snaplaps123
בבקשה תגיבו מה דעתכם. זה הסיפור הראשון שלי באתר הזה.

מה עובר עלי?

snaplaps123 12/06/2017 807 צפיות 2 תגובות
בבקשה תגיבו מה דעתכם. זה הסיפור הראשון שלי באתר הזה.

הכל התחיל בכיתה, לפני שנה. הייתי בכיתה ט' וזה היה כמה ימים אחרי שהמורה העבירה מקומות. אני ישבתי ליד מישהי שהיתה די שונה ממני במראה החיצוני, אולי בגלל זה היה לי קשה להתחבר אליה. ואז היא הגיעה, נקרא לה יהל. (שם בדוי) היא הכירה את מי שישבה לידי, ושאלה אם אני יכולה לזוז מקום אחד הצידה כך שהיא תהיה באמצע, אני מצד אחד שלה והילדה השניה מהצד השני. הסכמתי לזוז, למה לא? היא התיישבה, ממלמלת תודה, ומיד התחילה לפטפט עם הילדה שהכירה. אני לא ממש שמתי לב אליהם, הייתי עסוקה במחשבות. ולצערי אחרי אותו היום המחשבות לא עזבו אותי. אבל רגע, עוד לא הגענו לזה. בכל אופן, אני לא ממש שמתי לב מה קורה עד שהרגשתי את הידיים שלנו משתפשפות. היא לא שמה לב. אני לא יכולתי שלא לשים לב, זה היה רק לשניה אבל אני הרגשתי כאילו נכוותי. באותו הרגע, הרגשתי כאילו העולם מתפוגג. ונשאר רק אני, עם התחושה המוזרה הזאת שלא ידעתי מה היא, והידיעה שזה נגרם בגללה. הרגע הרגיש כמו נצח, ואז הוא חלף. מצמצתי. חזק. נשמע הצילצול וכשלתי החוצה, הייתי חייבת לנשום.

המשך יבוא…


תגובות (2)

O.T

נשמע ממש מעניין מצפה להמשך♡

17/06/2017 23:25

    אומייגד תודה רבה!! 3>
    זה סיפור חיי. אנסה כמיטב יכולתי להמשיך לכתוב אותו בצורה טובה.

    27/06/2017 00:47
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך