חרש
כל מילה נוספת מיותרת..

הלוואי ויכולתי לחזור אחורה

חרש 06/05/2013 717 צפיות 4 תגובות
כל מילה נוספת מיותרת..

הלוואי ויכולתי לחזור אחורה ולומר לה שאת טועה. הלוואי ויכולתי לומר לה שהיה פה משהו שונה בעליל ממה שהיא יודעת. הלוואי ויכולתי לומר לה שהיא לא צריכה להקשיב לחברות שלה שבכלל לא יודעות מה אני עשיתי ואמרתי לאנשים. הלוואי והיא באמת הייתה מקשיבה לי ולא הייתה הולכת לפי העיקרון הדבילי שלה שהחברות תמיד צודקות ושהם מקום ראשון ברשימה שלה. הלוואי והיא הייתה חושבת לרגע על איך אני מרגיש ולא איך היא מרגישה. הלוואי ולא היו מתערבים אנשים שקרובים לסיפור הזה מלכתחילה. הלוואי ואני הייתי אומר לה שאני רוצה להיפרד כשזה היה נראה שזה לא הולך למקום טוב. הלוואי והיא הייתה שולחת לי סליחה על כל הדברים שהיא אמרה לי ואני הייתי אומר לה גם סליחה. הלוואי שחבר שלי היה אומר לי שהיא בגדה בי איתו לפני שהסיפור התפוצץ. הלוואי ואם היה לי כל דרך לחזור אחורה ולתקן אז לחזור ולתקן. הלוואי שאם הייתי יודע את כל הפרטים בסיפור הייתי פועל אחרת. הלוואי שכל זה כבר ייגמר כי זה מרגיש כמו נצח ואין סופי. הלוואי והכאבים שעשיתי לעצמי לא הייתי עושה ומוצא דרך אחרת הוציא את התיסכול שלי. הלוואי וכל זה לא היה קורה והיה אפשר להתחיל מההתחלה. הלוואי והמילים האלו יכלו לצאת מוקדם יותר ולא הלילה. הלוואי ואם היה לי אומץ הייתי אומ לה שהיא הייתה הדבר הכי טוב בחיים שלי.
הלוואי שהחיים האלה ימשיכו עכשיו ברגל ימין ועם המון עליות מהירות ובלי נפילות קשות!!


תגובות (4)

איזה יפה :) באמת… וואו!!

06/05/2013 22:13

יפה מאוד =)
וזה אמיתי?

06/05/2013 22:21

כן זה אמיתי… ותודה אנשים;)

07/05/2013 01:08

מדהים!
פשוט מדהים!
אין לי מילים אחרות….

07/05/2013 01:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך