לין :)
ומי שראה אקס פקטור.....טומי ויאן שרו שיר של וואן דיירקשן אעהעאהעעה...הם שרו את זה כול כך יפה!!
בכיתי....
אני אהבתי את טומי ויאן עוד מהאודישנים ועכשיו שהם שרו וואן דיירקשן זה שילוב נדיר ויפה!!!♥

http://www.youtube.com/watch?v=mvAW2W4kfO4

היום אני שנה דיירקשנית♥♥♥

לין :) 30/12/2013 835 צפיות 3 תגובות
ומי שראה אקס פקטור.....טומי ויאן שרו שיר של וואן דיירקשן אעהעאהעעה...הם שרו את זה כול כך יפה!!
בכיתי....
אני אהבתי את טומי ויאן עוד מהאודישנים ועכשיו שהם שרו וואן דיירקשן זה שילוב נדיר ויפה!!!♥

http://www.youtube.com/watch?v=mvAW2W4kfO4

היום אני שנה דיירקשנית….אני לא מאמינה שעברה שנה מאז שהכרתי חמישה בנים,חמישה בנים שיכולים לגרום לי לבכות משיר או ממבט בוכה שלהם,חמישה בנים ששינו לי את החיים,וזה לא צורת ביטוי כמו שהרבה דיירקשניות אומרות,אלא הם ממש שינו לי את החיים!
אני זוכרת איך הכרתי אותם: בדיוק לפני שנה ישבתי פה מול המחשב ושמעתי שירים ביוטיוב,בצד איפה שיש שירים שונים ראיתי שיר,במקרה השיר היה what makes you beautiful לחצתי עליו זה לא היה קליפ זה היה מסך שחור שעליו מילים באנגלית,השיר כול כך דיבר עלי ומשך אותי עליו,התחלתי לשמוע שירים של הלהקה ואז חיפשתי עלהם בגוגל,למדתי עלהם ראיתי את האודישנים שלהם ואז את כל אקס פקטור,התחתי לאסוף פוסטרים שלהם ופשוט התאהבתי בהם…בהתחלה הייתי דיירקשנית בסתר,
פחדתי,מה יגידו עלי?,מה יחשבו עלי? האם יצחקו עלי? איך אני ירגיש? ועוד…אבל אחר כך החלטתי לחשוף את זה שאני אוהבת אותם ולא משנה לי מה יגידו עלי או לי!! פשוט התגאתי בזה שאני דיירקשנית,והיום מי שאומר מילה לא במקום על וואן דיירקשן חוטף ובגדול!!
אני תמיד יודה להם ובחיים לא ישכח אותם,ועוד אחרי מה שהם עשו בישבילי,אולי הם לא מודעים לקיומי ואין להם מושג מה הם עשו בשבילי אבל עצם העובדה שהם השפיעו על החיים שלי בצורה משמעותית מדגישה לי שהם חלק מימני שאני כן אוהבת אותם ומעריכה אותם,ואי אפשר להגיד לי שאני אוהבת אותם בגלל המראה שלהם,כי התחלתי לאהוב אותם אחרי ששמעתי שיר שהמסך שחור ועליו כתובות מילים באנגלית,לא ראיתי איך הם נראים,פשוט שמעתי את הקול שלהם והבנתי את המשמעות שמאחורי המילים ו…התאהבתי..פשוט התאהבתי!
היום אני לפעמים שומעת בבית ספר קללות שאומרים על הבנים,אבל מי שקראת את הסיפורים האישיים שלי יודעת שאני בדך כלל מחזירה ושזה לא משפיעה על העובדה שאני אוהבת אותם וימשיך לאהוב אותם.
אני יודעת שחפרתי אבל תודה שקראתם,♥♥♥לין


תגובות (3)

אני דיירקשנית איזה חצי שנה משהו כזה. וכשהתחלתי להיות דיירקשנית ידעתי רק איך הארי, לואי ונייל ואולי ראיתי לשנייה את זאין וליאם נראים וגם זה מהV.O.D שהראה פרסומת לשני סרטים שלהם בערוץ הילדים וגם אז בקושי הספקתי לראות אותם. השיר הראשון שלהם שידעתי שהוא שלהם לפני ששמעתי היה Kiss You ואהבתי אותו. לא מתתי עליו אבל אהבתי אותו. אחר-כך נזכרת בעוד שירים שלהם שאני מכירה והם WMYB ו I Wish ו One Thing ואת הקאבר שלהם ל- OWOA ועוד שירים שלהם ויום אחרי זה ידעתי מה דיירקשנית ונהייתי דיירקשנית.

30/12/2013 10:22

דידייי דיירקשנית שלי…חולה עליך!♥

31/12/2013 04:32

גם אני מתה עלייך!

01/01/2014 12:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך