*לא יכולתי להמשיך אז אני שולחת רק את זה.
*אמשיך אחרי 3 תגובות שלכם

המבחן של חיי 2

30/07/2011 807 צפיות 9 תגובות
*לא יכולתי להמשיך אז אני שולחת רק את זה.
*אמשיך אחרי 3 תגובות שלכם

מסכנה… אני חייבת להיות איתה בכל רגע נתון…
חיבקתי את מאיה חזק חזק וניסיתי לעודד אותה…. זה בלתי אפשרי! קודם אני צריכה להירגע בעצמי כדי שאוכל להרגיע את אחותי….
אוף! מה לעשות. מה לעשות? לחשוב שרון, לחשוב!
נשמתי נשימה עמוקה, הרגעתי את עצמי בכוח ואמרתי למאיה בשקט: "מאיה, תראי, אנחנו נצטרך להתמודד עם המצב, את יודעת. לכן, בואי ננסה להירגע. את יכולה להמשיך לבכות. זה דווקא יעזור לך. תבכי ותוציאי הכל החוצה. זה יעזור לך." יש! מצאתי את הפתרון. מאיה הסתכלה עליי לעוד רגע קט וחזרה להתייפח. טוב, הרי אני אמרתי לה שתבכה כדי להוציא את כל מה שמעיק עליה. אולי גם אני אבכה? לא… אני צריכה להישאר יציבה.
הגיע הערב. השמש היתה במערב ומחלון הבית יכולנו לראות אותה נעלמת לתוך הים שהתחיל להשחיר.
אני ומאיה ישבנו על ספת הסלון שלנו. בינתיים מאיה התאוששה מעט וגם אני.
לפתע שמעתי צלצול בדלת. דינג דונג, דינג דונג…
נגשתי לדלת ופתחתי אותה לרווחה. בפתח עמדה חברתי הטובה, ליאור. הזמנתי אותה להכנס, אפילו שלא הייתי במצב כל כך טוב לאירוח…
ניסיתי להעלות חיוך על פניי וקיבלתי אותה בברכה. אחותי הביטה בליאור בתמיהה. ליאור אמרה שלום למאיה וליטפה אותה בראשה. היא ישבה על יד מאיה ואני התיישבתי ליידה. שאלתי אותה מה שלומה.
היא הביטה בי רגע ארוך לפני שענתה. היא חברתי הטובה והיא מכירה אותי טוב מידי מכדי שלא תבחין בהרגשתי. היא אמרה לי משהו, אבל לא ענתה על שאלתי. כפי שחשבתי, היא הבחינה בהרגשתי.
היא שאלה אותי מה קרה. האמת, למה שאסתיר ממנה דברים? הרי היא חברה שלי, ולחברות מספרים את הכל. היא בטוח תנחם אותי. סיפרתי לה על העניין עם ההורים.


תגובות (9)

יפה מאוד!
(ניצן)

31/07/2011 10:52

היי ניצן

אני מבקשת ממך להמשיך רק עם התגובה שלי כי את כותבת בלתי רגיל "מתה על הסיפורים שלך" אז תמשיכי ????!!!!!!!!!

שבוע טוב בקי

31/07/2011 11:20

אין בעיה בקי. ותודה. אפשר רק לומר לך משהו? זאת עומר כתבה ולא ניצן. את יכולה לשים לב יותר בבקשה למה שאני כותבת ב'רציתי להוסיף?' אשמח אם תתייחסי.
(עומר)

31/07/2011 11:43

אני אמשיך בקרוב. בקי.
(עומר)

31/07/2011 11:44

תודה ניצן

31/07/2011 11:44

בבקשה :)

31/07/2011 11:54

חחח…

31/07/2011 18:27

חח

31/07/2011 19:12

הסיפור ממש יפה עומר!!!!
תמשיכי בבקשה אך את זוכרת שבפרק הקודם הבטחת שהסיפורים יהיו יותר ארוכים???
אזזז בקשה קיימי את ההבטחה!!!!!!!

16/08/2011 12:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך