ניצן כתבה ולא עומר בבקשה להגיב לה!!!!!

חלומה של קרין

02/08/2011 917 צפיות 7 תגובות
ניצן כתבה ולא עומר בבקשה להגיב לה!!!!!

שלום,אני אספר לכם על קרין נערה כבת 11,שערה בהיר ומתולתל,עם עיניים כחולות כים,"דחוייה חברתית". יש לה שתי חברות יחידות ניקול ושני. הן עוזרות לה עם קשייה למרות,שהן לא "מקובלות" אך,יש להן יותר חברות מלקרין עצמה. לפעמים,קרין ממש מקנאת בהן ובכריזמה המדליקה שלהן אך,זה עובר לה….. היא ממש אוהבת ללמוד בעיקר,מתמיטקה ואנגלית ובדיוק לפני ארבעה ימים התחילה שנת הלימודים החדשה,קרין עלתה לכיתה ו' וכל כך התרגשה מכך….. היא קנתה לעצמה חולצת בית ספר זהובה ומכנסי ג'ינס מ-ה-מ-מ-ו-ת!!!! אך,יומיים לפני תחילת השנה ניקול הודיעה לה לבוא עם חולצה לבנה של בית הספר וטייטס פשוט כי יש טקבס וחבל,שסתם הג'ינס יתלכלך ויתקמט וחולצה לבנה כולם חייבים לבוא ליום הראשון. קרין אמנם,התבאסה מאוד אך עשתה כדבריי ניקול. וכשהגיעה,לכיתתה גילתה שחני הילדה הכי "מקובלת" של הכיתה עם ג'ינס כמו שלה ב-ד-י-ו-ק! זה היה כמו חלום בלהות רציני,כי כשסיפרה לניקול ולשני בצ'אטים בפייסבוק ותיארה בפרטי פרטים את הג'ינס לא חשבה שככה ניקול תתנהג והודהמה ממנה.
גם,שני לא האמינה שניקול ספרה לחני את איך הג'ינס של קרין נראה וכך נראתה שיחתם בין שני לניקול:
שני: תגידי,ניקול,איך את לא מתביישת לומר לחני את מראה הג'ינס שרצתה קרין ללבוש?
ניקול:שני,חני לא ספרה לך מה שקרין רכלה עלינו?
שני: עכשיו ממש הגזמת ניקול,קרין? לרכל? ועוד עלינו? מאיפה היא המציאה את כל זה?
ניקול:אל תאמיניאבל זו האמת.
שני:איך את כל כך בטוחה,חני הרי שקרנית לא קטנה,נכון?
ניקול:ככה לומר!!! ועוד לחני!!! למי את מאמינה לי או ל-ק-ר-י-ן?
שני:אם,כך את מדברת על חברתך הטובה קרין אז ברור שלקרין!!!!
ניקול: אם את חושבת כך אז ביי
שני:ביי ניקול
וכך,הסתיימה השיחה בין שתי החברות מכיתה א' רק בגלל סכסוך של קרין. אוף,חשבה בליבה ניקול,שני,ממש מתחילה להיות קרין אפילו,יותר מעצבנת מקרין. ושני חשבה בליבה מה קרה לניקול? ממתי היא מאמינה לחני ולא לי? בטח,חני שחדה אותה וניקול בתום לב האמינה לה בחביבות ושכחה את כל אזהרותיי על ערמומותה הנוראית והמפלצתית של חני. קרין,באותו רגע עברה ליד שולחנה של חני ואמרה לה בעוקצנות :"חני,היכן קנית את הג'ינס הישן הזה"? וני ענתה כהרגלה :"קרין מאמי,הטייטס יצא ממזמן מהאופנה והג'ינס שלי מתמנון כמובן,במבצע 1+1 המוכר. הייתי ממליצה לך לרענן את מלאי הבגדים שלך באיזה קנייה רצינית בתמנון,את יודעת את תראי הרבה יותר שווה אם,תקני לא בחניות של בגדים ב10 ש"ח ומאיה,שיר וליאן (הנגררות של חני) החלו לצחוק יחד עם מלכתן הנערצת חני.
ולפתע…….


תגובות (7)

יפה!!!!!
רואים שהכתיבה שלכם משתפרת!!!!!

02/08/2011 22:03

תודה יהלה!!!!!!

03/08/2011 10:58

ת-מ-ש-י-כ-י !!!!!!!!!!!!!!!!!

03/08/2011 11:28

ת-מ-ש-י-כ-י !!!!!!!!!!!!!!!!!

03/08/2011 11:28

תודה לאלי!!!!!

03/08/2011 13:17

ניצן! וואו! סיפור יפה! מותח!
(עומר)

03/08/2011 15:37

היי ניצן

סיפור יפהפה אהבתי ממש אהבתי

בהצלחה בהמשך

בקר נעים בקי

04/08/2011 10:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך