אלינור
איך היה????????? :)
אני נשמעת מתלהבת מכל העניין של היום הראשון וזה, אבל האמת אני בדיכאון טהור 0_0

היום הראשון ללימודים קורה ב… יום שני? מבלבל 0_0

אלינור 27/08/2012 742 צפיות 2 תגובות
איך היה????????? :)
אני נשמעת מתלהבת מכל העניין של היום הראשון וזה, אבל האמת אני בדיכאון טהור 0_0

אהלן וסהלן, אז… היום הראשון ללימודים.
מה קרה? איך היה? טם טם טם… זאת ועוד בפרק החגיגי שלפניכם…

שנתחילה? "היום הראשון, הסיפור האמיתי"- הנה זה מגיע.

"היי, אני ****** (הקהל מביע התרגשות במחיאות כפיים סוערות *_*)
אז… חשדתי בעצמי (לשווא!!!) שאני עלולה לאחר את ההסעה למרות שהבטחתי להשתדל שלא, אז יצאתי מוקדם, מאוד מוקדם. נשמע נחמד? כן, לא ממש חיכיתי שלוש ת'רבע שעה עד שהאוטובוס המזורגג הגיע. עדיין נשמע נחמד???!! אל תעצבנו אותי חבר'ה, איפה המשאף שלי?
-חיפושים, חיפושים-

נרגעתי קצת, אז תשובה לשאלה הקודמת, למי שבהתלבטות, זה ל א היה נחמד בכלל.
מה עשיתי כל כך הרבה זמן, אתם שואלים? (לא מעניין אותי מה עשית כ"כ הרבה זמן, אתם מתחכמים O: אז תתעניינו! או ש… בום, בום! זה הרעש של המכות שתקבלו.)
אז ספרתי אבנים, דיברתי לצמחים. סיפרתי יותר מדי *_*
"עצטגנטי, מוקמוק צופי" מה? אתם שואלים בתדהמה, זה בצמחית אנשים ברור שלא תבינו, אני דופקת את הראש בשולחן בייאוש ;ן בפעם הבאה תקשיבו יותר בשיעור ביולוגיה!

אז, אני עולה על האוטובוס בהליכת ירח אחורנית, סתם, אני לא יודעת לעשות הליכת ירח וחבל, זה היה יכול להיות אחלה טיימינג.

נסיעה באוטובוס, לא מעניין.
-דילוג, דילוג, דילוג-

כן, הקטע שאני נכנסת לכיתה באיחור (זה לא אני, זה האוטובוס!)
תפסתי מקום נחמד בסוף הכיתה בצד, כי יש על המקום הזה בעולם?! (כמה מתלהבת יצאתי? O_O)
אבל אז גיליתי דבר עצוב, השורה האחרונה בכיתה היא גם השורה השניה, אז ככה שזה לא באמת אחורה וזה מה שנקרא עבודה בעיניים.

אז הולכים לאולם כנסים ויש שיחה עם המנהלת ובינתיים מתעדכנים מה המצב עם החברות, זהו כך עבר לו היום הראשון שהוא בעצם יום שני ואין לכם מושג כמה התבלבלתי בגלל זה ("אין לי בייביסיטר היום, היום יום ראשון!"
"היום יום שני"
"ממ" :/ )
אז, איך היה לכם חבובים?:) (חבובים? O_O)


תגובות (2)

חחחחחחחחח
מוכר מוכר!!!
אבל על היום השני שזה היה ביום שלישי…(פאק זה מבלבל..) תפסו לי את המקום האחרון!!!!
אעאעאעאעאע
אני יושבת עכשיו בפאקינג ראשון!
ואני יודעת קצת הליכת ירח!
נה נה בננה!!!
נעע אבל היה נחמדת חח
אפילו שכבר עבר שבועיים שלוש, מי סופר? אויש נו שזה כבר ייגמר!!!!!

08/09/2012 11:53

שמחה שהיה לך נחמדת:)
בהצלחהההההההההההה

09/09/2012 09:27
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך