הסיפור שלי

17/11/2012 604 צפיות 2 תגובות

הקדמה ->
היי , אני בר אני לא יודעת אם אתם באמת קוראים עכשיו את הסיפור אבל אם כן אני בטוחה שלא תוכלו להפסיק לקרוא . אז אני מקווה שתהנו (:
טוב אז אני בר בת 15 , יש לי אחות תאומה קוראים לה שלו . תמיד אנחנו צוחקות על זה שאני יותר שלווה ויותר רגועה ולכן לי היו צריכים לקרוא שלו , לא משנה P: נחזור לסיפור . ( כלומר להקדמה )
היא גם בת 15 מין הסתם ויש לה חבר , קוראים לו תום והוא איתי בכיתה . אני שידכתי בניהם:) אז הסיפור שלי מתחיל ככה :

כיאלו עכשיו מתחיל הסיפור !(; ממש עכשיו רק שנייה .
והנה הסיפור שלי :

הבוקר הראשון ללימודים , אני ושלו עברנו לגור עם בנות דדות שלנו הילה בת 26 ורונה לי בת 20. הן גרות ביחד והן אוהבות אותנו במיוחד .ההורים שלנו נסעו לשלוש שנים להולנד בגלל העבודה של אבא שלי ולכן עברנו להתגורר איתם וגם לעבור בית-ספר .
"בוקר טוב בנות" צעקה בקולי קולות הילה , בזמן ששרה את השיר לדוד משה הייתה חווה ברקע . " צעקתי עלייה ואמרתי " סתמי את הפה יבת ז***" היא מאוד נעלבה ובטעות יוצאות לי פליטות כאלה על הבוקר. שלו קמה והתחילה לבכות היא צעקה וזרקה את כול הבגדים שלה מהארון . ( שחכתי לציין .. שלו אוטיסטית ולכן קשה לה יותר אם חברים ובכלל ) חבקתי אותה ואמרתי "שלוי , להכין לך שוקו ? " אמרה שלו " אני יכולה להכין לבד !!!" צחקתי ואמרתי "טוב :) את מתרגשת מהיום הראשון ללימודים אולי תכירי חברים חדשים ? "
אמרה שלו " כן .. אני מקווה שיאהבו אותי למרות שאני מפגרת "
יצאנו לבית ספר –
המשך בסיפור הבא שיצא בקרוב .


תגובות (2)

בר היקרה ברוכה המצטרפת לאתר "סיפורים"

מהסיפור שהוא אישי התרשמתי על הכתיבה שלך שהיא אותי הרשימה ומבקשת כי תמשיכי לכתוב ואני אמשיך להינות ולהגיב בהצלחה בר ממני בקי ♥♥♥♥

18/11/2012 00:53

תודה רבה , (:

בר.

18/11/2012 06:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך