בקי
תירבחו ותסעדו וחג מימונה שמח לכולנו !!! אמן ואמן.

חג מימונה שמח ושבוע נפלא לכולנו ♥♥♥

בקי 30/04/2016 822 צפיות תגובה אחת
תירבחו ותסעדו וחג מימונה שמח לכולנו !!! אמן ואמן.

ערב טוב לכולכם♥♥
מחר חל יום המימונה ואני מאד מאד אוהבת את החג הזה יש בין בני משפחתי שעלו ממרוקו ואני כל כך אוהבת אותם כי העדה הזאת מכבדת את "הכנסת האורחים" בכל ימות השנה ועל אחת כמה וכמה ביום החג "מימונה".

בטרם נסעתי אליהם נכנסתי לאחד המרכולים שליד ביתי כדי לקנות כמה ממתקים ולהביא למארחי. בקופה הייתה אישה לפני והיא זלזלה בצורה מעליבה את עדות המזרח והחג "המטומטם" לדעתה. לא יכולתי שלא להגיב ופניתי אליה ושאלתי סליחה מדוע את מכפישה עדה שלמה עדה שיש לה מקורות ויום מימונה ???, מה זה מפריע לך החג הזה ?" היא הסתובבה אלי ואמרה לי "טוב את אשכנזייה וקל לך לדבר" "אני לא אשכנזי ומה זה חשוב מהיכן כל אחד עלה הרי כולנו יהודים ויש לנו את מדינת ישראל מה יותר טוב ???" היא המשיכה לפגוע בעדה הזאת וכנראה הרמנו את הקולות מעט ועוד אנשים הצטרפו והחלו לומר לה שהיא גזענית ועוד כאלה שמות לא נחמדים בלשון המעטה..אני עברתי לקופה השנייה שהייתה ריקה שלמתי והלכתי לדרכי.

אתם יודעים כמה רע זה עשה לי כאשר אנשים מכפישים את מוצאם של עדות שונות שעלו ארצה. חבל שזה נמשך כך חבל שזה כך.

אני מבקשת באמצעות סיפור זה שהוא אמת לאמיתה לבקש לשים סוף לעדות וארץ מוצאינו כולנו יהודים יש לנו מדינה נפלאה אשר דם רב נשפך וממשיך להישפך מלוחמים צעירים ואמיצים ואנחנו דנים ורבים על שטויות במקום שנשנס מתניים , נתאחד יחדיו ולא נפסיק להלל את מדינתנו ונתפלל שיותר לא יהרגו חיילים צעירים כדי ששום משפחה לא תחוש את השכול אשר מאז היוודע האסון חיוך כבר לא תעלה לעולם. והלוואי והלוואי שיש אחד ישכון שלום בארצנו המקסימה אמן!!!!

תודה ממני באהבה בקי ♥


תגובות (1)

כל הכבוד לך, יש לך גדולה ענקית. את נלחמת למען הצדק והשיוויון ואני מעריכה את זה מאד, ישר כח!

02/05/2016 21:18
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך