סליחה שלא המשכתי פשוט אתם יודעים, עזבתי לזמן מה...
וזו עומר ולא ניצן אז תגיבו לעומר!

המבחן של חיי 4

28/12/2011 668 צפיות אין תגובות
סליחה שלא המשכתי פשוט אתם יודעים, עזבתי לזמן מה...
וזו עומר ולא ניצן אז תגיבו לעומר!

למחרת, הערתי את אחותי ואמרתי לה שעוד מעט שלי חברתה באה אליה. היא שמחה ואני גם. שהצלחתי לשמח אותה. עכשיו היא לא תחשוב על מות הורינו.. אני אתקשר אל סבתי. אנחנו צריכות לגור עם מבוגרים כל שהם.. אנחנו צעירות. סבתא בטח תוכל לעזור לנו… התקשרתי אליה והיא אמרה שהיא יודעת על המקרה ושהיא רוצה לעזור לנו בכך תבקר אותנו ותדאג לנו. יופי! אמרתי לה שעכשיו אנחנו מזמינות חברות ושהיא יכולה לבוא אחה"צ. הרי אני יכולה לדאוג לארוחות אבל אני לא רוצה להתיש את חברותיי אז לא אעזר בהן הרבה…
לאחר שניתקתי טלפנתי אל ליאור והזמנתי אותה אליי. תוך כמה דקות היא דפקה בדלת ואיתה גלי ורוני. רעות לא יכלה לבוא כנראה… לאחר שהן נכנסו שלי חברתה של מאיה דפקה בדלת. מאיה רצה לפתוח איתה והן הסתגרו בחדרה.כולנו צחקנו והזמנתי אותן למטבח, לאכול כמה דברים ולנשנש. דיברנו ושוחחנו וצחקנו יחד. אחרי שעתיים היינו רעבות מאוד וגם מאיה ושלי היו רעבות. אז אני וליאור ניגשנו למטבח וליאור הכינה לה, לרוני ולגלי ואני הכנתי לי, למאיה ולשלי. התיישבנו לאכול וכשסיימנו אז מאיה ושלי רצו לחדרהשל מאיה וליאור עזרה לי לשטוף כלים. אמרתי לחברותיי שהבית צריך ניקיון וביקשתי מהן לעזור לי. הן הסכימו וחילקנו את התפקידים: ליאור- סלון, גלי- מטבח, רוני- חדר אורחים ואני- שירותים ומקלחת והחדר שלי. כל אחת נקתה את מה שהייתה צריכה וסיימנו נורא מהר! הבית היה מצוחצח ומסודר ואני הייתי מרוצה. אז נכנסנו לחדר שלי ושיחקנו מונופול וכד'.
בבוא הצהריים נהיינו רעבות ומאיה אמרה לי שהיא ושלי רעבות נורא. אז ביקשתי מליאור לעזור לי לחמ אוכל לכולם. חיממנו ואכלנו ואז המשכנו לדבר ולשחק וישבנו לראות טלוויזיה. גלי ורוני אמרו שהן חייבות ללכת ונשארתי עם ליאור. היא אמרה לי שהיא שמחה לעזור לי והיא צריכה ללכת עכשיו. אוי! איזה יום כיפי! סבתא באה אלינו עכשיו. היא אמרה שהיא דואגת לנו ושהיא תעזור. שלי הלכה הביתה ומאיה אמרה שהיום היא מתקלחת לבד. סבתא אמרה שהיא רק תסתכל ולא תפריע לה ומאיה הסכימה. אחרי שהן סיימו סבתא הכינה לנו אוכל. אכלנו יחד ושמתי לב שכל היום לא נזכרתי בהוריי שמתו! מוזר… מה, לא יכול להיות שאני לא אוהבת אותם!…………….

המשך יבוא!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך