Dana~sky
ווהו

חזרתי לאתר

Dana~sky 15/02/2014 684 צפיות 3 תגובות
ווהו

אני יודעת שפרשתי לתקופה דיי קצרה יחסית לפרישה
אבל הגעתי למסקנה שהאתר הוא חלק ממני וממי שאני
שאני פשוט אוהבת להיות כאן אמנם בתקופה הזאת הספקתי
להשתנות ועברתי תהליך
כמו שאני כבר לא דיירקשנית (אני עדיין אמשיך את הסיפור כי נוח לי לכתוב עליהם)
אני האנגרית רשמית
ועוד מלא דברים
אני אמשיך מאוחר יותר את הסיפור


תגובות (3)

אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאע חזרת!!!!!! תמשיכי את הסיפור שלך! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! פליז! ועוד פליז אחד!

15/02/2014 13:18

עאעאעא חיימשלי
אני אעלה מחר פרק
יש לי עוד בערך שבועיים יומולדת

15/02/2014 15:01

מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16/02/2014 11:02
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך