מקווה שאהבתם,אשמח לתגובות!

וחשבתם שזה קשה?תנסו לעבור את גיל ההתבגרות!

19/07/2011 632 צפיות 3 תגובות
מקווה שאהבתם,אשמח לתגובות!

סיטואציה מוכרת-את מתאהבת,הוא לא אוהב אותך,נשבר לך הלב.
הסיטואציה שלי-לא לאהוב בכלל…עדיף ככה לא?
הבעיה שזה בכלל לא קל.הלב זה כמו ילד קטן שצמא לבובה חדשה.למשהו שיעסיק אותו,למשהו שיוכל לחבק אותו שמפחיד,משהו שמעבר לכסף ומעבר להשכלה.
טוב אז ככה….גיל ההתבגרות מסתמן כתקופה קשה בשביל הנערים.אז הם טועים…היא קשה מאוד!
גורם מספר אחד-אני אפילו לא יתחיל עם הבנים והמבחנים בבית הספר,בואו נתעסק קודם במראה החיצוני:
מכנס קצר צמוד,חזיית פוש אפ,מסקרה,מייקאפ,צללית,עיפרון שחור,חולצת בטן,נעלי עקב…שאני ימשיך?
למה זה כל כך קשה אני שואלת!!!??למה אתה לא יכול לבוא לכולם כמו שאתה ניראה באמת ולהגיד שיקפצו לי!?למה אתה צריך לשים על עצמך מסכה ולצאת מהבית כמו ליצן?!נו באמת לשם כך יש את הקרקס!!!
גורם מספר שני-הקנאה.בואו נתחיל שנחזק את העובדה שבכל שכבה סבירה יש כחמישה בנים שנראים טוב שכולן רוצות.וכמו בנות אתם שואלים?מי הבנות אתם שואלים?את האמת שאני לא בדיוק יודעת אני לא מצליחה לראות כל כך מתחת לאיפור הכבד הזה,אבל תאמינו לי לא חסר.אז בקיצור,חבורה לא קטנה של בנות בוחרת "בעדינות" נער כלשהו,שעליו היא הולכת לשלוף ציפורים ולהרים קצת יותר את החצאית.וואו..ואמרו שבנים אלימים..חכו שתראו חבורה של בנות מפונקות ועשירות רבות..ממש כבר משפחה של שמים שרבה על הנקניק האחרון בבית..

המשך הגורמים יבואו בהמשך… :)


תגובות (3)

יפה!
המשכי…..

19/07/2011 20:49

יפה תמשיכי מהר אהבתי מאוד!!

14/01/2012 00:56

אהבתי מאוד מאוד!

19/09/2012 10:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך