חרש
שזה סיפור אמיתי ומציאותי ביותר ושהאדם מאחורי המילים האלה מוכן לתת בחזרה עזרה בכל מחיר גם אם לא יהיה מי שייתן לי עזרה.

השקרים שלי לעולם

חרש 04/05/2013 899 צפיות 5 תגובות
שזה סיפור אמיתי ומציאותי ביותר ושהאדם מאחורי המילים האלה מוכן לתת בחזרה עזרה בכל מחיר גם אם לא יהיה מי שייתן לי עזרה.

אני כל יום בכל יום חייב לספר לפחות 20 שקרים למי שאני מדבר. והעניין הוא שאני מודע לכך שאני משקר כל הזמן ואני אפילו ניסיתי להפסיק כמה מעמים ולהיגמל מזה ולא לרצות בזה יותר. החיים שלי היום מתנהלים בעיקר סביב שקר אחד גדול!! תהילה כהן… אני הייתי מספר לכולם על איך אני הייתי יוצא עם מישהי שקוראים לה תהילה וזה כמובן הכל בדיוני ולא אמיתי… דרך אגב אנשים זאת הפעם הראשונה שאני מדבר על זה ופותח את זה לפני כולם.. הייתי מספר על איך היינו יוצאים ביחד ועל איך שהיינו מתנשקים ועל זה שאבא שלה שהוא גם המורה שלי לתנך תפס אותנו ואתם כבר מבינים לאן כל זה הולך. יום אחד התחלתי לצאת עם מישהי. בשביל הפרטיות נקרא לה נוי. יצאנו והיא גם הייתה הנשיקה הראשונה שלי. יצאנו למשך 4 חודשים עד שנפרדנו ולא ידעתי איך לקבור את עצמי כשהיא אמרה לי למה היא רוצה להיפרד. הסיבה שלי הייתה זה בגלל שהיא לא משקיעה מעצמה לקשר שלנו. אבל שלה היה זה בגלל שאני לא מספיק בוגר בשבילה מהבחינה של לא עברתי טראומות בחיים.
כדי שתבינו מי אני, אני נער בן 17 בפנימייה צבאית לנוער בסיכון. מי שמכיר אור עציון. היום המקום שונה ומנסים להכניס לשם ילדים מבית טוב וכן הלאה דברים כאלה. עברתי בחיים שלי 4 פעמים חרם של ילדים, ניסיון התעללות מינית בבית כנסת שבו התפללתי עד שהבנתי שזה לא בשבילי, ומורה אחד שתמיד נטפל אליי בלי סיבה מיוחדת.
אני שמעתי את הסיבה שלי וכמעט עברתי בפעם השנייה ניסיון התאבדות. אף אחד לא ניסה לעזור לי ופה הבנתי שאני חייב למצוא דרך לעבוד על הדברים הפגומים שבי. לא כולם אני יצליח לשפר אבל לפחות עם המחשבה שעשיתי עם זה משהו זה מאוד יעזור לי.
היום הוא ההתחלה שלי בניסיון שלי לעזור לעצמי עם הידיעה שאין אחד בעולם כנראה שמוכן לעזור לי… וכמו שאמרתי לכם אני פותח את כל זה פעם ראשונה בחיים שלי ואני מקווה שיהיו כאן תגובות של אנשים שיוכלו לעזור לי!


תגובות (5)

אני אתייחס לעניין של השקרים-
אני עושה על זה עבודה בבית הספר כך שזה נשוא שקל לי לדבר עליו כי גם לי הוא אישי. כאשר בנאדן משקר- הוא בורח מהמציאות. אתה פחדת מהסביבה, מהחברה בה נכחת באותה תקופה, הוחלטת, שכאשר אתה תספר לכולם שיש לך חברה בשם תהילה- אתה תחשב כגבר בעייני הבנים, וכנחשק בעייני הנבות. תפוס. אולטימטיבי.
אני מבינה את זה. גם אני משקרת. אני הייתי חייבת לשקר לחבר שלי- בכדי ליצור סיטואציה שבה הוא יכעס, ויפרד ממני. והייתי חייבת לשקר לחברה שלי- רק בכדי שתפסיק לשים לב לזה שאני חותכת!
שקרים זו מציאות אחרת, חלום. פנטזיה שלנו שיוצאת מפינו על אוטמט. זה מה שסופר, כתב עושה. וכך גם כותב מחזאות ושחקן. שקרנים כולנו :) איננ אומרים את האמת- ועם כן- אז לא את כולה.
כאב הפרידה גם הוא לא נחמד. ועל ז אני לא יכולה לדבר כול כך :)
עם תנסהלהוציא מעצמך את האמת, ותדחק את השקרים החוצה. תודה בזה, תספר למישהו. לדובון, או לקרית, או לשק איגרוף, או לוורד או לבובת וודו של תהילה כהן ;)
תספר. נכון עכשיו נחמד לך יותר? אחרי שסיפרת? כאילו הייתה לך בלב אבן והיא ירדה בעדינות, החליקה?
מקווה שתמשיך כך!
<3
אלין

04/05/2013 05:57

אני חייתי סביב שקרים מלא זמן….
היו מספרים לי סיפורים "אמיתים"….
שנשמעו אמיתים אבל הם לא היו כאלה!
תישאר חזק!
אל תפגע בעצמך! זאת לא הדרך.
כולם שקרנים, אין מישהו שלא שיקר בחיים שלו!
אפילו להגיד "אני בסדר" כשאתה חולה מתוך הרגל זה לשקר
אין מישהו שלא שיקר בחייו
אני משקרת הרבה
וזה רק בכדי להסתיר סודות
תנסה לדבר על זה עם מישהו!
ואל תשכח, אנחנו תמיד כאן בשבילך!!
אתה יכול לפרוק כאן את ה♥

אוהבת, נוני.

04/05/2013 06:04

אלין את מתכוונת לומר את השקרים בקול רם לעצמי וזה בעצם יפרוק לי עוד משהו שקשה לי? ונכון אלין זה באמת הוריד לי הרבה דברים מהלב…
ונוני אני חושב שרק כאן אני יצליח לפרוק את הלב…

04/05/2013 08:47

אני יודעת מה הכוונה שלך.
גם אני מצליחה לפרוק רק כאן
אני לא אצליח לפרוק את הרגשות שלי בשום מקום אחר…

04/05/2013 08:52

היי חרש אני רוצה להגיד לך מספר דברים
יחול להיות שתפגע מעט אך תאמין לי שזה יעזור לך אמון
אז אני רוצה להגיד לך שאנשים שמשקרים כול הזמן
לאנשים אחרים אז האמון נעלם אי אפשר לבטוח באף אחד אי אפשר להאמין
כי בעצם הכול שקר ועם אתה אומר שכול הזמן אתה משקר תאמין לי
שזה רק יזיק לך בחיים אני מציע לך לקחת את עצמך בידיים כי עם לא
אתה תסבול עוד ארבה בחיים שלך ואני מקווה מאוד שאתה לא
נבגתה או משאו כי אני בעצמי סבלתי ארבה מאוד
מארבה אנשים ועוד מימה משק כי תמיד שיקרו לי וזה לא נתן לי אמון באף
אחד ולכן אני לפמים מעדיפה לא להתחבר ליותר מידי אנשים
וגם עם כן אני התחבר לאלה שהם ישרים כי אני לא רוצה להיפגע
עברתי ארבה אך את מה שעברתי אף אחד לא עבר
מקווה שעזרתי
ושהיה לך ארבה הצלחה בחיים
ודבר קטן לאף שקר אבל לאף שקר אין רגלים תזכור זאת לעד
אוהבת שרית

04/05/2013 22:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך