live love life
תודה לכל מי שקרא את זה, זה שחרור שלי בעיקר. -אני-

זאת אני, גדלתי, התבגרתי השתניתי .

live love life 05/03/2014 869 צפיות 3 תגובות
תודה לכל מי שקרא את זה, זה שחרור שלי בעיקר. -אני-

היי, אני יודעת שעבר הרבה זמן מאז שרשמתי פה, אז אני רוצה שתדעו מה עבר עליי בכמה מילים קטנות בזמן הזה.
בזמן הזה, דיברתי, פתחתי את הפה, צעקתי לעולם ש…גם אני נמצאת פה.
שגם אני רוצה לחיות, צעקתי לחיים בפנים, אמרתי להם, שיעשו איתי מה שבא להם, אבל אני רוצה לחיות !
ניתקתי קשרים בזמן הזה עם אנשים שהיו קרובים אליי והתרחקו בלי סיבה.
התקרבתי אל המשפחה שלי, הכרתי אנשים חדשים, ובאמת שלאט לאט אני מתנקה מכל הלכלוך והזוהמה שצברתי ושמרתי בתוכי.
הכעס הפנימי שהיה לי על העולם ועל החיים ובכללי על אנשים, נעלם כלא היה.
חברות שחשבתי שהיו קרובות אליי, גיליתי שהן צבועות ונצלניות, כאב לי להתרחק, אבל זה מה שקרה.
ידידים שהיו קרובים אליי, לא עזבו אותי לשניה ובאמת שהייתי בשוק כמה שבנים יכולים להיות רגישים ומבינים.
ההידרדרות שלי בלימודים התחלפה בעליה משמעותית בשבילי.
דיברתי עם אמא שלי על הכל, והשתחררתי אחרי כל מילה ומילה שיצאה מפי, השתחררתי מהברזלים שהייתי קשורה בהם.
אני ילדה שצריכה שיתנו לה ביטחון, מאשר להוריד אותו, הרבה אנשים רעים פגשתי בחיים שלי שהורידו אותי לתחתית, תמיד אמרו לי שזה מקנאה, אבל הורידו אותי עד כדי כך למטה שהסתכלתי על עצמי ונגעלתי.
אז גם אני עשיתי שטויות, פגעתי בעצמי, קיללתי את עצמי, שנאתי את עצמי.
אני נגעלתי מעצמי, כשבעצם, אני הכי יפה בעולם, אני סוף סוף מסוגלת לומר את זה, אני סוף סוף מתחילה להאמין בזה, אני יפה, אני בסדר, אני כמו כולם, אני לא מושלמת, אבל אני…הכי יפה, בדרך שלי.
אז תדעו שעברתי תקופה לא קלה, והיום, התבגרתי, אני כבר גדולה, אני חיה את החיים שלי, מקפידה לשמור על כנות, שומרת על עצמי, מקפידה על חיוך אמיתי,
והבנתי שיש לי על מה להלחם בחיים שלי, הבנתי שגם לי יש זכויות, יש לי משמעות, אני גם חלק בעולם הזה בדיוק כמו כולם, ויש לי על מה להילחם !!
על מה ?
על עצמי.
אני נלחמת על עצמי.
כי אני גם רוצה חיוך אמיתי, גם אני רוצה להכיר את עצמי בלי כל המסכות המזויפות שלי.
אני נלחמת על עצמי, זה המלחמה שלי.


תגובות (3)

יפה מצדך שפרקת ואני שמחה בשבילך שאת בדרך הנכונה זה מצחיק כי זה גם בדיוק מה שאני עוברת עכשיו

06/03/2014 00:04

תודה על הפריקה,
זה מרגש מאוד, אני כאן בשבילך תמיד,
בסקייפ : shalevsegevlife
במייל : [email protected]
תמיד.

06/03/2014 18:58

וווואווו אני כלכך שמחה לשמוע באמת את כותבת מושלם מה את מרגישה חח

13/03/2014 17:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך