מקווה שאמצא את הכוח להגיד שמגיע לי הרבה יותר.

הסיגריה הראשונה שלי

02/02/2021 275 צפיות אין תגובות
מקווה שאמצא את הכוח להגיד שמגיע לי הרבה יותר.

הוא אמר לי את המשפט שאני חושבת ששמעתי מ85% מגברים שיצאתי איתם והייתי מעוניינת בהם: "אני לא מחפש כרגע להתחייב". (מדובר על הבחור שכתבתי עליו בפוסטים האחרונים, לא מישהו חדש שפגשתי. חזרנו להיות בקשר בחודש האחרון.)

אני מודה שעמוק בפנים ידעתי שהכוונות שלו לא טהורות. גם להיות בקשר לא מחייב עם מישהו או מישהי, לדעתי, צורך כבוד הדדי ואינטליגנציה רגשית כלשהי. אני לא מאמינה בהתמזגות פיזית ללא עירוב רגשי כלשהו. והוא לא יודע מה זה..
פתאום התגעגעתי לאקס. ולא כי אנחנו עלולים לחזור, או בתקווה שהוא רוצה זאת, אלא כי זה הקשר היחיד שהיה לי עם מישהו שבאמת היה מוכן להיות שם בשבילי ולהחזיק אותי כשלא הייתי ברגעים הכי מוצלחים שלי, בדיוק כמו שאני הייתי מוכנה להיות שם בשבילו. היינו בוכים יחד, צוחקים יחד, מדברים שעות בטלפון בלי לשים לב איך נשארו עוד שעתיים עד הזריחה, היינו סומכים אחד על השנייה שהמפלה השנייה בעיניי אחד של השני, לא תגרום לנו להיפרד, אלא רק תחזק את הקשר בינינו.

אני לא יודעת אם אני מוכנה להיכנס עם הבחור הזה שאמר שהוא לא מוכן להתחייב, לקשר שהוא רק הנאה פיזית. ההרגשה הזאת שאת שוכבת אחרי זה במיטה כשהכל נגמר, כאילו הוא רק מחכה לעזוב, או שמחכה שאת תביני את הרמז לעזוב – כל כך דוחה. לצערי אני עדיין חושקת בו, גם פיזית וגם רגשית, וההרגשה שלא נתראה יותר, לא יודעת אם היא עדיפה על שכן נפגש מדי פעם.

עוד התנפצות של חלום. עוד גבר ריקני שאת פוגשת בדרך. שגורם לך שלהרגיש זה מיושן ולא מגניב, שחושב שלהיפגע ולהיחשף זה משהו שצריך להימנע ממנו בכל מחיר. אמרתי לו שמבחינתי (וזו אמונה שמלווה אותי זמן רב), כשאומרים למישהו שלא מוכנים לקשר כרגע, פירושו = לא מעוניין בך מעבר. מאוד פשוט, מונע תהיות ומחשבות "מה אם".

כל החיים שלי סלדתי מסיגריות וכל מה שקשור לפעולת העישון, והיום זה היה הבוקר הראשון שהחלטתי ללכת לקנות קופסת סיגריות (פלוס המצית שהמוכר אמר לי שהוא בחינם. אולי הוא זיהה שאני חדשה בעניין, חשב להקל עלי). הפעולה הזו מסמלת בשבילי שאני עצמאית, ושאני עושה את הבחירות שלי בעצמי, ששום גבר עם עיניים כחולות ירוקות לא יחליט בשבילי שהוא בוחר לאן הקשר איתו ילך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך