shanigott
כמובן שלפי מה שרשמתי אני עוד שבועיים מתגייסת, רשמתי כמה דברים מתוך הלב כמובן, אני לא מומחית בכתיבה, אבל מקווה שנהנהתם מהקריאה. שבוע טוב.

התחלות חדשות.

shanigott 31/10/2015 2230 צפיות 6 תגובות
כמובן שלפי מה שרשמתי אני עוד שבועיים מתגייסת, רשמתי כמה דברים מתוך הלב כמובן, אני לא מומחית בכתיבה, אבל מקווה שנהנהתם מהקריאה. שבוע טוב.

הרגע הזה שאני מתחילה להבין , שחיי הקודמים הסתיימו,
זהו אין יותר מורות מורים ,אין יותר הפסקות או חופש גדול,
או שיעורי בית מבחנים, זה מאחורי .
אני אולי בת 18 אבל אני עוד לא מצליחה לקלוט את זה,
שאני צריכה להיות בוגרת, להתחיל לחיות, להתגייס לצבא.
אני עדין מרגישה שאני ילדה,
שמפחדת מסרטיי איימה, שאוהבת לעשות שטויות ולהתחרפן עם החברים,
חסרת אחריות, מבולגנת , לפני כמה חודשיים סיימתי את התיכון שלי, לפני כמה חודשיים בעצם יצאתי לחיים האמתיים, כאילו בית ספר לא היה גן שעשועים, היה קשה ומפרך אבל זה היה כלום לעומת מה שמצפה לי , הלב שלי כבר יוצר לכל עבר מרוב לחץ , לחץ מהחיים הללו מה הולך לקרות לי , האם אני יצליח לקלוט את הקטע הזה של החיים? האם אני יבין שאני צריכה באמת להתבגר, אוקי זה אף פעם לא יקרה ,אני רוצה לנצח להשאר נערה ילדה , לא בא לי להתחיל את לאבד את זה . אבל אם אין ברירה? ואם אין שום דרך לעצור את זה, כנראה שאין כי כל יום שעובר הזמן חולף השעון לצערי מתקתק.

אז עוד שבועיים אני מתגייסת, והראש שלי מלא במחשבות, חששות פחדים רגשות מעורבים . התרגשות ? לחץ? פחד? שמחה ? זה שינוי מטורף בשבילי, זה התחלה חדשה בשבילי, גם העולם הזה "צבא" זה ממש לא משחק ילדים. אז כנראה שזהו , אני לא ילדה עוד? זה נגמר הילדות נעלמה לי .


תגובות (6)

טוב, קודם כל גבירתי, תחזירי מיד ציוד.
תחזירי לי חזרה את המילים שלי, איפה שהם אמורות להיות.
אז מחוסר מילים, מה יש לי להגיב ולומר לילדה שלא מסוגלת לקלוט שהנה כמעט והיא מתבגרת? ;-)

אז מכמה המילים שעוד נותרו לי בתחתית.
כמוך, כולן. :-)

01/11/2015 00:02

    אוקי או שמה שרשמתי לא טוב ? או שפשוט לא הבנתי מה הגבת …מצטערת אבל מה רצית לומר בעצם? חח

    01/11/2015 00:41

    רציתי לומר שנשארתי מחוסרת מילים.
    ואגב דירגתי 5

    01/11/2015 00:50

    ואו אוקי , תודה רבה :)

    01/11/2015 01:33

כל הזמן אנחנו מתחילים דבר אחד ובסופו של דבר הוא מסתיים, נכון שהתחלות חדשות הן קשות אבל זה תלוי בגישה שלך, תבואי מוכנה עם ראש פתוח אל תהיי כבדה אל תהיי בלחץ, את תופתעי לגלות שכולם כמוך, התחלה חדשה תמיד מלחיצה אבל בסופו של דבר את תהיי מרוצה באמת, זה השלב שבו את פורשת כנפיים, לוקחת סיכונים, אל תחששי לקחת שום סיכון, כי מי שלא מנסה מפסיד, גם אם את חוששת מטעויות, אני מאחלת לך המון הצלחה ושתתקדמי לאן שאת רק רוצה. בגדול הכל תלוי בגישה אל תדאגי אל תבואי עם הרגשה לחוצה :) . מקווה שעזרתי לך טיפה להפיג את הלחץ.

03/11/2015 18:19

    את צודקת אני באמת מנסה לחשוב חיובי כמה שאפשר, ותודה באמת עזרת לי קצת :)

    04/11/2015 03:33
2 דקות
תגיות: , ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך