זה פשוט לא נגממממר :\ עונה 1 פרק 1

20/12/2011 618 צפיות 3 תגובות

קוראים לי מיכל אני בת 14 גבוהה שיער שחור חלק ארוך עינייים ירוקות גדולות ודי מפותחת לגילי
יש לי עוד חברה החברה הכי טובה שלי קוראים לה נועהנמוכה שיער בלונדיני ארוך גלי עיניים כחולות בולטות . אמא שלי נפטרה שהייתי בת 3 לפני 11 שנה ואני חיה כרגע עם אבא שלי קוראים לו גרמי.
_______________________________________________________________
בוקר טוב אבא קרא לי מהטבח שהייתי בחדר חצי ישנה קמתי בבהלה שטפתי ידיים צחצחתי שיניים , שמתי גופיה פשוטה עם פיס (סימן השלום) עליה שמתי מיכנס סגול ארוך נעליי פומה גבוהות . עוד לפני שהספקתי לסרק את השיער ולסדר את הילקוט אבא נכנס לחדר ואמר שהוא רוצה לדבר הוא אמר לי לשבת ישבתי וממש דאגתי לא הבנתי מה קורה.. הוא אמר שהוא נוסע שבוע לבולגריה לנופש עם העבודה שלו ושאני יישאר בינתיים להתגורר אצל טלי ודן טלי ודן הם השכנים שלנו יש להם גם ילדה קטנה קוראים לה דניאל \ הייתי קצת עצובה שאבא עוזב ואני בינתיים לבד (טוב לא כזה לבד עם טלי ודן )אבל בכל זאת בלי אבא וכמובן בלי אמא.
___________________________________________________________-
"baby baby baby ohh" צלצלו אליי לפלאפון לא היה לי כח לאף אחד זאת הייתה נועה
"אני עוד 20 דקות מחוץ לבית שלך נלך ביחד לבצפר" אמרתי לה סבבה הלכתי לשתות את הקפה של הבוקר אכלתי כריות עם חלב כל זה לקח 15 דקות.. נועשה שוב צלצה היא אמרה שהיא עוד 5 דקות אצליי , הלכתי לאבא נפרדתי ממנו והלכתי לבחוץ ראיתי את נועה היא לבשה שירטס לבן חולצה קצרה אפורה אולסטאר לבן פפיון בשיער הלכתי חיבקתי אותה והלכנו יחד לבית ספר עלינו על קו 21
היא ראתה שאני קצת עצובה היא שאלה אותי מה קרה אמרתי לה שאבא שלי טס לבולגריה ואני בינתיים "יחייה" עם טלי ודן .. נועה ענתה לי אל תדאגי זה כולה טלי ודן וגם הם ממש נחמדים.. אמרתי לה סבבה ותודה שהיא עודדה אותי


תגובות (3)

דבר ראשון:
אני רואה שבאת מהפייסבוק על פי הקדמת תיאור הדמות שלך.
דבר שני:
אין לך מרכאות בדיבור. לדוגמא: 'בוקר טוב קרא לי אבא מהמטבח'. ולא:' " בוקר טוב" קרא לי אבא מהמטבח'.
כך אי אפשר להבין אם זו אמירה, או סתם חלק מהטקסט.
דבר שלישי:
אין לך הפרדת פיסקאות. ראיתי שהפרדת בקו, אך זו לא הייתה הפרדת פיסקה.
ללא הפרדת פיסקאות, נוצר רצף לא קשור בין הקטע הקודם לקטע הבא.
דבר רביעי:
חסרים לך המון סימני פיסוק, לדוגמא: 'שהייתי בחדר חצי ישנה קמתי בבהלה' ולא: 'שהייתי בחדר חצי ישנה. קמתי בבהלה' בדוגמא זו שוראים את זה שהחסרת נקודה בסוף משפט, אך גם פסיקים חשובים. אני רואה שהשתדלת מאוד כי הוספת שניים שלוש פסיקים בסיפור, ולכן אני מעריכה זאת.
דבר חמישי:
העובדה שבאת מן הפייסבוק, מראה גם את פירוט הלבוש שלך. ציינת שלבת חולצה ארוכה, קצרה, ציור של פיס…. יותר מידי. בסיפור אמיתי לא צריך לפרט זאת, רק שהתלבשת. כאן לא חשוב מה לבשת ולא כולם צריכים לראות איך התגנדרת. בפייסבוק לדוגמא היית רושמת זאת כי זה מה שבאמת מעניין שם. כאן, זה לא.
וגם את לא צריכה לציין כמה זמן לקח לך לעשות כל דבר.
דבר שישי:
הסיפור נורא קצר, אם ניסתכל על התוכן, ניראה רק שאבא שלך אמר לך שהוא טס ואת תתגוריי אצל השכנים שלך, וכשהיית בדרך לבית הספר אמרת זאת לחברתך והיא עודדה אותך. זהו תוכן קצר כל כך כדי שתאריכי את התוכן.
דבר שביעי:
הקווים האלה מיותרים, הם סתם מפריעים לרצף הטקסט, חבל שהוספת אותם.

אני מקווה שתתייחסי לכל פרט בביקורת שלי, ולא רק לדוגמאות שנתתי לך, אלא בכל הסיפור.
מקווה שתיקחי את הביקורת כביקורת בונה.
ואגב, אם את חדשה כאן, אני מעריכה את זה, גם אם הגעת כי סגרו את הדיונים בפייסבוק, אני מעיריכה את המאמץ שלך מאוד.

21/12/2011 03:39

חח זה סיפור בהמשך ותודה רבה על כל מה שכתבת (:

21/12/2011 05:38

בבקשה, וכמובן רוב הסיפורים הם בהמשכים אבל הקטע פה היה קצר מאוד.. העלילה של הפרק מאוד קצרה..

21/12/2011 13:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך