achinoam123
היי אנשים אני יודעת שלא כתבתי כאן הרבה זמן והסיפור הזה זה רק בשביל להגיד שאני בחיים.
הלפטופ שלי הוא של בית ספר והוא בתיקון בבית ספר ורק בסוף החודש זה שמתקן חוזר מברזיל, ואז אני יעשה ספיישל של כל הסיפורים שלי!! מבטיחה!!

התיק השחור של הילדה עם עיניי הירח

achinoam123 25/07/2012 764 צפיות תגובה אחת
היי אנשים אני יודעת שלא כתבתי כאן הרבה זמן והסיפור הזה זה רק בשביל להגיד שאני בחיים.
הלפטופ שלי הוא של בית ספר והוא בתיקון בבית ספר ורק בסוף החודש זה שמתקן חוזר מברזיל, ואז אני יעשה ספיישל של כל הסיפורים שלי!! מבטיחה!!

הינה היא שוב חשבתי לעצמי.
הילדה עם התיק השחור ועיניי הירח. היה לילה קר והרוח העיפה את השיער מפנים שלה.
תהיתי כמה זמן ייקח לה ללכת שוב לפינה ולצרוח. כי זה קורא כל יום. הם אומרים שיש לה טראומה. שהיא וחולת נפש.
בגלל זה אני פה. בגלל זה היא פה. כי אנחנו "שונים". הם אומרים שאנחנו לא בסדר. אבל בגלל זה הם צריכים לקשור לנו את הידיים ולחשמל אותנו? בגלל זה הם דוחפים לנו כמויות של תרופות שאפילו האנשים הזקנים בעולם לא לוקחים?. הינה היא צורחת. האחות שוב חשמלה אותה. זאת הדרך היחידה להשתיק אותה.
ועכשיו הילדה עם התיק השחור ועייני הירח לא פה יותר. היא עברה לעולם שבוא היא מקווה שמישהו יבין אותה בו. היא לא יודעת שאף פעם לא מקבלים אנשים שונים. לאנשים שונים אין מקום בעולם הזה. כנראה בגלל זה אני לא שייכת לשום מקום.


תגובות (1)

את הסיפור המקסים שלך לקחתי מסיפורים אקראיים ואני מאד שמחה כי הצלחתי לדלות סיפור מדהים מקווה שאת ממשיכה בכתיבה ואמשיך לעקוב כל טוב ממני בקי ♥♥♥

10/10/2012 11:52
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך