טהרה

ונוס 28/06/2021 311 צפיות 2 תגובות

לא מצליחה לתאר או אפילו להבין את הרגשות שלי בזמן האחרון וברגעים אלו.
רגשות מעורבים ובילתי מוסברים. שיחות על גבי שיחות חסרות משמעות. הראש מוצף במחשבות מיותרות וכואבות, לא מצליח להתרכז במציאות שדופקת באגרסיביות בדלת התודעה. כמה שאני מתחננת בפני עצמי להפסיק למכור את תדמית ה״זורקת זין״ וזה לא עובד. יצר הרצון לקבלת צומת לב מהחברה חזק ממני, משתלט עלי. חושבת על להתקלח, אולי גם להפסיק לעשן. להתחיל תהליך טיהור. גם למחוק את האינסטגרם המזדיין יכול לתרום לחווית הטיהור לא מעט.
משתוקקת להיות בן אדם אחר, שליו, שלם. שלא עסוק כל יום בלהוכיח את עצמו מחדש לאנשים שלא מעריכים אותו כלל. ולא ימצא עצמו בניסיון עלוב להראות כמה הוא שווה בפלטפורמות חברתיות ולאכול את עצמו מבפנים כי הוא יודע שם עמוק שאפילו הוא אינו קונה את עצמו, אז איך אחרים כן? אדם שאינו שקוע במפגעי העבר הצורמים, אלא לומד מהם הלאה ומתפתח באמצעותם עד כדי תחושת סיפוק והשלמה אמיתית עם העבר הרחוק.
אמנם הפער בין מי שאני לבין מי שאני מייכלת להיות גורם לתחושת מועקה בליבי. הרצון למשהו שאינו בהישג יד אם בהישג בכלל, כלכך מתסכל.


תגובות (2)

שלום ונוס, ברוכה הבאה לאתר.

את חושפת בקטע הקצר משהו אישי, וזה תמיד מעניין מבחינתי, אבל את גם קצת מקמצת בפרטים. אולי זה חשש להחשף, אולי סיבה אחרת. אני חושב שבסיפורים האישיים דווקא הפרטים הם שמעניינים. אני מרגיש שעשרות אנשים (כנראה רבבות) היו יכולים לכתוב את הקטע הזה, אפילו אני בשלבים שונים בחיי הייתי יכול לכתוב משהו דומה. אני מניח שזו גם הסיבה שהרבה אנשים יוכלו להזדהות איתך – אבל ה"כללי" פחות מעניין אותי.

אישית אני הייתי מעדיף במקום לדוגמא, המשפט הפותח "לא מצליחה לתאר או אפילו להבין את הרגשות שלי בזמן האחרון וברגעים אלו."
לשמוע פירוט. את לא צריכה לתאר את הרגש, פשוט לתת לו להדהד – לתמלל אותו. ראית משהו שגרם לך להרגיש עצובה/שמחה/בודדה/קנאה – תכתבי עליו.
את לא חייבת להבין למה – הכתיבה הזו תגרום לקורא להבין אותך, הרבה יותר מהמשפט התמציתי שכתבת.
אולי כשתכתבי, תגלי שאת מבינה יותר משהיית מוכנה להודות, ואז (ושוב נדרשת כאן חשיפה) תכתבי גם על זה.

עניין ה"תשומת לב". כדאי לכתוב גם עליו. גם אם את לא מבינה לגמרי את הצורך, את יכולה לכתוב את הפנטזיה. מה יקרה כשתקבלי את תשומת הלב? ממי בעיקר היית רוצה לקבל תשומת הלב?, וכדו'.

לגבי הכתיבה – בסך הכל טובה. קצת שגיאות כתיב.
"תשומת לב" ולא "צומת לב".
"מייחלת" ולא "מייכלת"

אשמח לקרוא עוד דברים שתשתפי, ולהכיר אותך יותר דרך סיפוריך.
בהצלחה.

30/06/2021 18:25

    היי! תודה רבה! מעריכה מאוד מאוד את הביקורת ואקח אותה לתשומת ליבי:)

    03/07/2021 00:57
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך