    13/04/2017 16:52

כבר לא בת 18,
כל כך מצטערת שנאלצת לחוות את הטראומה הנוראית הזאת בשנית. לצערינו זו מציאות להרבה קורבנות הטרדה ותקיפה בחברה שלנו.
לעולם אל תחשבי שהאחריות מוטלת עליך, הוא האשם. והאשם היחידי. לא משנה מה אמרת, איך התלבשת, איך התנהגת… (ממליצה לך אגב להגיע לצעדת השרמוטות ב12 במאי).
אם תרצי לדבר או כל דבר *תמיד* מוזמנת לשלוח הודעה. קבלי חיבוק בהסכמה ממני. אוהבת ומחזקת מרחוק♥

13/04/2017 12:01
    A&A A&A

    אני מודה לך על המילים החמות..
    לצערינו זה קורה הרבה וכול אחד מזווית מבטו מבטא את המקרים האלו אחרת… וכמובן מתמודד איתם אחרת אני מקווה שאנשים ימצאו את הקול שלהם. לא מגיע לאף אחד להיות מנוצל
    תודה לך ❤

    13/04/2017 12:08

ברור שאני לא מצדיק אותו, אבל במקרה הזה צריך היה להעמיד אותו במקום בתקיפות ולא משנה כמה חסרת ביטחון את. אם לא תעשי את הצעד הזה הוא יוכל להרשות לעצמו יותר מידי, ולהגיע רחוק יותר בפעם הבאה.
במצב שהסירוב נעשה בתקיפות, בביטחון מלא ולא בכניעה לא יהיה לו שום ספק שאינך רוצה זאת. אם לפני הוא יכל לשחק על זה שלא היבעת התנגדות המצב יכול להתפרש בתור ״הסכמה״ בעיניו והוא ימשיך בשלו.
אבל בהבעת התנגדות תקיפה ונחרצת הוא כבר לא יכול לשחק על; כביכול- ״ההסכמה הזו״. ובאופן מודע- הצעד הבא שלו יהיה עברה על החוק מכל הבחינות והמובנים.
והוא יחשוב פעמיים אם לקחת את הסיכון…

13/04/2017 17:33

היי,
אני לא 'מומחה' כמו האחרים.
תקבלי ממני את רק האהדה שלי.
בכל מקרה, אני ממליץ לך לפנות לאחת העמותות שמטפלות בנושא.
שם יסבירו לך היטב איך להתנהג יותר טוב מכל אחד מכאן.
בלי מצעד ה'שרמוטות' או בתי במשפט.
בהצלחה בהמשך :)

13/04/2017 17:55

    לדעתי לא צריך להיות מדען טילים או מומחה בעל תארים כדי להבין מה צריך לעשות בהתאם לכל סיטואציה.

    13/04/2017 18:09

    בייל,
    אנחנו, הגברים, חושבים שהכל פשוט. כשאנחנו רואים בעיה ואז כמחווה אנחנו מספקים פיתרון.
    זה נכון עבור גברים.
    כאן מדובר באישה ולכן זה טיפול אחר ממה שאתה מציע. פרויד לא הצליח להבין נשים ואני למדתי לא לנסות להבין.
    קח לדוגמה את הויכוח שמעלי שמאוד מצחיק אותי כי שני הגברים הציעו פתרון כמחווה של רצון טוב. מילים פירשה זאת כביקורת ותקפה את שניהם.
    מילים היא אישה, בזה אין ספק… אבל טעונה רגשית מהנושא. כל כך טעונה עד שגרמה נזק לסביבה.

    13/04/2017 21:51

    אתה מדבר פה על גברים ונשים… ועל כך שאתה ופרויד לא יכולים להבין אותן.
    אם את הנשים אתה לא יכול להבין, כנראה את הגברים אתה תבין יותר- כגבר.
    אז תסביר לי, מה עבר במוחו של ה״גבר״ ההוא ברגע שראה אותה?
    אל תתאמץ. התשובה כבר אצלך.
    ״אנחנו, הגברים, חושבים שהכל פשוט. כשאנחנו רואים בעיה ואז כמחווה אנחנו מספקים פיתרון.״
    הכל בדיוק כך. כמו שתיארת. הגבר המצוי ניתקל בבעיה ובדרכו היחודית- אפשר לומר, פותר אותה בקלות וביעילות.
    לנמשל אתה יכול להגיע לבד.
    ומה הלקח?
    אם הבנת את הנמשל, בעיניי הגבר הבעיה היא האישה והפיתרון בעיניו הוא לספק את צרכיו ותאוותיו הבוטים ככל שיהיו.
    אז מה הלקח פה?
    הלקח הוא- שהבעיה היא כלל לא באישה. הבעיה היא בגבר; במוחו המעוות של הגבר ההוא.

    -הסוף-

    שאלה אחרונה- והפעם לא רטורית.
    עכשיו, בעינייך מי יותר מזיק לסביבה אלה שאתה מבין או אלה שאתה מתקשה להבין?

    14/04/2017 02:21

    השאלה שלך מדברת כאילו אני קובע…
    תמדוד את הסביבה ותחליט אם הסביבה השתנת לטובה או לרעה.
    אני החלטתי שהסביבה השתנת לרעה.
    אני חושב ש"מילים" תגיד "ברוך שפטרנו" וזה אומר שהסביבה השתנתה לטובה.
    ואם אתה לא מבין את הכוונה שלי.. תקרא את הפרופיל של CB.

    14/04/2017 21:00

    מה שרציתי לומר הוא שהשוביניזם הזה בין הגברים לנשים בכלל לא נראה לי. ובעיניי כולם טועים.
    אותם הגברים שלא יכולים לשלוט ביצרים שלהם.
    ואותן הנשים שניתקפות בהיסטריה בלי כל סיבה מוצדקת לכך.
    שני הצדדים יכולים לשלוט בעצמם אך בלהט הרגע בוחרים להיכנע ל״אינסטינקטים״ שלהם… ופה בדיוק הטעות שלהם.

    שמילים תלמד הבנת הנקרא והבעה.
    ולאנס ההוא- שילך לטיפול בדחיית סיפוקים או משהו בסיגנון…

    15/04/2017 02:48

    "אותן הנשים שניתקפות בהיסטריה בלי כל סיבה מוצדקת לכך…" – מעשים אלימים ולא מוסריים דורשים תגובה חריפה בהתאם. ועל כך אני לא מצטערת.
    ואני באמת מנסה להבין למה אני צריכה ללמוד לטענתך הבנת הנקרא והבעה – מה הסקתי לא נכון? וזה לא נכתב בעצבים או משהו… אני באמת מנסה להבין. ואם באמת פירשתי לא נכון מישהו אשמח לדעת ואני מתנצלת על זה.

    15/04/2017 13:10

    כל מה שאמרתי עד עכשיו ביחס אליך היה ב״הגזמה״ כדי להראות שהם נסחפו טיפה אם התגובה שלהם אליך.
    את פשוט מתקשה להבין, ובצדק, ״למה אותו גבר לא הבין אותה גם ללא מילים… כי הרי לפי שפת הגוף שלה הוא היה חייב להבין זאת…״
    אבל לא. זו הוכחה חייה שהוא לא הבין. כי כמו שאמרתי, עד שלא יאמרו לו ״לא״ בברור, ברור בשבילו שהוא ימשיך בלי לחשוב פעמיים כי מבחינתו הוא מפרש את זה בתור הסכמה לכל דבר.
    זה מה שכולנו פה ניסינו להעביר לך.
    ואת לא הבנת את זה, ושוב- בצדק.
    את מוכרחה להבין שלאנשים כמוהו יש ״מוגבלויות קלות בראש״ שגורמות להם לפעול לפי האינסטינקט הטבעי שלהם ובמצב כזה הם לא יכולים לקרוא שום סיטואציה בצורה ברורה. לכן צריך ״לעורר״ אותם.

    15/04/2017 14:42

    מתנצלת על חוסר ההבנה. תודה על ההסבר. אין לי עוד מה להוסיף, אני מסכימה איתך. בדיונים שהנושא יותר רגיש עבורי אני מגיבה בצורה "קיצונית" יותר וצריך להעמיד אותי במקום. תודה שעשית את זה. ושיהיה לך שבוע נפלא~

    15/04/2017 16:37

כבר לא בת 18 יקרה, אני מצטערת שדבר זה קרה לך,
אני מבינה את ההרגשה הנוראית שהיא לקפוא מפחד,
כשאני סבלתי מבריונות בבית ספר היית קופאת מולם לעיתים קרובות,
דרך לדווא שלעולם זה לא יקרה שוב היא ללמוד להתמודד מול הפחד.
אני אומנם לא יכולה להחזיר את הגלגל אחורה בשבילך אבל אני יכולה לתת לך טיפ למנוע מגלגל נוסף להתגלגל בשנית.
אם תהיי מסוגלת קחי החלטה שזה לעולם לא יקרה לך שוב, לא החלטה שתעשה מהיגיון או מעצב אלא מכעס, כי הוא הרגש היחיד שיתן לך מספיק אנרגיה להתעמת מול הפחד.
כבר לא היקרה, אל תתני לאף אחד ולשום דבר להכאיב לך שוב, אני מאמינה שלמרות הכאב את יכולה לשקם את עצמך ולשמור על עצמך, בהצלחה ♡

05/10/2017 10:43
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך