תגיבו בבקשה!!! אני נואש באמת לתגובות גם לרעות!

השנה החדשה וההחלטה שלי

31/12/2015 585 צפיות 3 תגובות
תגיבו בבקשה!!! אני נואש באמת לתגובות גם לרעות!

אני עומד לספר לכם על הפרשנות שלי לשנה הזאת ועל ההחלטה שלי לשנה הבאה שלשם שינוי אני אקיים. טוב 2015, לימדת אותי הרבה מאוד. איך להתמודד עם בגידה, איך להתעסק במיני פוליטיקה, איך לעצבן אנשים שאני שונא עד אובדן חושים, איך לנחם חבר כשכואב לו, איך לעזור למישהו בבעיה. איך להיות ווינר בכדורסל ואיך לקחת אחריות. איך להתחצף למבוגרים ואיך להתחנף אליהם, איך להיות בעל נטיות לאספרגר בעולם לא מתפשר, ומעל הכל איך להתמודד עם הפסימיות. אז שלום 2015 עייפת אותי אז תודה לך ושלום ולא להתראות.

היה טוב וטוב שהיה.

אני החלטתי לשנה החדשה להתמודד עם הפסימיות שלי ולהעריך את החיים שלי כי הם טובים ואולי גם להשיג חברה.
תודה חברים על שקראתם את החפירה הזאת בבקשה תגיבו


תגובות (3)

למה חופר? אוקי זה היה קטע פשוט חרא מחורבן ומטומטם! בחיים לא ראיתי כזה קטע חסר משמעות וילדותי ! סתם סתם… דווקא אהבתי, הייתי מתה ללמוד איך לנחם חברים ולעזור לאנשים כי את כל השאר אני כבר יודעת לעשות (; אבל יפה שיישמת וניצלת את השנה טוב , כמו שצריך. עכשיו, רק צריך להתחיל שנה חדשה ולקוות לטוב. ולא לשכוח לנצל אותה! זה הדבר הכי טוב שאנחנו יכולים לעשות בזמננו ההולך ונגמר…

31/12/2015 20:14

מאחלת לך המון בהצלחה , ומי יתן ובאמת תעריך את החיים!

31/12/2015 23:01

תודה חברים! סוף סוף מישהו מתייחס… לסתםמישהי: כשקראתי את התחלת התגובה שלך כמעט קיבלתי התקף לב… אבל אני באמת מרגיש יותר טוב ומי ייתן ובסוף השבוע הבא כבר תהיה לי חברה :) סתם אין שום סיכוי אבל אופטימיות זה הצעד הראשון XD

01/01/2016 20:25
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך