הסיפור שלי

28/08/2020 417 צפיות 9 תגובות

בעקבות תגובה שקיבלתי החלטתי להיפתח ולשתף את הסיפור שלי .
לפני כ4 וחצי שנים איבדתי את אחותי בנסיבות טרגיות .. , בדיוק מלאו לה 19.
אני הייתי בת 18 לא עיכלתי שהיא לא תחזור היה לי קשה להזיל דמעות …הרגשתי שהיא בנסיעה והיא תחזור עוד כמה זמן .
ככה הייתי במשך חצי שנה. בשלב מסויים התחלתי לחשוב שאולי אחותי חושבת שאני לא אוהבת אותה כי אני לא בוכה עליה… אז הכרחתי את עצמי לבכות ואיכשהו נפלתי לדיכאון על החיים… התחלתי לבכות על כל דבר שעברתי בחיים ככה הייתי כמה שבועות … עד שהתחלתי באמת לעכל שהיא לא תחזור סופית אז כבר הגעתי למסקנה שאין לי טעם לחיות . אז החלטתי פשוט להתאבד…
עשיתי את זה ואיכשהו החליטו מלמעלה שעוד לא הגיע זמני וניצלתי … אך נישארתי עם נכות גופנית ונפשית … מאז אני כבר לא אני.
אני מצולקת אני מצטערת שעשיתי את זה לעצמי . הכאב וחוסר אונים שנישאר לי אף אחד לא יכול להבין … אני יכולה לבכות אבל הכאב לי מרפה התחושת אשמה שאני עשיתי הכל לעצמי הורגת אותי … היום אני בת 22 וחיה את זה כל יום מחדש. ניסיתי טיפולים לא עוזר . נישאר לי מין דפקה בראש לא מצליחה להתגבר על זה… מרגישה מתה בעודי חיה. וואי והדיכאון שלא מניח לי… אבל אני מצליחה לחשוב חיובי ולהאמין שזה יעבור מתישהו…


תגובות (9)

שלחתי תגובה פרטית, אבל אין לי דרך לדעת אם היא נשלחה.

29/08/2020 15:01

שלחתי תגובה פרטית. אבל אין לי דרך לדעת אם היא נשלחה.

29/08/2020 15:02

    היי לא קיבלתי

    29/08/2020 15:05

היי לא קיבלתי

29/08/2020 15:05

הי. התגובה אני חושב צריכה להגיע למייל שאיתו נרשמת לאתר, אבל יש לי הרגשה שהאתר עושה קצת בעיות. אני אכתוב פה את רוח הדברים. מהדברים שרשמת אפשר להרגיש שעברת תקופה לא פשוטה סביב מותה של אחותך. היית צעירה, במצוקה מאד גדולה ונראה שאף אחד מסביבך לא הבין עד כמה, וזה תמיד עצוב. אני בטוח שזה מרגיש מאוד בודד, אני לא יודע האם היה לך מישהו לשתף בתחושות הקשות שתיארת סביב האירוע שהיה. אני מרגיש שאת לוקחת את כל האחריות עלייך וזה לא המצב. עצוב לי לקרוא שעשית את זה אז ואת עושה את זה עכשיו. אני כן שמח שהחלטת להפתח עכשיו ולספר וכן לשתף בתחושות שלך. אני חושב שזה יכול להיות טוב אם תמשיכי לשתף. אפשר כאן או עם אנשים קרובים אליך. לספר על עצמך, על הקשר עם הסובבים, על הקשר שהיה עם אחותך. אני מאמין שהשיתוף הזה יכול לעזור לך. אני מרגיש הרבה פעמים שהמחשבות שאני לא משתף הן אלה שחוזרות ומטרידות, ואלה שאני משתף מניחות לי כך שהשיתוף מאפשר לי להתקדם.

30/08/2020 11:49

    תודה רבה לכם על החיזוקים והעצות ♥️♥️♥️

    31/08/2020 13:20

היי,
כמה קשה זה נשמע אני שולחת לך חיבןק בלי להכיר אותך כי אני ממש מרגישה אותך בין המילים❤
החיים האלו לא צפויים לאף אחד,
הזויים וקשים. ובגלל זה עדיף לקחת אותם ולנסות להבין שהכל פה זמני. הכל. כל האנשים מסביבנו הרגשות שלנו. אני תמיד חושבת שתחושת האשמה היא תחושה שחד משמעית הורגת. ובשביל להפסיק להאשים את עצמך זה טיפול ארוך אבל אפשרי. הכל בידים שלך זה לא נכון לאמר כי החיים הם לא בידים שלנו. אבל היכולת שלך לטפל ולהרים את עצמך נמצאת אצלך גם אם זה בטיפול, בתרןפות בכל מיני טיפולים מתאימים שאני ראיתי בעיניים כמה הם הרימו אנשים מהרצפה.
מאחלת לך למצוא את האיזון. ואגב, כתבת שניסית טיפולים ולא צלח אני ממליצה לך להמשיך לחפש כי יש המון סוגים ומקומות ומטפלים. וזה באמת יכול להציל חיים.
אם את רוצה לדבר בפרטי את מוזמנת ❤

31/08/2020 02:24

    תודה רבה לכם על החיזוקים והעצות♥️♥️♥️

    31/08/2020 13:21

מקווה באמת שתמשיכי לשתף, ולהילחם על עצמך. כמה שיותר. ושתמצאי את הדרך למקום טוב, כי מגיע לך. אני אשמח לקרוא כל דבר שתשתפי. בהצלחה!

31/08/2020 21:22
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך