מוקדש לטל עמרני.

הסיפור על פסטה ואורז

06/04/2019 509 צפיות 3 תגובות
מוקדש לטל עמרני.

טל לא שמרה בסוד את זה שיש לה קרחת מתחת לכובע, היא לא התביישה בזה, אפילו פעם אחת היא הורידה את הכובע בפני כל הגן… זה היה קצת מפחיד לראות את הראש המחוספס הבוהק באור השמש, אך טל חייכה, כמו תמיד… הגיע יום ראשון, בו תמיד יש אורז…
אני מאד אוהב אורז, לכן אני תמיד מחכה ליום ראשון, יש רק יום אחד יותר טוב מיום ראשון וזה יום שלישי, יש בו קוסקוס! הגיע יום ראשון וכל השולחן קיבל אורז, רק איתי קיבל פסטה. לא היה מספיק אורז לכולם, אפרת הגננת שאלה אם מישהו מוכן להחליף עם איתי, כמובן שלא הרמתי יד, פסטה זה לא טעים! טל הרימה יד, היא גם לא אוהבת פסטה, אבל היא הרימה יד… היא אמרה שזה בסדר, ושהיא לא רעבה מאד אז היא תסתדר. אפרת אמרה לטל כל הכבוד, חייכה אליה בעיינים עצובות ובאותו הזמן שמחות, זה היה קצת מוזר לי, הרגשתי רשע, איתי הוא החבר הכי טוב שלי ולא הסכמתי להחליף איתו? אפרת אמרה לכל השולחן, אבל עם עיניים מרוכזות בטל, "טל תקבל גם מחר וגם ביום שלישי קוסקוס" איתי צעק שזה לא פייר שלו לא הייתה הזדמנות לוותר לאף אחד, אני מסכים איתו… טל אמרה שהיא לא צריכה את זה ומעדיפה להיות שווה לילדי הגן. זה היה לי מאד מוזר לשמוע את זה… מחר יש לטל יום הולדת, קניתי לה מתנה יפה מאוד! אבל טל לא הגיעה, טל כבר לא הייתה ולא תהיה.


תגובות (3)

היי אני חייב להגיד לך שהסיפור די דומה לסיפור הראשון שפירסמתי כאן בשם "מתנות".

06/04/2019 17:26

    אני קראתי עכשיו את הסיפור שלך, חיבת לציין שגם הגבתי עליו. (זה סיפור מדהים ומגרש ממש) אני מסכימה שהסיפורים שלנו דומים, חשוב לי לציין שלא העתקתי ממך… הסיפור מבוסס על סיפור שקרה לי (בדגש על מבוסס) אני ממש שמחה שהגבת לי, חשוב לי לציין שקראתי עוד סיפורים שלך ואתה כותב מדהים! אשמח לדעת מאיפה הרעיונות שלך.

    08/04/2019 09:27

בוב מארלי את גאוןןןןןן
אתה כל כך צודק בהכלל
שילדים עושים דברים רק בשביל פרס
סיפור מהמם

08/04/2019 13:43
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך