הילדה עם הדמעות בעיניים

מרשמלו 29/10/2012 704 צפיות 5 תגובות

היית הדבר הטוב ביותר בחיי,
היית הנחמה היחידה שלי בעולם,
נכנסת עמוק מידי לתוך לבי,
ואני עדיין מגששת אחר היציאה..

כל בוקר כשקמתי, זה היה רק למענך,
ישבתי והמתנתי בצפייה חסרת כל שליטה לרטט הטלפון אשר יבשר את תחילתו של יומי,
וכשהטלפון צלצל, חיוך של אושר, הקלה ואהבה עצומה התפרס על גבי פניי..
הייתי כעיוורת ונפלתי בקסמיך, לא חשבתי שזו טעות,
לא רציתי להאמין, עצם המחשבה על כך החרידה אותי..
ולמרות המרחק הרב, את פניך לא שכחתי, את חיוכך לא שכחתי, את מגעך המלטף על גבי עורי הסומר בהתרגשות לא שכחתי, את עיניך אשר נדמו כשני נרות דולקים בחמימות..
נהפכתי למשותקת מוכת הלם מעצם המחשבה שאשכח..

אהבתי אותך עוד מהרגע שאמרת לי שלום,
הייתי שלך ורק שלך, כל לבי, כל נשמתי.. כל כולי!
לא היה עוד חשוב לי ספרי ההיסטוריה, חברותיי הטובות, משפחתי המאוחדת והדאגנית.. רק אהבתי אליך הייתה הדבר היחידי שהובילה אותי, הדבר שנאחזתי בו וגרמה לי להרגיש מיוחדת, שונה, רצויה, לא דחויה עוד..
לעולם לא האמנתי שכך אוכל להרגיש, לעולם לא דמיינתי שמגע שפתיך יהיה כה מיוחד.. כה מדהים, כה חמים וממכר בחשק עז לעוד..
כל דקה בלעדיך נדמה כנצח, והפרידה ממך כשעלית למטוס היית כה צורבת.. סכין שיפד את לבי וקרע אותי לגזרים נפשית ופיזית, חצי ממני טס יחד אתך..
בתקווה שאותו חצי ישוב אליי בחזרה בקרוב מאוד – שאתה תשוב אליי..

היית פיסת האושר והשלמות שלי, זה היה רק אתה עם זוג הזרועות העוטפות והמגנות אשר יכולתי להישאר שם עד קץ חיי ומעבר, כי זה היה אתך..
התאהבתי התאהבות מהירה, אהבה ראשונה אשר לעולם לא ישכח ואני גם לא רוצה לשכוח.. עברו כבר החודשים והחיים ממשיכים להם לעיטם, השעות חולפות באטיות והשעון לועג לי כמותח אותי בתחושה מורטת עצבים ושפיות אנושית מסוימת, הגעגוע הרב חזק ממני.. מקשה ממני לפנות את לבי לאחר, מקשה ממני להתגבר..
תינוקות נולדים כל יום, אנשים מתים כל יום, אנשים חוגגים יום הולדת כל יום, זוג מתחתן כל יום.. ורק אני תקועה במציאות שאיני רוצה להיות חלק ממנה..
איני מצליחה לשכוח ממך, זה כה מדכא שאין לי את האומץ לחייג את המספר שחרוט בזיכרוני ולבדוק מה אתה מרגיש כלפיי ומעבר מכך.. לנסות בכוח רב לשבור את קיר הפלדה שמונע ממני להתקיים כאדם רגיל, אלא כגוף חי ובנפש מתה שמרחפת אליך כל פעם מחדש..

וכשאני מתבוננת במראה ומתבוננת בילדה עם הדמעות בעיניים אני נחלשת, כי הילדה הזו היא אני..
ואני עדיין מגששת אחר יציאה..
אחר יציאה שלך ממני..
ולמרות הכול, בתקווה גדולה, אני מאמינה שאמצא.


תגובות (5)

ואוו, ממש רגשת אותי. היו לי ממש דמעות בעיינים. בהתחלה לא הבנתי על מה מדובר. ואז הבנתי. אני מרגישה מטומטמת. את כותבת מדהים, הרגשתי את זה והלב שלי רטט!
וזה סיפור אישי? אני יודעת מה זה געגוע. ואני מזדהה איתך.
סיכום- את כותבת מדהים והדבר הזה ריגש אותי עד דמעות
המשך שבוע נעים
יעל

29/10/2012 12:11

תודה רבה יעל התגובה שלך מאוד מאוד חיממה לי את הלב והעלתה לי חיוך על פנים..♥
וכן, זה סיפור אמתי ואישי שלי.. : \

29/10/2012 12:33

מסכימה עם אסתי מרגש מדהים נפלא ממני בקי ♥

03/11/2012 10:09

או… זה כזה מרגש דמעות דמעות….
אשמח אם תקראי גם את הסיפור שלי אני נואשת!!
@-@
סתם לעעע
❤❤❤❤

03/11/2012 13:05

וואו תודה רבה על התגובות המדהימות אשר מחממות את הלב ומעלות חיוך על הפנים 3> אתן מקסימות ונסיכות אחת אחת !
ולילוש דיירקשנית התחלתי לקרוא את הסיפור שלך , דווקא ממש ממש יפה! :)

03/11/2012 14:01
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך