כמובן שהכל מיתי ואשמח להערות, הארות ותגובוווות

ואם?

13/04/2013 538 צפיות 3 תגובות
כמובן שהכל מיתי ואשמח להערות, הארות ותגובוווות

האם זה נכון? האם זה נכון שיש מערכת שמש ובאמת כדור הארץ מסתובב סביבה? האם זה נכון שהעולם הוא עגול ובאמת כולם עומדים ישר?
האם זה נכון שאני רואה אותך ואתה אותי? זה בכלל אמיתי?

כשאני חושבת על זה, ממש לעומק. אני מנסה להבין מה נכון? והאם בכלל יש משהו נכון.
אני יושבת על המיטה וחושבת, אני רואה באמת או שמשתילים לי מחשבות? אולי לפני 5 דקות קרה משהו ומישהו גרם לי לשכוח? אולי יש אלוהים גדול שפשוט משחק בנו כבובות ונהנה.
ואולי, אולי האלוהים הזה פשוט עושה מה שטוב, אולי כשכואב לי ואני בטוחה שרע, הוא יודע שמחר יהיה טוב יותר, הוא יודע שזה בשביל שאני לא אלך לבית הספר ואפול וכשהוא את הרגל. הוא יודע, הוא יודע. ואולי הוא יודע מתי צריך למות, ואיך..
הוא יודע שעכשיו צריך ללכת לישון ולא להתעורר!
אני מנסה להבין ולא מבינה, ואם זה לא נכון?? ואם שום דבר לא נכון?!
אז איך להתנהג? לפי מה?!
אז אני יושבת וחושבת ומחליטה!
שגם אם הכח מחשבות וגם אני רק משחק בובות וגם עם בעצם הכל טובתי אני אמשיך בדרכי, אעשה מה שנכון עבורי(גם עם זה רק משחק) ולא אחשוב על זה שאני בעצם לא באמת מרגישה.
אחשוב שהכל אמיתי ונכון. ודווקא למעלה כולם בעדי ואני נסיכה, פיה בלעדית.

עכשיו אני מרגישה טוב יותר, בטוחה בעצמי.

למרות שדבקים כאלה אני חושבת רק לעצמי…


תגובות (3)

כתיבה מדהימה!

13/04/2013 14:13

תודה, זה כל כך כיף לשמוע!!!

13/04/2013 21:19

האמונה, האמונה היא הדבק של העם שלנו, רק האמונה בקב"ה היא שתעזור לנו להחליט את מה שאנחנו לא צריכים בכלל להחליט בעצמנו, רק האמונה כי מי שאמר והיה העולם הוא אמת תעזור לנו להבין שמה שאמיתי הוא מה שאת מאמינה בו, ואז צריך לבחור בדרך הישרה, זאת כבר הבחירה שלך.

14/04/2013 12:24
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך