זה סיפור אמיתי שקרה לי.

הסיפור שלי

10/04/2020 268 צפיות אין תגובות
זה סיפור אמיתי שקרה לי.

למרות שתמיד הייתי חברה נאמנה, שאוהבת לתת כל מה שהיא יכולה, לחייך, לנסות לשמח, עדיין היא לא רצתה להיות חברה שלי, טוב אז היי אני גילי(שם בדוי ) אני עכשיו בכיתה ז' , מכיתה א היתה לי חבורה של משהו כמו 6 בנות, הן היו החברות הכי טובות שלי והיינו כמעט חצי מהבנות בכיתה, היינו נחשבות ה"חננות" , "הלא מקובלות" ותמיד הבנים בעיקר צחקו עלינו, בכיתה ד אחת מהן באמת הפכה להיות הבסטי שלי והיינו כל הזמן ביחד, שנה אחרי בכיתה ה הצטרפה ילדה חדשה(נקרא לה ליהי) מאותו מקום שהבסטי שלי (נקרא לה מאיה) לבית ספר שלי , היא התחברה ממש למאיה ונהייתה יחסית מקובלת בכיתה, חברה אחרת שלי אמרה לי שליהי ממש שונאת אותי, באותו הזמן מאיה התחילה להתרחק ממני ומשאר החבורה (היא עברה בית ספר בסוף השנה) וגם באותה תקופה חברה ממש טובה שלי עברה לחינוך ביתי, באמצע השנה בערך מאיה הביאה לי מכתב שהיה כתוב שם שהיא רוצה להתקרב יותר לכמה בנות(להיות מקובלת יותר)להתמקד בלימודים בשנה האחרונה שלה בבית ספר, בקיצור היא אמרה שהיא לא רוצה להיות חברה שלי יותר, אני באותו רגע נאבקתי בדמעות, ובדרך שהלכתי ברגל הביתה אני פשוט בכיתי שאף אחד לא מסתכל(הייתי ממש מופנמת ביישנית וגם עכשיו אני ככה אבל פחות ) וחזרתי הביתה עם פרצוף שמח כאילו לא קרה כלום, באותו יום אחר הצהריים מאיה התקשרה אליי ואמרה שהיא מצטערת והיא לא התכוונה , ואני אמרתי שזה בסדר, למרות שהייתי ממש פגועה, ולמרות זאת היא כבר לא היתה איתי , כבר לא שיחקה איתי ולא עשתה איתי כלום, חצי מהשנה הזאת הייתי בוכה בדרך הביתה וחוזרת הביתה ומתנהגת "הכל טוב". לקראת סוף השנה שמעתי את ליהי מנסה לשכנע את מאיה לפנות נגד שאר החברות בחבורה שלנו, ואני לא ידעתי מה לעשות . בסוף השנה התברר לי שגם חברה ממש טובה שלי(נקרא לה אנה) קיבלה מכתב כזה ממנה, ובסוף השנה גם היא עזבה את הבית ספר, ובעקבות המקרה חברה טובה אחרת שלי ואני התרחקנו ממש והפסקנו להיות חברות ואם אני לא טועה היא עדיין חברה של מאיה ,והחבורה שלנו פשוט נהרסה לגמרי, בכיתה ו נשארה לי חברה אחת בכיתה, (היא לא היתה חברה טובה של אף אחד מאיתנו אבל היא היתה בחבורה) ועכשיו היא אחת החברות הכי טובות שלי,במשך כיתה ו אני נהייתי חברה של 3 בנות מהכיתה השנייה, והתקרבתי ממש לחברה הכי הכי טובה שלי מהגן והגעתי למסקנה שהיא ועוד חברה שאני מכירה מאז שנולדתי הן הבסטיות שלי, אני השנה באותו בית הספר ואולי שנה הבאה אעבור לבית ספר של הבסטי שלי מהגן . כיום אני בקשר עם כמה חברות מהחבורה הזאת. ובגלל שהתחלתי ללכת לכמה חוגים שעזרו לי נהייתי פחות מופנמת ופחות ביישנית , ואומרים לי הרבה שאני ממש חברותית כיום.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך