יש המשך מי שרוצה לקרוא שיכתוב לי בתגובות ואני ישתף, תודה על שקראתם אל תייבשו לתת ביקורות או תגובות תודה מראש.

התאבדות

05/02/2017 965 צפיות תגובה אחת
יש המשך מי שרוצה לקרוא שיכתוב לי בתגובות ואני ישתף, תודה על שקראתם אל תייבשו לתת ביקורות או תגובות תודה מראש.

(התאבדות) מה קורה עם הייתי עושה את זה?כנראה שעם הייתי עושה את זה כנראה שאתה לא הייתה קורא את זה, באותה תקופה הכל כאב, עם הייתם אומרים עוד מילה כנראה שהכל היה נגמר הרגשתי שאין לי שום ברירה ,אומנם זה נשמע לי די דפוק אבל היה לי מזל כן מזל הייתה לי שמיעה סלקטיבית תרגמתי את המילים למעשים ואז התחלתי להזיז את העניינים,עברתי בין הליכות לבין בבניינים להליכות עם כוחות מחודשים, מצאתי את התקווה במחשבות ובהבנות שכדי לי לחיות ,שאולי בסוף הספר שלי אני מספר איך התגברתי על הקשיים דמיינתי את עצמי דרך הדמיון זה עבר למחשבות, והמחשבות פיתחו אצלי תקוות חדשות, ועם התקווה הלכתי בדרך חדשה, אומנם איבדתי ממי שאני והרגשתי חסר אונים, אבל הדרך החדשה נתנה לי תקווה והבנה שאף פעם זה לא מאוחר מידי וש מחשבות בוראות מציאות ושזה קרה וזה קרה נדהמתי ראיתי את מה שלא ראיתי במשך שנים, הנשמה הייתה פצועה והגוף המשיך ללכת,נתתי מכל כולי כי בתוך תוכי ידעתי שזה לא הזמן שלי, האמנתי ואני עדיין מאמין שאני יותר חזק מכל הקשיים, אני יגיע לגדולה,אומנם התחילה עלייה אבל ידעתי ששילמתי מחיר כבד,זה לקח לי הרבה דברים ושכחתי מי אני לא אהבתי את מה שאהבתי נאבד לי החשק לתחביבים שלמ הייתי צריך להתחיל הכל מהתחלה התחלתי לבנות את האופי שלי מחדש למרות שהשאלות של מי אני? ומה אני אוהב?רצו לי במחשבות והפרידו ממני לבין הרגשות. בניתי לי חומה ענקית שאיש לא ישבור לא אשקר יש מדי פעם אנשים שעוש לי סדקים ונוגעים לי בפנים בנשמה הקרה זה טוב ורע מצד אחד אני לא נפגע ומצד שני אני לא אוהב מה שווה לחיות מבלי לאהוב? מבלי להאמין, לא הגעתי רחוק אז שוב נפלתי ניסיתי לשכנע את עצמי שאני יוכל לחיות לבד ואני לא צריך אף אחד אבל הלב לא הרגיש ככה הוא רצה תמיכה ועזרה והרבה הבנה.


תגובות (1)

sjw sjw

אני מאוד מזדהה עם מה שכתבת וכל הכבוד על האומץ שלך לשתף אחרים בדבר כל כך אישי.
(שתף את ההמשך!)

05/02/2017 17:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך