כל הסיפור אמיתי לחלוטין, וסליחה עם יש לי שגיאות כתיב

המלחמה בסרטן – חלק 1

14/11/2013 567 צפיות אין תגובות
כל הסיפור אמיתי לחלוטין, וסליחה עם יש לי שגיאות כתיב

הכל התחיל בסוף כיתה ג',כשהלימודים נגמרו ויהיה לי חופש מהלימודים.
הלכתי עם אימי למסעדת המבורגרים בשם מקדולנס כדי לפגוש את החבר החדש שלה,מה שהזכיר לי את אבי ה"לא קיים" שהכניס בי תחושה רעה. אימי הייתה מאוהבת בו לחלוטין וחשבתי שזה הבחור שלו תתחתן.
הוא עבר לגור אצלנו והכל היה בסדר, לי לקח כמה זמן להתרגל לבחור החדש אך התיידדנו במהרה.
אצל אימי בתקופה הזאת התחילו דימומים מהשד,אני רגילה חשבתי שזה רק עוד פצע קטן שיש לי,אימי התחילה לקחת תרופות וללכת לרופא,הדימום פשוט לא הפסיק. אמרו לאימי שזו דלקת,חשבנו שזו באמת דלקת לבערך 3 חודשים.
אחרי שהתחילו הלימודים באה לכיתה ילדה בשם יוליה שאותה פגשתי כבר בקייטנה של כיתה א'.
נהנתי מחברתה ומההנאה עם 2 חברותי הכי טובות.
הכל נראה לי בריא וטוב, הכל היה מושלם ונחמד, חשבתי שזו תהיה שנת חברות וידידות אז ששמתי לב להתנהגות מוזרה אצל אימי,בן זוגה נפרד מימנה ולא אמר אפילו "להתראות".
זה היה מוזר לי כל כך אך חשבתי שזה החיים,עד שהבנתי שמחשבות יכולות להטעות,שזה קרה כשחיטטתי לחיפוש ממתקים בתיק של אימי,מצאתי מסמכים מבית החולים "ברזלי" עיינתי ברפרוף כשעייני מצאה את המילה "סרטן השד" הפסקתי לקרוא והלכתי לישון. לא רציתי להאמין וחשבתי שטעיתי, הטעתי את עצמי.
בבוקר של שבת הלכנו אל סבתי לאכול דייסה,אבל בשעת האוכל היה שקט מאוד, אמא שלי לקחה נשימה ושאלה ברוסית :"את יודעת מה זה סרטן?" נבהלתי ואמרתי שלא,למרות שדיברו קצת בבית הספר ואמרו שזו מחלה הורגת. אמא שלי ישר הלכה וחזרה עם ספרונים קצרים שמסבירים מה זה הסרטן. שאלתי אותה "למה את מראה לי את זה?" ואימי ענתה "יש לי סרטן השד"
המשך בקרוב


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך