חופשה שכזו

Im Big 24/09/2016 551 צפיות אין תגובות

יש לי הרגשה לא טובה, הערב התחיל אני כבר גמור, אני כותב בלייב כדי שהמידע יעבור במהירות.
איתי אמר שאני לא אמצא את הגקוזי.. לא יודע מה הקטע, אולי כועס שאני קרוב לעמית למרות שלא יודע…
אני כזה עייף, נשמע כמו מתלונן אבל אין לי כוח פשוט פשוט מה אני אעשה, בא לי הביתה אני לא בראש טוב..
באמת חבל אולי הייתי זורם והיה יוצא משהו.. אבל סתם מרגיש שכולם מתנהגים מגעיל אבל אני מנסה להראות אדיש.
עכשיו אני בסדר נראה לי, הם צוחקים ונהנים והכל טוב, הם בנתיים קצת שיכורים נראה איך זה יתקדם (או יתדרדר).
אני יכול לצחוק ולהיות טיפשי פשוט אין לי כוח מה אני יכול לעשות..
ליאור ועדי ממשיכות עם השוטים, אני צריך איזה מישהו שיהיה פיקח נראה לי שעמית תהיה…
הם מנסות לגרום להם לשתות מקווה שלא יצליחו ????????
אני גם מת להתקלח, בטח יקרה ב 2..
אני בדאון באסה, אחכה למחר בבוקר, נאכל, נעשה טרקטורונים ונחזור הביתה..
רק בא לי ללכת לחדר לישון אבל אין מה לעשות..
מעניין אותי אם מישהו מסתכל עליי וחושב מה קורה איתי, איזה צומי אני אין דברים כאלה, אבל אני כותב מהלב, זה מה שאני מרגיש ברגע זה..
מרגיש שבא לי להתנתק מכולם בצבא, בא לי משהו חדש, כיפי, לא ככה..
הם קצת מגעילים אותי עכשיו.. זה מציק לי.
למה אי אפשר גם בלי האלכוהול הזה? זה באמת מוזר לי, אני פשוט לא מתחבר לזה מה אני יכול לעשות? גם עכשיו אני כותב רק כדי שמישהו ייתייחס אליי וזה באמת עצוב, מה אתה עושה כדי שיתייחסו אלייך..? תהיה אתה עצמך בלי פחד…
טוב, זאת הפעם האחרונה כנראה שאהיה איתם בהרכב כזה, לא יודע אם זה טוב או לא.. בטח אתגעגע לזה אבל נכון לעכשיו פשוט לא נראה לי שאתגעגע, ופשוט בא לי ללכת הביתה.. שמתי להם שיר רגע בפלאפון..
ליאור ועדי כבר מחוקות, עמית בדרך לשם, אביב ואיתי נראה לי בסדר. נכון לעכשיו..
הנה עדי נמרחת על אביב, אפילו ביקשתי ממנה ולא שמה עליי.
עמית הראתה קצת התייחסות, היא רצתה שאנגן בגיטרה וזה חימם לי קצת את הלב כי זה כיף שמישהו מראה לך התייחסות, אפילו קטנה..
טוב, האלכוהול חודר להן חזק, גם לעמית, בנתיים כולם כבר נפלו חוץ מאביב, ואיתי עוד סביר נראה לי..
למה אתה ככה הורס לכולם? האמת שלא נראה לי שאני כל כך הורס להם, הם נהנים וזה בסדר.. בעצם, לא יודע למה, לא בא לי שהם יהנו, כי אני שונא שאנשים נהנים ואני סובל. בא לי הביתה פשוט סורי ????..
מעניין עד מתי הם יחזיקו..
אני תמיד בפחד של אם יקרה משהו בין אביב ועדי, לא יודע למה אבל זה פשוט ככה…
קר לי ואני עם סוודר ????. בא לי שהם יגידו שהם עייפים ונלך לחדר לישון ומחר יהיה בסדר ????????. תכלס זה כולה כמה שעות של סבל ואז הולכים להתקלח ולישון ועוד 24 שעות אתה כבר בבית ישן בכיף שלך.
עמית חיבקה את אביב וחשבתי שזאת עדי, זה היה מפחיד, עצר לי הלב ????.
עכשיו המצב מתדרדר לגמרי, במקרה שלי לפחות, במקרה שלהם זה משתפר..
כמה זמן הם יכולים להחזיק? היה יום ארוך אבל האלכוהול מחזיק גם את העייפים.
התקווה שלי זה שעוד 45 דקות, באחת וחצי, נתקפל, אבל כנראה שיש עוד איזה שעתיים לפחות עד שנחזור לישון.
עכשיו אני כבר סתם כותב כי אין לי מה לעשות חוץ מזה..
הנה אביב יצא ואני חושב שגם עמית יוצאת עכשיו. מחזיק אצבעות אבל עדי וליאור חוסמות אותה ????????????.
איתי פה חופר עם הקריוקי, נחנקנו (????).
יש מצב שנתקפל באחת וחצי כמו שקיוויתי אבל לא בא לי לפתח תקוות מיותרות..
עכשיו רק ליאור ועדי בברכה, ונראה לי שתכף מתקפלים, אני מקווה לפחות..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך