nati5600
#אובריגדו

הסיפור שלי כאן נגמר

nati5600 12/08/2014 856 צפיות 13 תגובות
#אובריגדו

אז זהו.
אחרי מחשבות רבות (שלקחו בערך כמה חודשים) החלטתי לעשות את הצעד הנועז הזה ולפרוש.
קודם כל, אני רוצה להצטער בפני כל הקוראים של הסיפורים שלי. אני יודעת שהבטחתי המשך ל'כל כך שונים' אבל אני מרגישה שאין בי את זה כבר.
אני מצטערת כל כך שלא עמדתי במילים שלי.
התחלתי סיפור משותף עם קרינה ורק אם היה לי את ה…. אני לא יודעת אפילו איך לכנות את זה, ההמשך שלו היה סוחף.
אבל שוב, אני מניחה שכנראה משהו בי התקלקל וצריך שימון.
ניסיתי. אני מבטיחה לכם שניסיתי לשנות את זה אבל זה לא הולך.
אז די עם הבאסה, רציתי בסך הכל להודות לכם על התקופה פה, אז מה אני חופרת…
תודה רבה רבה לכולכם באמת. זו באמת חווייה מאוד משמעותית שתישאר אצלי תמיד בלב, אתם תישארו אצלי בלב.
כן גם את/ה שקורא/ת את זה בדיוק עכשיו.
אני אוהבת אותכם בלי סוף ולא אשכח אתכם לעולם.
לכם במיוחד,
קרין
שיר
שירז
אמבר
שנהב
יובל
אלין
הדר
אופק
ספיר
אנג'ל
רועי
גלי
עדי
רוני
רון
דור
לוז
פירפיר
טולי
דיאנה
נגה
כולכם מדהימים.
תרמתם לי המון, תודה רבה על הכל .
נתנאל המכונה נתי♥


תגובות (13)

חיים שלי את!!!! אני אוהבת אותך המון, נכנסת לי ללב במהירות . אני באמת לא יכולה להסביר את הקשר ביננו . את מדהימה ואני בטוחה שתחזרי לכאן במהרה ואני אמשיך לחפור לך בפרטי .. מטורפת עליך

12/08/2014 22:35

לא!!!
לא יכול להיות!
את אחת הכותבות הכי אהובות עליי זה לא יכול להיות!!!!!!!
ואו, אני בבאסה רצינית, לא קרה לי שכותבת שכל כך אהבתי עוזבת.
אז קודם כל, תודה על התמיכה שנתת לי, העצות, העזרה. תודה על הסיפורים שלך. שעודדו אותי בכל מצב כל מקום כל זמן.
אני ממש מקווה שאת תחזרי.
ואו, את תהיי חסרה לי כל כך.
אני מתה עלייך נתי!!

12/08/2014 22:39

אני אחכה לך. אני מבטיחה שאחכה לך. אני אוהבת אותך ואת יקרה לי, אני מרווה שזו תהיה רק הפסקה ומה שזה לא היה יחזור.

12/08/2014 22:40

לא!!! אם את עוזבת, אחות יקרה בלב ובנפש. לפחות שמרי על קשר? בצ׳אט של גוגל טוב? לפחות על הקשר?

12/08/2014 22:41

נתושקה שלי, הזקנה של חיי אני אתגעגע אלייך והנה אנחנו פורשות יחד!
יום יבוא ושתינו נמצא את המוזה שלנו ונמשיך לכתוב. אולי נעשה סיפורון משותף (רמז רמז)
אני לא אניח לך ואמשיך לשגע אותך במייל עם כינויים שיגרמו לך להתרגז.
אוהבת המון❤️

12/08/2014 22:44
s~s

וואו. וואו.
אוקיי, אין לי כל כך מילים…
בעצם, גם אני מודה לך על התקופה הזאת שהיית פה, על הסיפורים שלך ועלייך…
גם אם לא תחזרי לכתוב כאן יותר אני בחיים לא אשכח אותך ואת הסיפורים המדהימים שלך.
אוהבת מלא מלא, שיר ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

12/08/2014 22:50

היי, אולי לא יצא לנו כל כך להכיר, אבל קראתי את כל הסיפורים שלך מהסיפור הראשון ועד לאחרון. את אחת מהכותבות האהובות עליי באתר, יש לך כישרון גדול. מקווה שתמצאי את המוזה והרצון לכתוב שוב במהירות, כי האתר מפסיד כותבת מדהימה עם כישרון ענק!

12/08/2014 22:56

נונה<3
אני אמרתי לך כבר שאמרת לי את זה, אני תומכת בך [בעיקר כי רצית תמיכה],
אני מקווה שתחזרי לכאן מהר!
ואל תנטשי את האימללל!!

12/08/2014 22:56

נתוש, אני אוהבת אותך מאוד וממש חבל לי שאת עוזבת. אני מקווה שיום אחד תחליטי לחזור, אני אתמוך בכל החלטה שלך.
את חלק מהאתר הזה, אני ארגיש בחסרונך.
אוהבת [שנהב, זה לא מה שאת חושבת] אותך ♥
למה כל הכותבים המדהימים מחליטים לפרוש?

12/08/2014 23:56

נתי?!
לא. אני לא מאמינה שאת פורשת..:(
אני מקווה שעוד תחזרי.. כמה שיותר מהר יותר טוב:)
אבל בכלזאת אני אתמוך בך בהחלטה שלך, כי רק את יודעת מה הכי טוב לעצמך.
אוהבת אותך המון, נתנאלה<3
את תמיד תישארי נתנאלה~~

13/08/2014 23:39

נתי. ראיתי את הקטע הזה עכשיו. אני לא מצטערת שבחרת בדרך הזאת, כי לי לפחות זו הייתה הדרך הנכונה, אני מקווה שגם את תמצאי את מקומך במציאות. את אדם מיוחד, כן, אני יודעת שקצת נעלמתי מעל פני השטח. אבל אני כל כך אוהבת ומוקירה אותך. על מי שאת, הכותבת שאת היופי כשהיינו חלק ממשפחה שתמכה ללא סוף ובהרבה אהבה אחד בשני, אני גאה להכיר אותך, גאה להיות חלק מהרשימה שלך, גאה שאת חלק מהרשימה שלי.
ני רק גיליתי דבר אחד, נעלם בי הצורך לכתוב יצירות מפוארות, אבל לכתוב אני תמיד אמשיך, עשי זאת את ותראי ברכה.
אוהבת מאוד
עדי יוקי

14/08/2014 02:53

חבל

14/08/2014 17:44

נתי תעני לי במייל אם את רואה את התגובה הזאת.

16/08/2014 14:54
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך