ורק רוצה לשכוח..

liran raz 19/09/2015 1316 צפיות 3 תגובות

"ואת?"
"אני טלי"
…………………..
כמה שאני אוהבת אותו, אוי כמה ציפיתי לקראתו. התשוקה לגבר בחיי, האחד שאחלוק איתו את רגשותיי שידע עליי הכל מהכל לפני שאפצע את פי. שנים ששמרתי את עצמי בשבילו, נעלתי את ליבי ואת גופי לזמן הנכון ליום שאכירו.
ואנחנו? לא מכירים יותר מידי זמן אך זה קרה. זה קרה מהר מהצפוי.. לעולם לא אשכח את הפעם הראשונה, הוא הפתיע אותי ועליתי למכוניתו, אינסוף החלפות של מבטים מלאי ספקות, הוא דהר, חלף רמזורים במהירות האור. שתקתי.
הגענו אל היעד- אזור ריק מאדם, רומנטי להפליא, מקום נוח, רגוע ושלו..הוא פרס על האדמה הקשה מחצלת אשר כיסתה את האבנים הבולטות ומעלייה סדין סגול ונעים..
הוא התקרב אליי.. התרחקתי.. תמיד הייתי סגורה וביישנית. אך הוא לא נרתע והתקרב שוב. ואני אומרת לעצמי "אני אוהבת אותו" .
"את מאוד יפה" אמר לי. חיוך קל כיסה את פניי. הביט אליי בעיניו, החל לנשק את צווארי, מידי פעם גם את פי, לקח את ידיי מצדי גופי וכרך אותן סביב מותניו. אומרת לעצמי "אני אוהבת אותו".
פשט את חולצתו בכריזמטיות, לא איחר הרגע ונותרתי רק עם חזייה. גופו הבנוי כיסה את כולי בדומה לשמיים השחורים אשר מילאו אט אט את כל האזור.
"את מוכנה?" שאל ולא המתין לתשובה.
אני אוהבת אותו, כן אני אוהבת אותו.
"זהו?" שאלתי .. ברקע קולות הציפורים כנודדות למעוז חפצן. כיף להיות ציפור.
מכוסה בסדין כביום היוולדי, מונחת על הקרקע כשקור עז עוטף את גופי. רק אני והלבד שלי.
את הפעם הראשונה לעולם לא אשכח. וגם אותך, האיש בלי שם הגבר הראשון שנכנס לחיי.
אני טלי. 1835 ימים, טיפה יותר מ-5 שנים כבר עוסקת בשיכנועים. משכנעת את עצמי שאני אוהבת את כולם ושכולם אוהבים אותי.

……………….
"אנחנו אוהבים אותך טלי.."


תגובות (3)

סיפור מסקרן.. אפשר לומר שסקרנת אותי לגמרי.. סורי אבל לא כל כך הבנתי..
הבנתי רק את האהבה החזקה שהייתי בין טלי לבין הגבר שלה.
אבל זה נשמע מעניין ולכן אדרג 3 .

19/09/2015 16:51

    מדובר על אישה שנאנסה.
    ותודה :-)

    01/10/2015 21:14

שהייתה *

19/09/2015 16:52
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך