הלכתי לתומי

גיא שמש 09/06/2015 679 צפיות אין תגובות

הלכתי לי לתומי למכולת. נשארו לי שטרות אחרונים. אני עולה במדרגות ומגיע אל השדרה, ורואה חתולה יפהפייה יושבת ומביטה בי בעיניים צהובות. לא גמרתי להתפעם, יורדת ויוצאת מגרם המדרגות אישה מבוהלת, שהרגשתי שהיא בשלבי היריון ראשונים. עברנו זה על פני זו, ואני עליתי במדרגות, כשמישהו התחיל לרדת. הוא לבש בגדים של ירושלמי מבוגר, כלומר מכנסי בד אלגנט וחולצה מכופתרת. הוא נראה נקי, היה מבוגר, כהה ומקריח, גבוה, ולראשו כיפה. אני מאוד נבהלתי, כי הוא נכנס לרדת בגרם המדרגות כאילו הוא רודף אחרי מישהי. כמו למשל האישה המבוהלת בשלבי היריון ראשונים. המשכתי ללכת ומשכתי בכביש ואמרתי שלום למוכר המכולת, שדיבר עם מישהו בעל חזות סקנדינבית. בהיר עם שיער בלונדי קצוץ, צעיר, אבל לא ילד. לקחתי מגש אקסל ובדיוק האיש הצעיר הלך, וכמה מילים של נימוס – ביקשתי סיגריות. לא היה לי משהו להגיד, אבל רציתי להגיד משהו, אז אמרתי ש-חם. המוכר אמר שזה מתיש, החום, וביקש ממני אישור לנכונות דבריו מוציא לשון. אישרתי, ואמרתי שאני מרגיש מזגן. הוא נראה טיפה מוטרד, ואמר שלא חם פה. אני חזרתי שוב, ואמרתי שאני מרגיש מזגן. הוא אמר שזה מהמקרר של מוצרי הגבינה והנקניק. "תעמוד ליד המקרר ותרגיש." הוא אמר, אבל אני לא רציתי, כי הייתי באמצע עיסקת הקניות. חוץ מזה אני לא ילד קטן, או טיפש מספיק, לעשות כל מה שאומרים לו, בעיקר לעמוד ליד מקרר הגבינות… הרגשתי שאני מדבר כמו פרחה, אבל לא יכולתי אחרת, כי מאז שאימא שלי מתה קצת השתגעתי. אז דיברתי כמו פרחה, בלי לעשות חשבון מה הוא חושב, ונפרדנו במילים של כל טוב. אני חוזר חזרה בכביש, שקוע בעולם שלי, כשלפתע אני מרגיש מישהו הולך אחריי במהירות, והייתה תנועה מהירה גם בצד השני של הכביש, באותו רגע. וזה הבהיל אותי מאוד. אני לא יודע מה קרה בצד השני של הכביש, כי הייתי עסוק בלהביט אחורה בחשש מי דולק אחריי. הבטתי מבוהל וראיתי בחורה סקסית בת כמעט שלושים בערך. רציתי לצעוק עליה מה היא מטרידה אותי ברחוב עם הסקסיות שלה, אבל התעלמתי, והמשכתי ללכת בחשש, והיא חתכה למקום אחר. הגעתי מיוזע ומבוהל לבית שלי, וסגרתי עליי את כל המנעולים. אמרתי לעצמי "אל תדאג, אף סקסית לא תטריד אותך עכשיו." והתנשמתי בכבדות. ואז סידרתי את הפחיות במקרר, והנחתי את הסיגריות על השידה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך