michal2467300
אני ממש חושפת את הלב שלי פה. תדעו שאני הכי כנה שיש פה, ואני רוצה לשמוע כל מה שיש לכם לומר על מה שכתבתי, גם אם זה הערה או מחוות השתתפות, גם אם גם אתם לומדים גרמנית ומתים על פיודיפאי (גיימר ביוטיוב, תודה ששאלתם). אז אני אשמח אם תיטלו כלי כתיבה ודף ותכתבו הכל (!). ואני מצטערת על זה שכל מילה שלישית היא אני.

היום הכי טוב בחיים שלי

michal2467300 17/07/2014 1414 צפיות 6 תגובות
אני ממש חושפת את הלב שלי פה. תדעו שאני הכי כנה שיש פה, ואני רוצה לשמוע כל מה שיש לכם לומר על מה שכתבתי, גם אם זה הערה או מחוות השתתפות, גם אם גם אתם לומדים גרמנית ומתים על פיודיפאי (גיימר ביוטיוב, תודה ששאלתם). אז אני אשמח אם תיטלו כלי כתיבה ודף ותכתבו הכל (!). ואני מצטערת על זה שכל מילה שלישית היא אני.

תרדו קודם ל"רציתי להוסיף".

אני יושבת פה ומנסה לכתוב על הנושא עליו אתם כבר יודעים שמדובר – "היום הכי טוב בחיי"
אני מנסה לכתוב פה משהו בעל משמעות, איזו מסקנה מעמיקה לגביי ההרגשה שעוברת בי כשאני חושבת על המילים האלו.
אני בעצמי לא יודעת איך לכתוב את זה. אני לא יודעת אם מישהו יכול. אני פשוט חושבת שצריך לכתוב את זה, או שאני צריכה לכתוב את זה. אחת ולתמיד, אני צריכה לכתוב על משהו טוב, ולא באופן שטותי.
מי שכבר ביקר בפרופיל שלי כאן באתר, יודע שכתבתי על מוות, על פרידות (אם כי בסיפור הספציפי הזה כתבתי גם על אהבה מחודשת) ועל אונס. אבל חוץ מקטע שטותי על סלט פירות, שיש בו איזה מין הרגשה של כיף, לא כתבתי שום דבר שמח באופן מובהק.
אז אני יושבת כאן וחושבת, איך כותבים על היום הכי שמח בחיים?
אני מניחה שלאף אחד לא באמת היה יום כזה. לפחות אי אפשר לדעת שהוא כזה עד שמתים, עד שמיצית את כל ימיך, ומי שמת לא יכול לספר לנו איך זה. אני כמובן מברכת את מי שיודע בוודאות מה היום הכי שמח בחייו, ויודע שהוא גם ישאר כזה. אני בעצמי עוד לא חוויתי הארה רוחנית מאין זו.
כנראה שבזה באמת מדובר, נכון? בהארה רוחנית.
הארה רוחנית זה המצב בו מגיעים לשלמות ואיזון פנימי. איזון הוא שלמות, וכשאנחנו שואפים להגיע לשלמות, אנחנו בעצם שואפים להגיע לאיזון. אני יודעת שאני בטח מבלבלת לכם בשכל על שטויות על יין ויאנג, אבל אני גם די בטוחה שאת אלה שקוראים עד עכשיו ולא פרשו בפסקה השניה מעניין מה שיש לי לומר. ואני פשוט נואשת לומר את זה.
אני רוצה שישמעו אותי!
אז את אלה שהיום הכי שמח בחייהם יהיה היום בו התחתנו, התנשקו לראשונה או הולידו ילד (ולמען האמת, את שלושת הדברים האלה עוד לא חוויתי), אני חושבת שאולי כן, ואולי לא.
היום הכי טוב בחייכם יכול להיות מורכב מרגעים. כשקמתם בבוקר והשמש זרחה והציפורים צייצו. כשהבחור (או הבחורה) שאת אוהבת אמרו לך היי, או כשהם נגעו בך כשהשאלת להם עיפרון. כל החיים מורכבים קטנטנים וקצרים מאוד, ובעצם, אין יום שהוא רק טוב, ושום דבר טוב לא נמשך לאורך זמן. גם רוב הדברים הטובים לא יזכרו בהכרח כטובים עד שתמותו. כי יכול להיות שהבחור שאמר לך היי בגד בך, ויכול להיות….
לא ייאמן. אני אומרת לעצמי שאני אנסה לכתוב משהו שמח, והנה אני יושבת פה כמעט בוכה, כי אני אומרת לכם שדברים שמחים לא יישארו כך לאורך זמן. אני רוצה שתדעו שכל מה שכתבתי פה הוא כנה, ושאני הכי כנה איתכם עכשיו שאני יכולה להיות. אבל אני ממש מאוכזבת מעצמי. אני רוצה לכתוב משהו שמח וכנה, משהו עליי ולא רק על אנשים שעברו זוועות עולם (ופה אני מפנה אתכם לסיפור "מתי בפעם האחרונה? (עשית משהו בפעם הראשונה)"), כי גם הצרות שלי אמיתיות, וגם אני מרגישה דברים וכואבת על דברים. ועצוב לי שרק באלה מתבטאת הכתיבה שלי.
כשאני אהיה גדולה, אני רוצה לעבוד בהוצאת ספרים. אני לא יודעת אם בתור "מציירת כריכות" או "עורכת", או סופרת של ממש. אני רק יודעת שאני אוהבת ציור, ואני אוהבת ספרים (ואני אוהבת גרמנית ואת פיודיפאי), ושאני טובה בשניהם, ואני רוצה להמשיך לאהוב אותם כשאני אהיה גדולה.
אני גם רוצה להיות אמא עם שלושה ילדים ובעל, ואני רוצה שהילד הראשון שלי יהיה בן ושיקראו לו דניאל, ושהשניה תהיה בת והשלישי לא אכפת לי. ואני רוצה שהבן שלי ירצה עוד אחים, ואני רוצה שהבעל יסכים איתי על השמות. אני יודעת שאולי זה שאפתני בשבילי (כי אני עדיין בתיכון ובלי חבר), אבל אני רוצה לדעת שהעתיד שלי יהיה בסדר.
היום האחרון שממש הרגשתי שמחה בו (ולאורך זמן), הוא היום שהבנתי מה אני רוצה להיות. כי העתיד שלי פתאום התבהר לי, והרגשתי ממשות בחלום.
ואני לא יודעת אם אתם מבינים אותי ואת השטויות שלי על איזון ורגעים ועתיד ומוות, ואני לא יודעת אם מה שיצא לי לכתוב עכשיו הוא שמח או לא.
אבל אני שמחה שפרקתי, ואני רוצה לשמוע את מה שיש לכם לומר בנושא. גם אם זה לא נעים וחסר עידון, או שאתם חושבים שהכתיבה שלי מושלמת, או שהחסרתי אותיות ובלבתלתי משפטים – אני רוצה לשמוע הכל.


תגובות (6)

וואו
אינלי מילים אחרות
טוב בעצם ישלי, אז אני ירשום אותם כמו שביקשת :)
קודם כל רואים שהסיפור הזה יצא מהלב כי הוא גם נכנס אל הלב, אהבתי את מה שאמרת על שלמות ואיזון, אפילו שבוודאי זה לא מקורי, לא שמעתי את זה קודם פשוט.
הסיפור הוא טוב, נהדר, בין הכי טובים שקראתי השבוע, וכמובן שאדרג חמש.
אני איתך בכל מה שקשור ליום הכי טוב בחיים, הרי איך אפשר לדעת מה היום הכי טוב בחיים אם הם עוד לא נגמרו?
בקיצור סיפור טוב, עשוי טוב, כתיבה טובה, וגמני אוהבת לחשוב על העתיד אז בכלל מושלם מושלם מושלם.
שאלה לי אלייך:
התייחסת בסיפור לרגעים שמחים שקוראים לך עם חבר, ובסוף הוא בוגד בך.
הרגעים האלה עדיין יכולים להיות הרגעים הכי יפים בחייך?
הרי כל דבר נגמר בסופו של דבר, גם גלידה וגם החיים, אז אם החברות שלנו נגמרה, אבל היו רגעים יפים, האם אני עדיין יכולה להכתיר אותם כרגעים הכי יפים של החיים שלי? אם ילדתי והילד מת חס ושלום, האם הלידה שלו עדיין יכולה להיות הרגע הכי יפה בחיים שלי?
לפי דעתי כן, ומה את חושבת?

אז זהו.. אינלי עוד מה להגיד, סיפור מעולה, כל הכבוד.

18/07/2014 00:02

    אני חושבת שמסכימה איתך. אני די מתחבטת בעניין הזה בעצמי. אני בעצמי לא יודעת מה אני חושבת (סותר לחלוטין את כל מה שאני אומרת בתגובה הזו). אני מניחה שיש אנשים משני צדדי המתרס. יש כאלה שכל החיים שלהם מתמוטטים כשמשהו אחד נהרס, ויש כאלה שממשיכים לזכור אותם כרגעים הכי יפים בחיים שלהם.
    אולי יש כאלה שהם שניהם, ואולי אנחנו שתינו כאלו.
    כל העניין הזה מאוד עמוק, את לא חושבת?

    18/07/2014 00:09

    שמת לב שהזכרתי את הסיפור שלך פה?
    ותודה על מה שאת אומרת, ועל זה שאת מגיבה בכלל. זה מאוד חשוב לי.

    18/07/2014 00:10

    רגע!! נזכרתי במשו שרציתי להגיד!
    אז תודה על הקישור לסיפור שלי (איזה גאווה וואי!)
    וממש לא התכוונתי שתרגישי שהצרות שלך קטנות אוף ישלי כל הזמן כוונות טובות ואני ילך ישר לגיהנום..

    עכשיו שמתי לב שהגבת, אז אני יגיב על התגובה (חחח)
    נראלי שאנחנו שתינו כאלה, ואשמח לדבר איתך (ב"פרטי")

    בקיצור סיפור חזק, אני כל כך הולכת לקרוא אותו שוב ושוב ואני ממליצה לכולם.

    18/07/2014 00:13

אני לא חושבת שכתבת פה משהו שמח באופן מובהק אבל כתבת על תיקווה שבה יש סוג של שימח זה נישמע כאילו עברת סערה שעברת סוג של משבר ועכשיו יצאת מימנו ואת מחפשת את האור שמוביל אותך את רוצה אבל קשה לך זה לא קשור ליום הכי מאושר אני מאחלת לך ימים מאושרים שעות מאושרות דקות רגעים ובעיקר חיים מאושרים תתמקדי ברגעים כי החיים לא מורכבים מהיום הכי מאושר הם מורכבים מהימים המאושרים מהרגעים אני מאחל לך שתוכלי למצוא את הרגעים

18/07/2014 00:26

אני לא חושבת שהיה לי "יום מאושר" אבל קטן הרבה רגעים מאושרים שיכולים להרכיב יום.
אני מסכימה עם מה שכתבת (פרט לחלק של העתיד, הוא שלך, לא שלי)
כתבת ממש יפה ורואים שאת כנה עם עצמך ואיתננו

18/07/2014 09:49
סיפורים נוספים שיעניינו אותך