maybieber0103
אין לי תיאור..

זאת אני, ואין לי מה להסתיר יותר.

maybieber0103 28/04/2013 733 צפיות 4 תגובות
אין לי תיאור..

אז, היי אני מאי, כן זאת שהייתה בוכה, זאת שקראתם לה תינוקת.
אולי לא ידעתם, אבל כל הפגיעות והירידות, היום כבר לא מעניינות אותי.
אז כן השתנתי, אני לא אותה אחת שבוכה והיסטרית מכל דבר,
לא משנה כמה תקראו לי בכיינית או אפילו תינוקת, אני לא כזאת.
אז כן אני מעריצה את ג'סטין ביבר, וכן אני אוהבת אותו, ובשבילי הוא איידול.
אז כן יש לי שיער ארוך, מה שרובכם הייתם רוצים, וכן אני אתרום אותו לחולי סרטן, כי אני יודעת מה זה המעמד הזה.
אז כן אני אחת שאוהבת לחייך, ואוהבת שאנשים מחייכים לידה, אתם יכולים לקרוא לי סתומה, אולי אני סתומה, אבל זאת אני.
אז כן אני לא האנורקסית הזאת, או הילדה הרזה והדקיקה הזאת, אז אולי אני לא הכי רזה, אבל זאת אני.
אולי אני לא מושלמת, ואולי בשבילכם אני מכוערת, אבל זאת אני.
אולי האופי שלי לא לטעמכם, אבל זאת אני.
האופי שלי מספק אותי,
אני יודעת שאני אתן את כל כולי בשביל ילדים, ואני יודעת שאם יבקשו ממני משהו, לא משנה מה, אני יעשה אותו כי כזאת אני.
ואולי העיניים שלי לא יפות לדעתכם, בשבילי הן מדהימות.
מי שאומר שאני מכוערת, או כל דבר אחר, אני יודעת למה הוא אומר את זה, מתוך קנאה.
אתם מקנאים ואתם לא מודים בזה.
אולי אני ילדה מפגרת, או בשבילכם ילדה שרוטה וסתומה, וזאת שמחייכת תמיד עם חיוך מפגר, זה החיוך שלי. זאת אני.
למי שלא טוב לו עם זה שזאת אני, לא ביקשתי את דעתכם, אני נישארת אני. יופי תמיד אפשר לשנות, אבל הגישה והאופי, זה משהו מולד. הייתם מתים להיות רבע ממי שאני, מהאופי שלי, זאת שתמיד עוזרת, מחייכת, מצחיקה, זאת שאי אפשר בלעדיה, זאת שאם היא לא באה מרגישים את זה, זאת שתמיד תצחיק אותך בלי סיבה,
אז כן זאת אני, מאי מירון.
זאת שמעריצה את ההומו הזה ג'סטין ביבר, זאת שהייתה בוכה ועד היום אתם לא מודעים לזה שאפשר להשתנות, זאת שתמיד תחייך, זאת אני.
אני תמיד אלך עם איפור, כי זה מקנה לי ביטחון אישי.
אני תמיד אחייך גם בלי סיבה, כי זאת אני.


תגובות (4)

הלוואי שכל החיים שלך תחייכיייייייייי !!
גם אני בליברייייייייייייתת !!! אין עליייייך!!
מי שיאהב אותך יצטרך לקבל אותך כמו שאת : )
נסיכה !!

28/04/2013 12:13

תודה .. ♥
לאביו ♥

28/04/2013 12:15

כול הכבוד!! גם אני בליברייית וצריך לילמוד להבליג !

28/04/2013 12:54

לאביו ♥

28/04/2013 12:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך